Praatgroep Viking Sage

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat is raar.

    Ik heb nu de laatste gewassen op staan, op drie veldjes. Als ik het goed heb uitgerekend ga ik er precies 41 over houden xD , mits ik veertig keer kan gooien natuurlijk. Op de andere twee velden staan anjers met supermest en XXL-bomen op de hoekjes. Elf keer gegooid nu, dus het tweede sieritem is ook al binnen.
     
    Borkie, farmermikkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. sky57

    sky57 Forum prof

    Ik heb zojuist de vikingsauna met de muntjes vrijgekocht en volgens de faq staat er

    Elke 10 uur
    3.600 EP/TEP

    Gedurende 2 uur 25% EP bonus op gewassen in de categorie 'groente' (alleen op de normale boerderij)

    Maar als ik het item op het land plaats staat er verder niks bij vermeld dan de, in mijn geval TEP. Wat is nu juist?
    Afhankelijk van het juiste antwoord of ik er nog 1 bij koop.
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Tja, de FAQ geeft geen garanties. Dus over 10 uur kijken wat er bij de bonussen komt te staan. Overige huisdieren geven ook alleen de (t)ep aan en niet wat de extra bonus is. Dus dat kan wel kloppen.
     
    Borkie en sky57 vinden dit leuk.
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Was het geen mest? Misschien was het water op en heb je het niet gemerkt, dat gebeurt mij nog wel eens.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Zo kwam het bij mij wel over na 3 worpen.
    50 punten voor de roos en 5 extra voor de roos met worp 3.
    En ik had maar 5/3/5 dus vandaar de gedachte.
     
    Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  6. sky57

    sky57 Forum prof

    Dank je. Dat word dan pas morgen en dan maar hopen dat ik eraan denk.:p
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Je hoeft niet te wachten tot morgen. Had hem vanmorgen al vrijgespeeld en net geoogst.
    Het geeft inderdaad de 25% EP bonus op groente voor 2 uur.
     
    -Coco1968-, Borkie, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier vanmorgen klaar met de eventgewassen(fluistert; ook oogstbonussen gedraaid), lange dingen erop gezet..veels te mooi weer om te boeren ;). Nog geen bijltje gegooid, komt van de week wel
     
  9. boermars

    boermars Forum-hertog

    ik ga rustig aan, nu 17 bijlen klaar, van de week ff gooien.
    morgen weinig tijd, ga langste gewassen doen.
    :music:
    knolraap (19,5 uur)
    en saguano (24 uur)
    ben benieuwd naar D I.
    succes allen!
     
    Borkie, rikmark en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. sky57

    sky57 Forum prof

    Dank je wel voor het doorgeven. Dan ga ik er nog een vrijspelen voor de wolk en kan deze op het land blijven staan.
     
    Borkie, Reggaefeeks en hendrika73 vinden dit leuk.
  11. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Is bijna hetzelfde plan alleen kijk ik ff hoever ik kom. Haal ik de 40 niet dan speel ik nog 1 vrij voor de wolk. Muntjes inmiddels al op voorraad.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 17 x gegooid met het bijltje en 773 muntjes:)
     
    Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    14 keer gegooid nu, aantal muntjes ben ik kwijt want ik heb alvast lekker gekocht xD

    Voor de nacht anjers opgezet en bisschopsmutsen. Ik heb nog even overwogen een banaan te kopen en daarmee de saguaro te openen, maar dat duurt me toch te lang en die ene banaan komt dan vanzelf wel.
     
    Borkie, hendrika73 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  14. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Hier 7x gespeeld en heb 334 muntjes. Ga deze keer proberen op mij handen te gaan zitten en pas op het einde mijn muntjes te besteden:p
     
    boermars, Borkie, voesje en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het gaat lekker hier. Ik heb 11 keer gespeeld en heb direct uit de winkel gehaald wat ik wilde hebben: vikingsauna, kc van 48uur en de 2 kc van 24uur. Nu nog 32 muntjes in de schuur. Kan straks kiezen wat ik wil :).
     
    Borkie en Paddington28b vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zit ik zojuist even de sieritems te bekijken en zie ik nu dat ook de Vikingsauna schapen heeft. Dus moet nu 2 sieritems halen. :wuerg:xD
    Ik heb pas 2x kunnen gooien, dat wordt dus weer hard werken om die muntjes bij elkaar te krijgen.
     
    boermars, Borkie, hendrika73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het gaat best hard met die muntjes hoor, ik gooi gemiddeld 50 muntjes per keer en zo goed zit ik nou ook weer niet in mijn richtinggevoel xD . En als het helemaal niet lukken wil met die vikingsauna doe je maar even een duifje, dan koop ik er gewoon eentje extra.
     
    BoerAnnelies, Borkie, voesje en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik gooi gewoon met 2 bijlen. Is er altijd 1 raak. xD Ik heb niet zoveel tijd om te zaaien en te oogsten dit weekend, dus daar zal het lastig worden. Ik doe mijn best en als het niet lukt dan komt er een duifje. Heel erg lief voor het aanbod. Bedankt alvast.
     
  19. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Nog 2 keer het eventgewas oogsten vandaag. (rond 12 uur en 17 uur) dan heb ik genoeg gewassen om de 33 keer te spelen. Daarna moet ik echt hard aan de slag om de DI binnen te halen maar daar heb ik dan nog tijd genoeg voor. Als ik zie dat het lukt met de DI kan ik op een later moment nog voor de 40 keer spelen gaan.

    Weet alleen niet zo goed wat ik allemaal moet kiezen in de muntjes winkel... Heb alleen wel de stikker gekocht. (die 5 muntjes die heb ik vast wel over...)
     
    Borkie, farmermikkie en Paddington28b vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Schaap kon 2x gooien en kreeg 2x 60 muntjes. 8) Nu 5x kunnen gooien met de 1e gratis erbij. :music:
     
    voesje, -matthias1952-, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.