Praatgroep "Vind je weg in het Mysterieuze Doolhof"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oei, dat is wel heel zuur :wuerg:

    Maar jullie hebben gelijk hoor. Ik schrok me dood van de aantallen, en toen heb ik niet eens meer naar die rij gekeken maar die is inderdaad te mooi om te laten schieten.

    En welbeschouwd is het prima te doen. Als je op de gewone farm alles leeghaalt en je speelt op kwartjes met WAC moet je de zesuurs gewassen 7 keer oogsten, en de vieruurs gewassen 9 keer. We hebben een week voor het event, dus met één oogst van elk per dag ben je er al zowat. En voor de drops kun je langdurige gewassen neerzetten op Baha, dat scheelt toch ook weer.

    Over langdurige Baha-gewassen gesproken: welke kunnen jullie aanraden? Ik heb nu alleen de bisschopsmuts en de saguaro, maar dat gaat ook vervelen en ik heb wat bananen gespaard, dus ik zou iets kunnen openen. Ik heb wel eens iets horen mompelen over honingmeloenen, is dat wat?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik gebruik altijd de saguaro bij de start van een event met drops op baha
    Vervolgens zet ik dingen om aan te vullen
    Belangrijkste is op tijd oogsten
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als de droprate me bevalt gaat er vanmiddag weer saguaro op en dan kan er dag en nacht op de farm het eventgewas

    Je zou ook nog wat met het tiki-masker kunnen doen om de tijd van baha groenten te verkorten bijv. met chayote voor de drops
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    oww ja de chayote is ook altijd erg fijn voor de drops met het masker
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. john-j

    john-j Forum-hertog

    Dat op tijd oogsten is een mooi theoretisch verhaal.
    alleen voor de werkenden vaak niet mogelijk en daar word door bp te weinig rekening mee gehouden.
    mvg john-j
     
    schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb inderdaad gekeken voor de chayote maar ik heb in die kamer nog niks open en zoveel bananen heb ik nou ook weer niet gespaard xD

    Ik denk dus dat ik het maar gewoon zo laat, met saguaro moet ik ook een eind kunnen komen. Dan bewaar ik die bananen voor als er weer een keer een raar baha-event komt waar je allerlei verre vreemde planten voor nodig hebt.




    We hadden het over gewassen die je neerzet voor de drops, en die kun je juist prima om je werk heen plannen. Eventgewassen zijn lastiger inderdaad, maar voor dit event zou je op de gewone farm de wassen bloemen 's nachts neer kunnen zetten, tijdens werktijd iets voor de drops en dan als je thuiskomt een keer vuurstokjes. Aangenomen dat je in het weekend in ieder geval één dag vrij bent om de ontbrekende vuurstokjes te maken kun je de wolkenrij dan prima halen (want op baha kun je gewoon continu doorzaaien voor de drops).
     
    Laatste bewerkt: 24 Oktober 2018
    Borkie en -freedom5555- vinden dit leuk.
  7. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    maar wat vind jij de juiste werktijden ? veel mensen wisseldienst , er moet ergens een lijn getrokken worden.
    vergeet niet het word wereldwijd gespeeld, in Spanje doet men in de middag minder werk, andere landen is men juist laat aan het werk
    heb zelf 40 jr lang wisseldiensten gedaan, tja merk je aan sport , hobbyclubs , verjaardagen enz
    kastanje wolk nooit gehaald ,lag in ziekenhuis...BP kan daar geen rekening mee houden.
    Na mijn pensioen, kom ik niet voor 9 uur mijn mandje uit, ga er wel later inxD
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier van de farm met kwartakkers gentiaan 242 di's,van me 3 velden baha met kwartakkers saguaro 193 di's (nog niet alles was klaar)
    en van de 2 vollemaanvelden met 8 uurs gewas bomen en stallen 77 di's

    totaal 515 di's
     
    Laatste bewerkt: 24 Oktober 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 307 drops............:p
     
    Laatste bewerkt: 24 Oktober 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  10. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    wow Thea wat een berg drop heb je gekregen.

    Hier 320 drops
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    467 drops en dalijk nog een paar bomen oogsten. Prima opbrengst, had op baha gewoon mijn stallen laten staan..gewassen heb ik daar niet echt nodig. En jeeetje, wat lastig die doolhof. Heb er meer dan 10 minuten op zitten klikken, hoe ik het gedaan heb weet ik nog steeds niet maar het is gelukt hahaha
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Die wolkenrijen doen af en toe wonderen :pxD

    (maar we hebben natuurlijk wel dit keer absurd veel di's nodig :wuerg: )
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    371 drops, ik ben dik tevreden!

    Doolhof was even een uitzoekerij, maar ik kan nu vol trots zeggen dat ik het snap xD
     
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    als je het wel weet......laat ff weten dan.........:p
     
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  15. debeus

    debeus Doorzetter

    waar blijven de te planten artikelen zie ze niet in de voorraadschuur
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je krijgt elke keer een extra blokje waarmee je een rij opzij kunt duwen. De rijen waar dat kan staan aangegeven met een pijltje. Verder is het een kwestie van kijken welke rij je welke kant op moet duwen om een doorgang te krijgen.

    Heb je je spel wel ververst?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik dus ook, begrijp niet hoe ik het heb gedaan maar ben door het doolhof gekomen. Ik dacht dat we schatten onderweg moesten oppikken, zodra ik iets wilde doen veranderde de cursor.
     
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  18. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    ik had maar 2 tegeltjes nodig om bij de uitgang te komen!!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 453 di's:)
     
    janniekwak en Borkie vinden dit leuk.
  20. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    dat gaat heel goed op alle velden de langste gewassen neer gezet en de wolkenrij bonus. 619 di:p
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.