Praatgroep Viking Sage

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik hoef die items niet dubbel, maar ik hou wel de mogelijkheid open om het laatste item te kopen als het me niet lukt om 40 keer te spelen. Voor de rest wil ik graag de KC hebben, en zo veel mogelijk bananen. Nummer drie op mijn wensenlijstje weet ik nog niet: ik twijfel tussen SM en partydraaien.

    Stallen en stekjes ga ik links laten liggen dit keer, daar heb ik er wel even voldoende van.
     
    Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De andere items hoef ik ook niet dubbel, maar de laatste moet dus op de wolkenrij en geeft veel extra ep op groente, en zelf ook wel aardig ep. Die wil ik dus wel graag in de siertuin, en zo mogelijk ook op schateiland. Maar voordat ik die dubbel neem wil ik eerst de KC.
     
    boermars, BoerAnnelies, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Leuk weer bijlen gooien. Alleen vergeten 24u gewas op baha te zetten. Nog niet aan gewend dat we dat hebben. Morgen moet ik iets later oogsten want heb nu net pas alles volgezet met 20 uurs bomen. Voor het eerst dat ik dat eens probeer, ben benieuwd naar de drops.
     
    Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb de Plantage en het Regenwoud volgezet met 20uurs en + bomen... Goed voor de voorraad boomvruchten. Vooral de bananen gaan hard:wuerg: Op de farm nog ff bezig met eventgewas, zal zo es ff kijken wat ik er daarna het beste op kan zetten. Kan morgen waarschijnlijk pas tegen 17.00 uur beginnen.:music:
     
    knoepertje, Daxter1966 en rikmark vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Leuk helemaal leuk weer met Ingrid bijltjes gooien. xD

    Ik heb alleen niet zo heel veel tijd de komende dagen. Morgenavond pas laat thuis van het werk.
    Ik houd het simpel en ga voor sieritem Houd je hoofd erbij :music:Die kan ik of halen met 11x spelen of te koop voor 179 stermuntjes. Dit moet te doen zijn. :music:Ik ga voor dit mooie sieritem met schaap natuurlijk. :D
     
    boermars, knoepertje, BoerAnnelies en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik ben er ook weer klaar voor.
    Ik heb op de plantage en regenwoud bomen staan voor een tijdsquest. Die oogst ik dan met ananastaart.
    Op de farm gaat vanavond een lang gewas, dat om 14 uur klaar is.
    Dan moet ik goed opletten morgen, eerst de tijdsquest activeren, ananastaart eten en bomen oogsten.
    Dan ananastaart eruit wac erin, en de farmakkers oogsten.

    Veel plezier weer allemaal met bijlen gooien!
     
  7. foofur2016

    foofur2016 Forumleerling

    weer een leuk event we gaan er weer voor
     
    knoepertje en Borkie vinden dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dat is een goed tip voor de volgende keer, mikkie! Heb ik nu niet zo gauw aan gedacht en lukraak bomen opgezet qua langste duur...
     
    knoepertje, Daxter1966, katbla en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    wat is een 24 uurs gewas op bahamara? Ik kan het niet vinden in de FAQ
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Net de laatste event afgerond, kan ik morgen weer fris en fruitig aan het nieuwe event beginnen.:)
    Als ziggo mij niet in de steek laat, morgen gaan ze hier nieuwe kabels trekken pffffff:(
     
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Saguaro... 5e kamer laatste gewas:)
     
    knoepertje en bjorke-annika vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat is de suguaro, als ik me niet vergis.

    Die dingen vind je ook niet in de faq. De geleerden zijn het er inmiddels over eens dat lange gewassen meer drops opleveren dan korte, dus om meteen een goed begin te maken met een drop-event is het handig om de langste gewassen op te zetten die je hebt. En dan liefst op zo'n tijdstip dat ze bij aanvang event klaar zijn zodat je ze meteen kunt oogsten. Niet vergeten om na aanvang event even je spel te verversen, anders weet ie niet dat het event al begonnen is en dan krijg je helemaal geen drops.

    Wat die langste gewassen dan zijn hangt van je level af, en op Baha van wat je al hebt vrijgespeeld. Zelf doe ik het op de gewone farm met anjers en op Baha met bisschopsmutsen (15 uur), die laatste dropt ook heel aardig.
     
    knoepertje, Borkie en FarmerJuline vinden dit leuk.
  13. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    dank je! gevonden, gelukkig genoeg bananen om deze te openen
     
  14. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Ja. hoor dat heb ik weer. :wuerg:
    heb net mijn velden vol gezet met het eventgewas, en natuurlijk niet op het eventklokje gekeken.
    lees net de faq, zie ik dat er morgen een nieuw event is.
    En laat ik nu net geen tijd meer hebben om deze velden nu nog te legen straks.
    Ik ga zo naar bed,want moet morgen om 5 uur op en moet werken tot morgenmiddag tegen 13.30 uur.
    Oke, dan maar weinig drops en dan zie ik ook nog wel waar het schip strand, want moet veel werken.
    dan maar pech hebbenxD
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb het regenwoud allemaal xxl bomen staan. Gedurende het event zie ik wel of ik het regenwoud ga kappen.
    Verder heb ik vanwege het vorige event weinig stallen opstaan en bomen op de randen, die laat ik mooi staan. Overal net lang gewas op gezaaid. En morgenvroeg het spel met rust laten. Ik hoop een goede start te maken.
     
    Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  16. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik heb de magneet weer onder het stof vandaan gehaald.....achter het bord zetten....en..... ik gooi in de roos :inlove:xD

    Buuf @Daxter1966 als ik klaar ben met gooien mag je de magneet komen halen.... krijg ik niet weer de bijlen om mijn oren gegooid:p

    Hier ook weinig tijd dus ik ga wel kijken hoever ik kom.

    Iedereen succes met gooien.
     
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het is afhankelijk van de tijd die ik heb of ik wel aan bijlen gooien toekom:oops: .Tegenwoordig druk druk druk :sleepy:.
    Ik ben trouwens niet de enige die belabberd bijltjes gooit buuf schaapje kan er ook wat van:DxD.
    Ik stel voor dat je een Viking helm opzet das wel zo veilig8)
     
    rikmark, schaapje52, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik lees nu ook weer dat er spelers zijn die er vanuit gaan dat het om de langste tijd van de gewassen gaat. Het is altijd geweest de basis EP en dat is dit jaar ook nog door een MOD in een draadje geplaatst. Is dit dan sinds kort wel veranderd?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dat is in vele gevallen hetzelfde .Alleen rozen en hop wijken af ,die geven wel meer ep dan een gewas wat ongeveer net zolang duurt . Maar alsnog geven ze maar een schijntje van mijn langste gewas aan ep.
    Ik zet honingklaver op .Mijn langste gewas dat tegelijkertijd het meeste ep geeft
     
    Laatste bewerkt: 4 April 2018
  20. -ZombieGirl-

    -ZombieGirl- Gelegenheidsauteur

    Net alles geoogst. Ik krijg nu net zoveel drops uit een gewas van 19 of 24 uur dan dat ik normaal uit anjers kreeg bij een event. Ik denk wel dat het geen probleem zal zijn,maar ik had juist lange gewassen erop gezet om meer drops dan normaal te krijgen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.