Praatgroep Viking Sage september 2018

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 13 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    De gordijnen zijn binnen, maar ik ga door, ik heb een vikinghelm van ingrid gekregen, het gooien gaat een stuk beter, tjakka, laagste score was ergens in de 40. o_Ok moet ik nog een eerste keer in de roos smijten, dan heb ik alle lichtjes gehaald. Geen cavia maar dat mag de pret niet drukken, moet trouwens nog wat munten spenderen in de winkel. :)
     
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hé hé.....klaarrrr....:music:...het leek wel of er magneetjes in het spel waren...telkens als hij in de roos wilde gaan werd ie net iets weg getrokken.....wie weet hier meer van?.......8)
     
  3. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    :music:Tatatadaaaaaa, dat was ik met mijn nieuwe helm, sorry dat is effe wennen
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    Ahaaa....ik wist het....8)....hier ook nog geen caviaatje
     
    LadyFamerieke, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ben een beetje aan het bijkomen van een druk werkweekend...:sleepy:
    Heb het event uit kunnen spelen en kan straks nog twee soepjes draaien. Alle worpen behaald, behalve de roos in 1x dus mss straks nog geluk.
    Was prima te doen naast het werk;) heb straks 31 keer geworpen:music:
     
    -matthias1952-, -mikmak- en LadyFamerieke vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.