Praatgroep "Vind je weg in het Mysterieuze Doolhof"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Nu op 44 en nog 3 spooklantaarns op voorraad, dus die 55 zou moeten lukken... moet morgen wel weer werken:oops:

rikmark vindt dit leuk.
  2. boerin5260

boerin5260 Junior expert

85 x gespeeld ik ben klaar bloed zweet en tranen xD

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Ik heb er 55 en dus de wolkenrij, maar de volgende keer begin ik niet meer aan zo'n format. Het kost veel te veel tijd om door de doolhof heen te komen.

farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  4. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

nog 4 lantaarns, dan heb ik de wolkenrij, ik kan niet wachten tot dat het af is. Dit is idd erg tijdrovend:p Het wordt bijna een dagtaak om aan alles mee te doen pffff

farmermikkie vindt dit leuk.
  5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Wolkenrij binnen, nu weer verder met openstaande questen

rikmark vindt dit leuk.
  6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Hehe, de rij staat te pronken. Ik heb nog twee keer extra gespeeld voor de BD-kistjes, en daar kwam 12 miljoen uit (naast de 10 miljoen die ik kreeg uit de kistjes van de carnavalsmajesteit). Ik voel me echt een rijkaard nu xD

7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Wat een verschrikkelijke mini game is dit zeg! Ik heb de gewassen bij elkaar, dat lukt nog wel. maar het kost zoveel tijd om dit spel te spelen. Dan nog die andere met de kistjes en dan het carnavalsevent er nog bij. Weet niet wat ze daar denken... maar volgens mij verwachten ze dat we 24uur per dag ons vervelen en alleen nog maar spelletjes spelen>:(

8. kakelot69

Ik doe ze altijd meteen. Al heb ik maar één lantaarntje, hup meteen die doolhof door. Want al vind ik het nog zo'n leuk spelletje, maar 2,5 minuut per keer heb je gemiddeld toch wel nodig en ik moet er werkelijk niet aan denken om er op het laatste moment nog even 55 doolhoven door te moeten jassen. Terwijl af en toe een keertje 2,5 minuut of voor mijn part tien minuten best nog te overzien is.

9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dit optie had ik niet doordat ik vorige week op vakantie was. Zondag een volle agenda, gisteren en vandaag gewerkt en gisteren avond ook een afspraak... Dus zondag een paar gespeeld, tussendoor elke keer als ik een minuutje had er eentje gedaan en nu het afgelopen half uur heb ik ze allemaal weg gespeeld. Ik moet er nog 4 voor de staak en die kan ik maken in mijn molen. Die is alleen het komende half uur nog iets anders aan het draaien.

Blijft er bij dat het een bagger mini game is, kost veel en veel te veel tijd. Er zit geen optie bij om het uit te zetten en dus moet je het gehele doolhof door als je de staak wilt halen.

10. rikmark

rikmark Forum freak

Zo wolkenrij is binnen, maar verder ga ik niet meer.
    Wat een vreselijke tijdrovende quest was dit :oops: de ene keer was ik zo uit het doolhof, de andere keer duurde het een stuk langer:mad:

Daxter1966 vindt dit leuk.
  11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hier ook 85 gehaald en ook getest wat 86 gaf, gewoon muntjes kan je blijven kopen in de winkel......nou ja morgen eindigt het spel natuurlijk....de laatste kist is wel de moeite moet ik zeggen. ;)

En heuu enkel SM bij het begin hoor....en mooie prijzen vind ik persoonlijk toch.

LucieSchreurs en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Yes...wolkenrij binnen......:music:...dit nooit meer

bjorke-annika, kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Nog 4 keer dan heb ik de 85 gehaald. Daar is nog even tijd voor vandaag.

14. miertje1972

miertje1972 Forumleerling

ik ben er werkelijk klaar mee:wuerg:al is de laatste kist wel erg leuk:inlove:

15. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik heb nu 75x gespeeld. Denk dat ik de 85 wel ga halen. Maar ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk mini event gespeeld, man wat is dit saai pff. Schat 1 staat links, schat 2 weer helemaal rechts en natuurlijk kun je niet doorlopen maar moet je van alles omdraaien en weet ik al wat om er te komen. Nee, dit is echt niets voor mij. Gelukkig bijna klaar :) .

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

En dat is precies de reden dat ik niet heb meegedaan.8)

harm-jan70 vindt dit leuk.
  17. kakelot69

Ik ga vandaag nog proberen op 67 te komen, voor de kistjes. Met de gewassen gaat dat wel lukken, maar de DI zijn nog de vraag. Een spannende dag dus xD

18. thea1963

thea1963 Forum freak

Gelukkig haal ik die 85 keer niet, heb niet genoeg di's en daar ga ik geen SM voor gebruiken met deze minigame

Voor het event wat morgen begint op de gewone 3 farm velden vragen ze in 6 dagen :wuerg:

25.600 eventgewas
    1.440 di's

http://de.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?threads/event-zirkusrummel.81852/#post-3796292

19. Waterbuffel

Waterbuffel Gelegenheidsauteur

Wolk is binnen! Eindelijk :p. Vroeger als kind het bordspel veel gespeeld, dus dat lukte gelukkig wel, maar het was toch wel ploeteren geblazen dit event. Nu weer lekker snoepjes vangen bij het carnaval event! Aan de rest wil ik nog even niet denken.. xD

farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ron, bedankt voor je uitleg.
    Nadat ik het op de pc een paar keer had gespeeld, kwam ik erachter hoe het op de tablet kon.
    Ik ben het een vervelend spel blijven vinden, mijn zoon vond het wel leuk, voor 3x.
    Ik heb heel veel gezaaid en geoogst, dacht 25x te moeten voor de wolkenrij, toen ik zag dat het tot stap 25 was, hebben we het spel opgegeven. Dus vandaag maar eens de eventgewassen opruimen. Op dit moment een beetje klaar met het spel.

kakelot69, HofvanDromen, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.