Praatgroep Viking Sage januari 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Heb m'n reactie nog geholpen mbt. je andere topic?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Deze vraag had je elders op het forum ook al gesteld. Daar is het advies gegeven een ticket naar support te sturen.
    Vanaf het forum kan niemand iets voor je nakijken. Support bereik je via het spel of de link in mijn handtekening
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je op die blauwe letters support klikt kom je meteen in het juiste schermpje en wijst het zich vanzelf.
    Je moet er alleen om denken dat je voldoende tekens gebruikt dus als je niet genoeg hebt dan nog wat schrijven of kruisjes zetten ofzo.
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. grietje51

    grietje51 Actieve auteur

    Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie inzet. Het is klaar hoor. Superr.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu 49 keer gegooid. De 54 ga ik ook nog halen, dan houdt het op. Maar dan is de winkel ook schoon leeg ook, op wat sterren en twee grafschalen na :music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Deze staak is binnen, mogelijk nog 5 soepjes morgen, maar heb geen wensen in de winkel meer.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb alle 3 wolkenrijen klaar en geactiveerd ben nog bezig met de afronding van het verjaardagsspel
     
    Laatste bewerkt: 30 Januari 2019
  8. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    De wolkenrij hier binnen en de winkel leeg gekocht:)
     
  9. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier de hele winkel leeg gekocht op de 50 sterretjes na maar die heb ik inmiddels 2771 dus dat zijn er wel genoeg voorlopig denk ik
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Gelukkig is dit event klaar, heb niet zoveel met dat bijltjes gooien :). Voor het eerst deze keer dat ik in 1x raak gooide, de rest is toch bijna altijd in 4 of 5 worpen. Ik heb de winkel leeg op de grafschaal na, PPP en GB en nog 10 sterren staan er in geloof ik. 1 munt over :). Prijzen zijn wel mooi!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. thea63

    thea63 Gelegenheidsauteur

    Ik moet nog een soepje voor de wolkenrij maar het lukt niet meer Jammer
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dat is heel jammer, de verjaardagsdrukte had langer mogen duren, op laatste zoveel mooie prijzen nog
    En voor vele veel te kort je had ook veel gewas nodig, je kan toch niet 24op24 farmerama spelen
     
    jolanda13 en thea63 vinden dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Hier 44 x gespeeld....wolkenrij dus binnen......:p
     
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Zit hier heel hard tegen mezelf te schelden :mad:
    Was vandaag zo hard bezig om de zebra binnen te halen, dat ik dit hele event vergeten ben. Had gelukkig van de week al redelijk veel muntjes uitgegeven, maar wilde met het laatste beetje wachten, om te kijken wat er nog mogelijk was. Nu dus niets meer, zonde van de muntjes, maar eigen schuld :cry:
     
    jolanda13, Sintra98, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb slechts een item niet kunnen kopen dat was het item 50 sterren de rest allemaal wel Ik had nog 290 stermunten over Ik heb de sterren ook helemaal niet nodig de minigame vond ik slecht te doen, Ik vraag mij dan ook af of er spelers zijn die het maximale aantal punten hebben gehaald voor een verjaardagsevent vind ik de getrapte series ongewenst omdat er dan geen keuze meer isof je wel of niet mee doet met een event
     
    jolanda13, stien56 en boerin5260 vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja hoor geen problemen mee:inlove:
    zeer regelmatig 135 punten gescoordxDxD
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier ook regelmatig de 135 gehaald. Maar in het begin had ik veel moeite. Na iets van 40 of 50 spelletjes begon het goed te lopen.
    Daarom het event ook helemaal uitgespeeld.
     
    jolanda13 en -doppie- vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het hangt er ook van af welke doelen je jezelf stelt. Mijn doel was 145 spelletjes voor de 50 TG, en de zebra. Ik heb ze allebei gehaald dus ik ben tevreden. En wat die soep betreft: daarvan heb ik er zelfs zes door de gootsteen gespoeld wegens overtollig xD
    Ik had dus achteraf gezien net zo goed dat slangenfokevent niet kunnen spelen, maar ja als je alles van tevoren weet is er ook niks meer aan toch.
     
    jolanda13, harm-jan70 en Sintra98 vinden dit leuk.
  19. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Waarom die 6 soep door de gootsteen gespoeld
    en niet weggegooid met de bijlen voor stermunten en nog wat uit de winkel gehaald daarvoor ?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Omdat ik alleen de 50 sterren nog kon halen en daar kon ik dan weer niet genoeg munten voor halen. Zelfs niet met 6 keer de maximale score. Maar ik zit er niet mee hoor.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.