Praatgroep Viking Sage

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 116 di's uit me 3 velden kwartakkers rozenbottel en 101 di's van 2 velden kwartakkers baha met het 24 uurs gewas
    totaal dus 217 di's
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  2. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 210 di's:)
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    139 totaal van hele velden anjers en bisschopsmutsen, dat is al tien procent van de benodigde drops :music:

    Eerste rondje werpen ging prima, 52 muntjes *katsjing* xD
     
    Borkie, knoepertje en bjorke-annika vinden dit leuk.
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Tot nu toe 195 DI incl. 6 toverbomen...m'n 200 kwartakkertjes 24 uurs gewas op de bahama's moet ik nog oogsten want die zijn nog niet klaar.

    Edit:
    1ste keer gooien leverde 40 munten op...
     
    Laatste bewerkt: 5 April 2018
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  5. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    309 DI, ik ga vaker alles volzetten met 20u bomen
     
    Borkie, knoepertje, herma1234 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Met nog maar korte gewassen op Baharama en spinazie en zwaardlelie op de andere kant (en er stonden nog bomen en werkstallen) een start van 93 DI.

    Verder las ik dat 33 keer gooien genoeg is voor de wolkenrij (en de sieritems erop) En de sterretjes die je wint die mag je verder vrij besteden in de winkel?

    Of begrijp ik het nu niet goed?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    245 DI
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    98 di's binnengehaald.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    215DI en dat met vooral lange gewassen. Lees hierboven het resultaat van de bomen. Die leveren echt nog wel wat meer op dus.
     
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De rij krijg je na 33 keer werpen, het laatste item (dat ook op de rij moet!) na 40 keer. Maar dat laatste item zou je dus ook kunnen kopen in de winkel als je het niet gaat redden om 40 keer te gooien. Ik ga er in ieder geval muntjes voor apart houden, en mocht het me dan toch lukken om 40 keer te gooien besteed ik ze daarna lekker ergens anders aan.
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik heb 195 drops waarvan 1 van een buurtje, heb gisteren niets omgebouwd en vind dit geen slechte score.
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    170 drops maar moet mijn mammoetenen toverbomen nog oogsten . Ik ben er tevreden mee:)
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  13. boermars

    boermars Forum-hertog

    200 DI.
    mwah niet slecht.
    Eerst maar eens inlezen, principe is bekend.
    Lees iets over aanschaffen van item met muntjes, klinkt goed, even doornemen, heb muntjes genoeg.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat zou heel knap zijn xD, het event is net begonnen.
    Tijdens dit event kun je met het gooien muntjes verdienen, daar is een speciale shop voor en daarin kun je de muntjes spenderen. Is iets anders dan de oranje muntjes die we hebben.

    Maar zoals hierboven staat heb je met 33 keer gooien de staak te pakken. Je mist dan alleen nog 1 item. Die krijg je met 40 werpen of als je genoeg muntjes hebt en je hem daarvoor wilt aanschaffen.
    Gezien het een erg mooi item is, ga ik voor de complete staak, dus 40 werpen en het item voor in mijn tuin.
     
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Goed begin met 239 dropjes, dit keer ga ik er weer vol voor. Dus nu als het goed is een event zonder last minute stress.
     
    boermars, rikmark, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Wauw , wat een DI allemaal :eek:
    Ik was al zo groos met mijn 199 DI :p
     
    rikmark, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    M'n 500 kwartakkertjes zijn inmiddels gevuld met eventgewas...totaal nu 267 DI en 40 eventgewas op voorraad.
     
    boermars, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. voesje

    voesje Oudgediende

    Net pas thuis van werk. 181 dropjes te pakken. En nu vol aan de bak. Hoef nu morgenavond pas weer te werken dus kan ff lekker farmen
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. klakje

    klakje Oudgediende

    heb veredelde anjers met 25% sneller met supermest. na vele en vele malen veredelen. Vandaag voor het eerst uitgeprobeerd. Geen spijt van. Direct klaar. Dus als ik drops tekort kom, even anjers zetten.
    .
     
    -Coco1968-, Borkie, BoerAnnelies en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    232 dropjes gearriveerd bij opa :music:
    Goed begin dacht ik zo ondanks dat ik pas om 1800 uur kon beginnen.

    Edit: Zojuist even de gratis worp gedaan en 55 muntjes gescoord in 3 worpen.
    Het viel mij op dat je nu met een score van 5/3/5 (totaal 13) al de roos gooit.
    Dat was voorheen 5/4/5 (totaal 14) volgens mij dus ik denk dat hij gemakkelijker afgesteld staat.
     
    Laatste bewerkt: 5 April 2018
    farmermikkie, rikmark, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.