Praatgroep Viking Sage

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Zit nu op 13x gooien en ben toch maar begonnen met kopen;), sieritem en de knechtencoupons er vast uit gehaald.
     
    BoerAnnelies, farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Meestal hou je wel 5muntjes over, maar om die nou als eerste uit te geven... Ieder zijn eigen keuze maar als je er straks ergens 5 te kort komt of 1 dan baal je goed.
    Kun je mij die oude truc met een duifje toe doen komen?
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Tja, dat is natuurlijk voor iedereen een eigen keuze, maar ik denk dat je veel aan de stekjes en stallen hebt. Gewone stallen die 2 dieren geven komen je vast nog goed uit en de bijzondere waar sommige van ons meer dan 10 van hebben (dus dan heb ik het niet over de nieuwste) heb je vermoedelijk nog niet of nauwelijks. Alles wat eruit komt, komt je dus goed van pas.
    KC zijn interessant als je geen knechten koopt, anders zou ik die pas als laatste kiezen. Raddraaien zijn ook niet mijn ding, maar misschien houd je juist wel van een gokje. En verder is het kijken waar je het meeste aan hebt.
    Als de siertuin nog ongeveer leeg is, zijn de sieritems de moeite, de laatste ben je nodig voor de wolkenrij als je de 40x niet haalt.
    GB en sterretjes is kijken wat je het beste uitkomt. Sneller naar de top van de boom of net een gewas of dier vrij kunnen spelen op Bahamarama zodat je daar verder kunt.
    Op mijn account dat ik ruim een jaar geleden gestart ben heb ik nooit tekort gehad aan GB, dus ik heb altijd gewassen kunnen zaaien voor questen, en als ik niet verder kon had ik wel weer voldoende GB om iets nieuws vrij te spelen. GB heb ik dus nooit gekozen.

    En zoals Annelies ook zei, ik kies de sticker als ik aan het eind niets anders meer kan kiezen. Liever 5 gratis draaien (dat levert al gauw 15 supermest op) dan een sticker. Het stickerboek kijk ik nooit naar.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Eventgewassen ver binnen maar die di's binnenhalen. En van zondag middag tot dinsdag kan ik niet meer spelen want we gaan op tweedaagse naar de kust...
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het event duurt tot woensdag. Dus zorgen dat je zoveel mogelijk gewassen opzet die met water geoogst kunnen worden als ze klaar zijn, en morgenvroeg aan het eind van de ochtend 20 uurs bomen erop en je langste gewassen. Dan kun je dinsdagavond oogsten en woensdag ook nog een keer.
    Veel plezier aan de kust, ik hoop voor je dat dit weer doorzet.
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. patatjeoorlog

    patatjeoorlog Forumleerling

    hallo allemaal, heb je 1400 drops en 20000 gewassen nodig?
    of zie ik dat verkeerd?
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Inmiddels 17 keer gegooid dus de 33 moet te doen zijn. Het laatste item kan ik gewoon kopen dus daar zit geen druk op.

    De sticker kies ik altijd gewoon omdat ik het leuk vind om ze allemaal te hebbenxD
     
    rikmark, Borkie, -Coco1968- en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je krijgt één vikingsoep gratis, dus je moet er 39 maken en dat wordt dan 1365 drops en 19500 gewas.

    Voor de wolk moet je 32 vikingsoep maken en dat wordt dan 1120 drops en 16000 gewas.
     
    Laatste bewerkt: 8 April 2018
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb de sticker hier ook al gekocht, wil ze gewoon allemaal hebben.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu 21 keer gegooid dus die wolk ga ik wel redden. Saguaro geopend en op grote velden gezet met sm, ik ben benieuwd wat er uit komt. Op de gewone farm weer anjers maar om nou te zeggen dat die bijzonder goed droppen dit keer... neuh. Qua muntjes besteden ga ik me even heel erg rustig houden, ik heb wel al de sm weggehaald en de KC, en nu nog even sparen dus voor 2 vikingsauna's. Mochten die niet nodig blijken wil ik in ieder geval nog wat SV hebben, en de griezelstekjes. En wellicht de sticker, die zijn bij mij nooit prioriteit maar ik vind ze stiekem toch wel leuk.
     
    Borkie, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu 8x gegooid en kan de vikingsauna binnen halen. Bij 11x gooien zit het andere sieritem, dus ik ga dit nu halen. xD Bedankt voor het fijne aanbod. Neem lekker wat je wil hebben hoor!
     
    Borkie, BoerAnnelies, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Iedereen mag het weten hoor.

    Bij de 1e en laatste keuze kies ik nooit de 1e 2 en de laatste 2 vakjes.
    Zo beperk je de keuze mogelijkheden.

    Ik kies de volgende worp niet diegene die naast de vorige ligt maar sla er 1 over.
    Op deze manier zie je na 3 worpen al waar de beste kansen liggen.
    Ik kies de 3e of 4e worp tussen de laagste 2 in de hoop daar een hoge te scoren en vaak is dat zo :music:

    Werkt perfect voor mij.
    Nu 26 keer gegooid en maar 3 x onder de 50.

    De middelste is altijd te vinden met 5 kansen dus daar heb je geen tactiek voor nodig.

    Probeer maar eens.
    Suc6 :music:
     
    rikmark, Borkie, boermars en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Nee hoor ik vind de sticker gewoon leuk om te hebben. En bij een ander event win je die ook altijd in het begin dus ik dacht ik ga ervoor...

    Dank je wel voor de tips. Vind stallen en stekjes het leukste dus die neem ik zeker. 5 uur wachten en dan kijken wat er in zit. Heerlijk...
    Op Bahamarama schiet ik snel een level door dus voor GB hoef ik het niet direct te gaan inderdaad. Knechtencoupon is handig met kwartveldjes dus ook wel lekker.

    He nu weet ik het nog niet... ;)
     
    Borkie, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik dacht: Kom ik probeer het een keer.....2de worp in de roos!!!!
     
    rikmark, Borkie, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Inmiddels 28 keer gegooid, gaat lekker.:)
     
    Borkie, blackscorpion64 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Nog 1x gooien en de wolkenrij is binnen...1577 muntjes verzameld...nog niks uitgegeven.
     
  17. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Toppie :music:
     
    voesje en Borkie vinden dit leuk.
  18. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    wolkenrij binnen
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb het laatste item al gekocht. wil het dubbel hebben! 31 keer gegooid
     
    rikmark, Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wolk is binnen en heb het laatste item had ik al met muntjes gehaald. Dus die is compleet. Nu ga ik nog even door voor de complete staak, dan kan dat item op mijn landje. Kun je ook door als je 40x hebt gegooid???
    Heb momenteel meer dan 1.000 muntjes, maar eens kijken wat ik daar voor ga aanschaffen.
     
    Borkie, boermars en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.