Praatgroep Viking Sage januari 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ga voor de KC, die heb ik er al uit gehaald en dan ga ik voor de roze stal. Die heb ik al, maar 2 is nooit verkeerd. De rest van de muntjes blijven hier dus staan tot ik weet of ik die 900 ga halen of niet. Zeer waarschijnlijk niet, maar ach we zien wel.
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    misschien heb je geluk
    ik ging voor de mystery stal en uit 1 kreeg ik een broed plaats geel
    ben helemaal van slag af dit echte het mooiste wat me kon overkomen zeg :wuerg:-.-
     
    jolanda13, schaapje52, Katinka1700 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb alle knechten, tickets, supermest en supervoer al weggehaald en kan deze ronde nog vijf soepjes binnen halen, dan heb ik genoeg voor de 20 bananen. Volgende week kunnen we voor zover ik weet 24 soepjes krijgen, en met een gemiddelde van vijftig muntjes per gooibeurt is dat ruim voldoende voor de roze gans. Dus ik ga het zeker proberen, want een roze gans heb ik nog niet.
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Oh, jij hebt alles bij mij weg gehaald;):p. Dacht al.:DxD
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  5. klakje

    klakje Oudgediende

    Heb ook vlug alle kc gepakt. de rest zie ik wel. Die probeer ik zo lang mogelijk op pijl te houden.
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja ik zou mijn roze stallen ook maar verstoppen als ik jou was, want vannacht ga ik weer op dievenpad, met een panty over mijn hoofd getrokken. Hopen maar dat het niet gaat sneeuwen, anders ben ik zo gemakkelijk te achterhalen xD
     
    jolanda13, -mikmak-, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zoveel roze stallen heb ik niet:eek:o_O, laat staan roze gans. De rest staat achter slot en sneeuw.:p;) Dus ver kom je niet.:DxD
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  8. yvonne1957

    yvonne1957 Forumleerling

    jongens ik had er maar 379 slangen en heb het ook gered dus kom op ben wel blij dat ik weet hoe we aan de andere 20 soepen komen en graag geen woorden hier op praat groep dank jullie ik ben blij altijd met de uitleg en weten hoeveel je nodig hebt heb je het niet nou dan ga je toch kweken met andere groente of je werkt een deel van de coperatie af kan ook altijd wat te doen heel veel liefs en groetjes yvonne en maak geen ruzie want er is al zoveel ellende in de wereld
     
    jolanda13, kakelot69 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    mooi gezegd yvonne.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Mooi geschreven Klaartje ...sta hier volledig achter ...
    Betreffende het doorgeven aan BP ...:music:... Hofje was blij verrast te zien dat er dan eindelijk weer eens goede knechtencoupons te verdienen zijn ... Hopelijk gaat BP dit vaker weer doen ...:)
     
    Sintra98, jolanda13, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Heb 20 x gespeeld, het SV binnen en nog 950 muntjes over. Ik wacht rustig af met verder inleveren, ga altijd voor SV en als het kan KC's maar die laat ik nog even staan.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    zo nog 2x werpen, de roze gans is al binnen met 1x werpen, ik ben dol op bijltjes gooien:music::)
     
    BoerAnnelies en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    heb ook al een paar gegooid maar meteen de eerste keer in de roos lukt me nog niet
    valt me wel op dat bij het maken van de bijlen, dat je wel alle stelen kan gebruiken voor de bijl te maken
    maar die andere spullen, alleen gevoels matig de middelste spullen, de buitenste spullen doen bij mij niks
    of ligt dat alleen aan mij
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik gebruik altijd alleen de eerste vijf mogelijkheden (of minder als ik de goeie te pakken heb), en van de twintig keer dat ik heb gegooid heb ik 17 keer de roos geraakt waarvan 2 keer zelfs in één keer. Maar het blijft een gok natuurlijk.
     
    jolanda13, harm-jan70 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    dus je hebt al vaker met dit bijltje gehakt :p
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  16. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Was mij ook al op gevallen dat de buitenste spullen niets doen
     
    jolanda13 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt ook elke keer de middelste nemen, maar ook dan is het handig om elke keer dezelfde te nemen. Net als met multiple choice toetsen waarbij je een paar vragen moet gokken: dan is het ook verstandiger om elke keer dezelfde antwoordmogelijkheid te kiezen. Heeft te maken met kansen en verwachtingswaarde.
     
    jolanda13, harm-jan70 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je stelt dezelfde vraag bij Algemene Vragen. Daar heb ik antwoord gegeven.
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb de vraag hier verwijderd ik ga op algemenen vragen kijken had de dubbelpost niet in de gaten.
    Bedankt voor de opmerking
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. boerkoekoek1234

    boerkoekoek1234 Doorzetter

    Hoi, een vraagje.
    Pool feestje en slangen klaar, hoe kan ik de vikingsage voortspelen?
     
    Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.