Praatgroep "Vind je weg in het Mysterieuze Doolhof"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik vind het wel weer knap gemaakt, deze minigame.
    Maar vermoed dat ik het na tig keer spelen, wel een hoofdpijngame ga vinden.

    Maar ik ga ervoor. In eerste instantie voor alles, en dan eens kijken hoe het loopt.
    Die bonestaakrij voor o.a. extra kans op drops, die laat ik echt niet schieten.
     
    jolanda13, Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oei, nou breng je me weer aan het twijfelen xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat was net de bedoeling xD

    Ik vroeg me af of jij en je quest-collega's in de gaten hebben dat je extra drops krijgt met die bonestaakrij.
    Misschien dat je er spijt van krijgt als je het niet probeert.
    Drops zullen dit event geen probleem zijn, als je veel/lang van huis bent. Dan zet je dus gewoon langer gewas.
    Maar of je het eventgewas bij elkaar kunt krijgen, kan alleen jij bekijken.

    En voor wie iets te laat is om saguaro in te zaaien vanavond op de baha akkers, je kunt een toverdrankje gebruiken voor 4% snellere overige gewassen op baha. Dat lijkt niet veel, maar op 24 uur maakt het toch flink wat uit.
     
    jolanda13, Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel farmermikkie voor het mededelen. :music:

    Ik weet niet eens wat er te verdienen valt in dit event, niet gekeken. Toch sla ik lekker over. Ik heb te weinig tijd deze week, te veel gewas en ben zo lekker bezig met de quests dat ik deze gewoon lekker zonder spijt laat schieten. :music:
     
    jolanda13, Borkie, kakelot69 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou Mikkie, je hebt me overtuigd hoor. De saguaro's staan op Baha (alsmede een veld 20-uursbomen die toevallig precies op tijd klaar zijn), en straks ga ik anjers op de gewone farm zetten. Op VM worden het van die groene gloeidingen, maar dat doe ik morgenochtend wel. De supermest heb ik op weten te krikken tot bijna 500 stuks elk, het kostte me een paar slordige miljoentjes maar dat mag de pret niet drukken. En dan morgen maar eens even gaan rekenen hoe ik dat allemaal in moet pikken met die eventgewassen, ik vrees dat ik op mijn werk maar af en toe met Puffin naar de wc zal moeten gaan of zo.

    Kortom, ik lijk wel gek maar ik ga het toch proberen.
     
    Borkie, Errim, sky57 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ga heel voorzichtig zeggen dat ik toch een uitleg ga maken.
    Wish me luck....:wuerg:
     
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Heel veel succes Miekje, we zijn altijd heel blij met alle tijd die jij erin stopt!
     
    farmer(2011) en Borkie vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Succes :D
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Heel veel succes:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Ik hoop dat het je gaat lukken, Miekje, want ik snap er niet echt iets van:wuerg:

    Bovendien twijfel ik nog steeds - weer een event met mini game en dan nog zo één - pffffff
     
    Borkie en harm-jan70 vinden dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende


    De tip is aangepast ik hoop dat het lukt hiermee
    Als er vragen zijn roep maar
     
    Borkie, farmermikkie, hoppetje en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ha Miekje, dank voor het vele werk weer :)

    Ergens gaat echter iets mis:
    Als ik echter op de tip (in je banner) klik, kom ik bij de heksenketel (vorig event) uit.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Dank je Miekje, het is mij in ieder geval wat duidelijker geworden, ik ga een poging wagen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat zit in je flashcache
    Vooral bij Chrome heb je er last van ikzelf ook
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. mmans

    mmans Forum-hertog

    Haaa, gelukt, alleen cache legen was niet voldoende, heb ook nog de ccleaner gestart :) Nu zit ik op de goede plek :)

    En je tip ziet er weer super uit :) Dank je wel!!
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    Ik wil toch even wat kwijt.....iedereen vind het heel normaal dat jij een tabel maakt.....voor jou is het volgens mij ook alleen maar om iedereen proberen te helpen.....dus ik vind het niet passen als mensen je aanvallen als iets niet klopt.....8)..dikke knuffel
     
    Laatste bewerkt: 23 Oktober 2018
    Leo.netten, rikmark, Reggaefeeks en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    De uitleg ziet er weer top uit Mieke... Dank je wel.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Het zit hem zo vaak in de manier van brengen, mikmak:music:
    Ik vind het ook super wat ze doet:inlove: ook al ben ik eigenwijs en ga vaak mijn eigen gang... als ik het even niet meer weet, kijk ik graag even op de fansite:p Bedankt maar weer, miekje!:D
    Druk met voorbereidingen voor een paar daagjes weg, dus dit event komt helemaal niet uit:wuerg: maar ik kijk wel hoever ik komxD
    Heb half kunnen voorbereiden, dus ben vanmiddag benieuwd naar de dropjes;)
     
    rikmark en kakelot69 vinden dit leuk.
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De video geeft aan dat die niet beschikbaar is
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb in al die jaren maar 1 wolkenrij laten schieten en dat was de kastanjerij voor effectievere SM. HEEEEEL veel spijt dat ik die toen niet gedaan heb en daarom laat ik geen enkele rij meer schieten. Ben het met je eens dat deze heel belangrijk kan worden. We hebben steeds meer drops nodig en door deze rij zal dat alleen maar meer worden.
     
    boermars, rikmark, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.