Praatgroep "Vind je weg in het Mysterieuze Doolhof"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Is een foutje in de FAQ. Bij stap 25, dus na 55 minigames krijg je pas de wolkenrij.
    Veel gewas, maar ik ga voor de wolkenrij. Rest zie ik nog wel.
     
    Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ron in de faq staat 25 keer mini game spelen
    In de tabel er vlak onder moet je voor prijs 25 55 keer minigame spelen...
    welke is het van de twee?
     
    Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Wat in de faq staat: 55 minigames.
     
    Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  4. deerman54

    deerman54 Forum freak

    Lopen de inrichters nu zelf al te spoken ?? Wat een tegenstrijdigheid weer in de aankondiging .
    Boven de tabel staat :
    Overzicht beloningen
    (wat makkelijk te halen moet zijn is 25 mini-games spelen en dan heb je de wolkenrij compleet)
    in de tabel zie ik staan bij nr. 25 aantal gespeelde minigames: 55 beloning: wolkenrij.

    wat is er aan de hand, hallo , hallo !!!!!
    graag verduidelijking van een moderator aub waar de fout zit, als die ook al niet verdwaald is ???
    Scheelt wel een hoop in de strategie, dus liefst vlug antwoord graag.

    Antwoord dus al gegeven = geen gemakkelijke dus
    (wat makkelijk te halen moet zijn is 25 mini-games spelen en dan heb je de wolkenrij compleet)

    Begint men stilaan niet een beetje te overdrijven ??????????
     
    Laatste bewerkt: 23 Oktober 2018
    Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dat was een een foutje wat nu aangepast is ?
    want eerst stond er echt 25 mini -games
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Uiteraard.
    Wij volgen de informatie die we van BP krijgen en soms zitten daar zulke tegenstrijdigheden in die we zelf niet opmerken omdat we ellenlange tabellen moeten invullen.

    Dat de tabel correct is was door vrijwel iedereen al opgemerkt want zo staat het immers in logisch verband met elkaar.
     
  7. mmans

    mmans Forum-hertog

    is zojuist aangepast, want ik ben pas 10 min geleden begonnen met lezen en toen was het nog verkeerd!

    Alleen moet dan misschien die hele zin worden aangepast:
    De wolkenrij is te halen door 55x de mini-game te spelen.

    Want makkelijk is het niet meer met 55 :(
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Kan wel logisch zijn voor iedereen of de meeste , maar ik snapte er niks van ..
    Ik ga dan uit zoals er stond : te spelen 25 mini games ...
    Maakt niet uit dat jij / jullie een foutje hebben gemaakt ...Dat kan altijd gebeuren het ging mij om de duidelijkheid :)
    nah erg jammer ...Tis mij dan weer allemaal veels te veel om te moeten doen ..en zeker voor de beginnende /werkende /boeren en boerinnen ..dus wat mij betreft ken je dat * makkelijk* ook wel weg halen :oops:
     
    Borkie, harm-jan70 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  9. boermars

    boermars Forum-hertog

    Yohoo wat een aantallen.
    Nou ik ga in rustige modus meedoen. De wolkenrij kan ik niet halen ivm RL.
    Maar wel leuke prijsjes.
    Maar kan wel aan Questen doen en die werkstal binnenslepen voor slijm te maken.
    Suc6 all!
    Blijf altijd beetje meelezen, altijd handig.
     
    Sintra98, Borkie, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ron ik ben denk ik erg blond
    Ik heb nu 10 keer het filmpje gekeken maar ik snap het nog steeds niet.waar zie ik wat voor stukje ik krijg?
    Of moet ik dan eerst ergens op klikken?
    Hoe kan ik hem laten draaien?

    Sorry ik zie het dus echt niet goed. Dus voor nu geen uitleg op de fansite

    Het lijkt mij erg ingewikkeld en erg tijdrovend
     
    Sintra98, Borkie en HannyBalleke vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De minigames zijn altijd tijdrovend . Daarom gaan ze me steeds meer tegenstaan:oops:
     
    Sintra98, Borkie, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    ben blij dat ik de enige niet ben......................:oops:...snap er ook geen hol van
     
    herma1234, Kabouter_1, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja dat is wel zo maar ik snap er helemaal niks van en kan het dus niet uitleggen op de fansite
    Dat vind ik jammer
    Dan kan ik pas wat als ik zelf heb gespeeld en dan voelt het als mosterd na de maaltijd


    o_Ok kan ik nergens vinden hoeveel en hoe ik de stermunten verdien....
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo heerlijk alleen maar truffels en angorawol verbouwen. xD Verder lekker spoken op VM en op Baha gaan vanavond alles op het veld voor de quest het schortincident. Kan ik die eind deze week ook naar het archief brengen. Lijkt wel voorjaarsschoonmaak. :wuerg:xD

    Doolhof niks voor schaap, kom ik nooit meer uit. ;)
     
    Sintra98, Borkie, BoswachterAtusia en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Je moet een route lopen en ik dacht bepaalde dingen oppikken die van te voren gevraagd worden . Je kunt de paden per stap veranderen . Dit als ik het filmpje bekeken heb
     
    Borkie, HannyBalleke en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het stukje dat je krijgt plakt gelijk aan je cursor. Het is een willekeurig stukje pad.
    Als je het aanlegt aan een van de 8 openingen met enkele pijl aan de zijkant dan verschijnt linksboven op die tegel een rotatiepijltje, daar kun je op klikken. In de video wordt dat ook diverse malen gedaan, dus hopelijk zie je dat nu met deze extra toelichting wel gebeuren.

    Eenmaal ingevoegd op het pad (na aanleggen klikken op de tegel) verschuift die hele rij en kun je daar niks meer aan doen.

    Uitleggen in tekst is bij deze minigame niet te doen, het vraagt teveel verbeeldingskracht van je lezers om zich een voorstelling te kunnen maken.
     
    Borkie, Errim, tikivogel en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    In het filmpje lijkt het net of de tegel die je eruit schuift de nw tegel wordt is dat verbeelding van mijn kant?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. mmans

    mmans Forum-hertog

    ik zie om en om, zowel horizontaal als verticaal kleine pijltjes aan de zijkant. Dus je kunt NIET iedere rij/kolom verschuiven.
    En volgens mij is het eerste stukje dat je krijgt willekeurig, maar krijg je daarna het stukje dat er aan de andere kant "afvalt". Dus je zou eventueel kunnen kijken, welk stukje je wilt hebben en ernaar toe kunnen werken dit te krijgen.
    Maar het gaat wel veel tijd kosten, zo te zien.

    Ik zie ook niet, hoe ik de schatten moet pakken, waarschijnlijk gewoon door er overheen te lopen.

    En over de stermunten zie ik helaas ook geen informatie staan.
     
    Borkie en HannyBalleke vinden dit leuk.
  19. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat is een hele goeie, moest ook even zoeken in de BP-faq waar het goed verborgen wel in stond.
    Bij iedere iedere minigame krijg je 25 stermunten.
    Faq pas ik later aan.

    De schatten pak je door je avatar (poppetje) erop te zetten. Vandaar ga je verder naar de volgende schat of naar de uitgang.
     
    Borkie en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga een Schaapje doen: lekker verder rommelen met de quests. Ben sowieso de komende week veel weg en dat is nauwelijks te combineren met die korte eventgewassen (en dan nog twee verschillende ook). Bovendien is mijn (susi's) supermestvoorraad om te huilen dus het lijkt me handig om die eerst weer eens op peil te brengen.
     
    Borkie en HannyBalleke vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.