Praatgroep Viking Sage januari 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Wachten op de volgende events, daar zal weer vikingsoep te verdienen zijn.
     
    boemer49 en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Alles klaar behalve poolfeestje, ik had te weinig rietjes...
    Als we juist gepast vikingsoep krijgen red ik het niet voor de bonenstaak.
    Maar dat is niet erg, heb al genoeg rommel.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    En zo zie je maar dat het niet overal het zelfde is, want bij mij doen de buitenste spullen wel degelijk wat. Heb al menig keer gehad dat de 1ste, 2de of 3de de juiste was.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    2 posten hoger staat het antwoord al.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Je zult moeten wachten tot het verjaardagsfeestje begint om verder te kunnen deze onderbreking vind ik ook niet fijn. Maar het is wat mij betreft de zoveelste poging om de focus van de spelers te jammen.
    Ik ben er niet blij mee
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Maar gelukkig begint het verjaardagsfeestje overmorgen al, dat scheelt :music:
     
  7. grejotien

    grejotien Forumleerling

    beetje jammer dat ik de soepen niet kan krijgen. Heb geen anaconda dus die kon ik niet spelen en dus ook geen soep verdienen en de pool event kreeg ik veel te weinig di zodat ik die niet uit kon spelen. heb dus maar 6 soep van de 20. Jammer.
    Best jammer dat er een event aan een ander event is gekoppeld. Als je het ene niet kunt spelen kan de andere dus ook niet.
    hoe ik aan meer di moet komen weet ik ook niet, kopen is geen optie en mega bomen inslaan voor 1 event lijkt me ook wat ver gaan. Maar ook uit de gewassen kreeg ik niet genoeg. Ik zal wel niet slim genoeg spelen denk ik.
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  8. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hoeveel scheelt t kakelot ?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Welk level ben je? Dat maakt namelijk heel veel uit. Ik ben vanaf het begin aan bijna alle events mee gaan doen voor de haalbare tussenprijsjes, maar pas bij level 80 of zo begon ik ook wel eens rijen te winnen. Ik ben nu level 96 en soms wil het nog steeds niet lukken, bijvoorbeeld omdat er baha-gewassen worden gevraagd die ik nog lang niet open heb, maar zaaievents met DI en zo krijg ik altijd wel uitgespeeld.

    Als jij wel hoog in level bent maar je kunt toch de events niet halen raad ik je aan de event-praatgroepen hier op het forum te volgen. Daarin staan altijd heel veel goeie tips en er is altijd wel iemand die je vragen kan beantwoorden. Zo heb ik het ook geleerd hoor, je kunt nou eenmaal niet altijd alles vanzelf weten ;)

    Oh en nog een tip: volg hier op het forum de Speculaasjes, en dan vooral de kalender en het kletstopic. Dan kun je een beetje anticiperen op wat komen gaat.
     
    Laatste bewerkt: 21 Januari 2019
    jolanda13, harm-jan70 en janniekwak vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Wil ik ook nog even aan toevoegen ,
    Heeft niet met slim of zo te maken, soms wil het gewoon niet ...Bij mijn Rozijntje is het ook niet gelukt ...
    Tja iets met testen enzo enzo 8)
    het poolfeestje dan, de slangen heeft zij net aan wel uit kunnen spelen, maar die DI daar is zij op gestrand ..
     
    Laatste bewerkt: 21 Januari 2019
    Sintra98, jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  11. grejotien

    grejotien Forumleerling

    dank je voor de adviezen. lees het forum id te weinig.
    ik ben level 79
     
    Laatste bewerkt: 21 Januari 2019
    Sintra98, kakelot69 en jolanda13 vinden dit leuk.
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben kakelot niet. Maar het scheelt helemaal niets. Als je denkt het niet te halen i.v.b met teveel moeten werken zullen spelers geneigd zijn om mandjes te kopen. Of omdat je te weinig DI krijgt. Oja, dan scheelt het wel. Kost je geld
     
    _Jeanie_, Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik vindt het niet netjes van BP dat de vikingsoep op basis van gehaalde punten moet worden gehaald dit keer -.-

    (als je slecht bent in dit spelletje kan je de wolkenrij misschien niet halen)
     
    Sintra98 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  14. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De wolken rij kan je met 40 vikingsoep halen ongeacht de uitkomsten van elke worp
     
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat klopt alleen je moet minimaal 6.400 punten halen bij het spelletje bij het verjaardags event om voldoende vikingsoep te krijgen om de wolkenrij te halen bij het viking event, stel je haalt bij het spelletje elke keer maar 70 punten dan moet je het spelletje 92 keer spelen om de wolkenrij bij het viking event te kunnen halen (en dat vindt ik dus niet erg netjes van BP)
     
    Sintra98 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Daar moet ik je helaas gelijk in geven Ik vind het ook een foute boel dat voor het verjaardagsevent gekozen is
    tot zeer moeilijk. Dat is geen verjaardagsevent maar een horrorevent en ik blijf ook tegen de reeksen die nodig zijn Dit laatste event gaan waarschijnlijk velen niet halen Dat bedoelde ik dus met 2/3 van het reeds behaalde events weggooien Al met al wordt de spelbeleving en het spel plezier met de dag minder en gaat het meer lijken op stressen om de doelen te kunnen halen
     
    stien56 vindt dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Hier nu 23 soep ingeleverd.......:p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. Lieve

    Lieve Halfgod

    Vind ik ook heel veel trouwens om daar de wolkenrij van te halen ni simpel pfff we zien wel
    Succes iedereen!
     
  19. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    30x soep ingeleverd en de winkel raakt al mooi leeg :music:. Al het SV, de KC, de roze stal, partytickets en myst stallen heb ik er uit gehaald. De rest is voor mij persoonlijk een stuk minder interessant, heb overal een mooie voorraad van. De gratis draaien en myst stekjes staan ook nog wel op mijn lijstje :).
     
    schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier staat de wolkenrij en de winkel gaat ook flink leeg:music:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.