Praatgroep "Vind je weg in het Mysterieuze Doolhof"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    67 keer gespeeld nu en alles is op. Uit de BD kistjes kreeg ik 15 miljoen, dus nu sta ik voor het eerst in mijn boerenleven (ruim zelfs) boven de 50 miljoen :D
     
  2. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ohh jee wie heeft nog een lampje voor me moet er nog 2 hebben om nog 1 keer in het doolhof te lopen.

    Mikki bedankt draait nu in de molen
     
    Laatste bewerkt: 31 Oktober 2018
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    1 gestuurd
     
  4. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ik denk red het wel voor de laatste (doolhof 85) maar helaas kom 28 di's tekort :sleepy:
    Volgende keer beter.:)
     
  5. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Het doolhof uitgespeeld tot en met de wolkenrij en ik heb met alle spellen rond de 30 stuks Mysterieuze stal Tokio ontvangen NIET 1 Caviaatje, ik vind dit een ratio van niks en dat wil ik toch even kwijt. Ik vond het een heel leuk spel, uitdagend ook maar niet te vaak hoor, want het blijft best wel hangen bij mij.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  6. farmer(2011)

    farmer(2011) Regelmatige auteur

    Heeft er iemand voor mij nog een lampje? kom er wat te kort en heb bijna de wolkenrij :)
     
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Blijf het een but event zitten, maar ja ga het natuurlijk wel af maken. Zit nu op 73 en daar blijft het bij. Ik heb wel voldoende gewassen maar geen DI meer. Jammer dan!
     
  8. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Nou net op het laatste moment het event helemaal uitgespeeld :)
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  9. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    net nog even mijn muntjes in de winkel besteed, was het helemaal vergeten:oops:
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  10. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Vreselijke minigame vond ik het. Blij dat ik de meeste heb uitbesteed aan manlief. Helemaal uitgespeeld
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.