Praatgroep Viking Sage januari 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende


    Het poolevent vraagt toch ruim 12.000 eventgewas, dacht ik?
    En het duurt 5 dagen. Dus dat wordt dan 7 x eventgewas oogsten in 5 dagen. Dat is geen 3 keer per dag.
    Dus op de vrije dagen, als je die hebt, eventgewas, en de werkdagen iets langers of bomen voor drops?
     
    _Jeanie_, harm-jan70, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    ben even helemaal stil.......:oops:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik bouw mijn farm niet meer om dus dan moet ik zeker 9 of 10 keer oogsten of ik moet met sm gaan strooien :p
    Ga wel kijken hoe de di uit de bomen en stallen komen en besluit dan of ik mee ga doen.

    Iedereen die mee gaat doen heel veel succes.
     
  4. arwen1974

    arwen1974 Doorzetter

    IK vind bijlwerpen altijd erg leuk.
    Maar ik heb maar 22 sissers, en 152 SV. Dus ik sla maar een ronde over helaas.
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je krijgt ook soepjes van het poolfeest, dus je kunt altijd gaan gooien voor de muntjes.
     
    arwen1974 vindt dit leuk.
  6. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Dan laat je de fok toch zitten. Je kunt wel de andere events doen. En ja dan heb je geen wolkenrij van het gooien, maar wel een aantal andere leuke prijzen. Voor het gooien alleen al kun je in die winkel dan ook van alles kopen. Zeer de moeite waard vind ik.
     
    arwen1974 vindt dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Huh:eek:o_O
     
    stien56, janniekwak en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Waarom heb ik het gevoel dat je bozig en wat verbitterd bent? Heb nu een paar posts van je gelezen wat ik eigenlijk helemaal niet gewend ben ( of misschien gemist ) van je. Ik ken je uiteraard alleen van forum naam/posts maar ik vind het zo jammer. Ik kan een beetje begrijpen dat je 'negatieve' posts zat bent maar het helpt ook niet als je zelf negatief doet :). Niet iedereen reageert hetzelfde en dat zal altijd zo blijven en dat is maar goed ook, zal knap saai worden als iedereen hetzelfde denkt ;) . Ik wens je wel veel speelplezier toe en gezellige posts te lezen en te schrijven :).

    PS, dat zal een flinke klap hebben gegeven van je ouders, ik vind dat heel erg voor je en de rest van de geliefden!
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Tja, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Ik zou nou geen ruzie gaan maken over een spelletje hoor.

    Even ontopic: ik heb al tien keer gegooid xD

    Het ging me vrij goed af: ik heb alle KC al weggehaald, alle tickets en alle SV. Leuk extraatje hoor :D
     
    Susannamaria, LucieSchreurs, owl. en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Een andere vraag cq opmerking. Ik lever bij de slangentempel 15000 BD-waarde aan slangen in. Daarvoor krijg ik een sticker. Is er iemand die mij kan vertellen wat ik met deze en al die andere (duur betaalde) stickers moet/kan/mag doen ?
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die kun je in je stickerboek plakken, te vinden in het woonhuis.

    Het levert verder geen voordelen op en meestal vergeet ik het ook, maar zo eens in de vier maanden krijg ik het op mijn heupen en dan sla ik fanatiek aan het plakken.
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  12. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Inderdaad het is maar een spelletje en alle spelers van dit spelletje zijn ook weer anders. Wat helemaal niet erg is maar geef elkaar hier wel de ruimte in. Dit nu niet zozeer aan jou gericht hoor kakelot maar ik vond jouw zin wel zo toepasselijk dat ik hem nog even van je wil lenen voor mijn bericht in het algemeen ;)

    Super om te lezen dat iemand het spel en de events geweldig vind, en echt ook prima als iemand aangeeft iets niet leuk te vinden of event niet ziet zitten (als mod zijnde raad ik dan alleen wel aan om gerichte feedback te geven wat wij wellicht mee kunnen nemen naar BP).
    Wat ik wel zie gebeuren is dat men de behoefte voelt eigen mening te blijven herhalen waardoor over en weer ergernis ontstaat en gevoel dat eigen mening er misschien niet mag zijn, zo zonde denk ik want al die verschillende meningen is juist goed. Wij als mods reageren niet overal op, maar lezen uiteindelijk zo'n beetje alles wel en wij nemen altijd mee naar BP hoe onze spelers hier er in staan, wat er speelt bij ons. Dit zijn zowel positieve dingen als zaken wat om verbetering vraagt.

    Farmerama is van een simpel boerderijspel waar je soms smachtend een week zat te wachten op een event voor beetje variatie in het dagelijkse boerenleven uitgegroeid op een nogal veelzijdig boerderijspel met van alles en nog wat en vooral heel veel zodat er voor ieder wat wils is.
    De dingen die je niet leuk vind springen vaak wat meer in het oog en lijken daarom vaker voor te komen, maak ik mij ook schuldig aan want ik zit nogal eens mopperend achter de pc als ik weer een mini-game aan zie komen. Maar ja... zijn veel spelers die dat juist leuk vinden en och uiteindelijk moet ik ook niet zeuren want ik zit ook braaf bijltjes te gooien (om ook even on topic te zijn in deze praatgroep). En dit omdat een event halen ik toch wel leuk vind als ik de tijd er voor heb, heb ik er de tijd niet voor tja dan jammer en een volgende keer beter. Gelukkig een keuze die ik zelf mag maken :)

    Probeer allen het plezier uit je boerderij te halen wat bij je past, deel dit met elkaar en breng elkaar op ideeën maar schrik niet als een mede-boer (in) op een andere manier naar het spel kijkt dan jij dat zelf doet.
     
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    zeer wijze woorden...laat het voor iedereen leuk blijven...en speel het op je eigen manier....:music:
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende


    Wil je niet zo hard gooien. xD Ik moet steeds bukken en schrik mij een hoedje. :oops:xD Tis op dit moment levensgevaarlijk op mijn boerderij met al die bijltjes die voorbij komen. Ik zoek maar dekking en ga gauw weg van mijn boerderij.xD
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nah, ik ben inmiddels wel zo'n beetje uitgegooid hoor. Dat poolgedoe loopt voor geen meter bij mij xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik zit heerlijk in mijn luie stoel vanaf de zijlijn te kijken. 8)
     
    owl., -matthias1952-, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. wendy.knijn

    wendy.knijn Forumleerling

    Ik ga geen slangen inleveren, maar wacht op andere events. Speel tussendoor op mijn android telefoon via Puffin. (die tip heb ik hier een paar maanden opgepikt.)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Mooi gezegd en ik ben het er helemaal mee eens, top
     
    omahenny en harm-jan70 vinden dit leuk.
  19. Rnsgbrs

    Rnsgbrs Actieve auteur

    vraagje,
    kun je de muntjes later in het spel nog gebruiken of worden ze ná het event omgeruild
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Stermuntjes worden altijd omgeruild. Ik zou ze dus lekker opmaken, al heb je nog wel even de tijd om te beslissen waar je ze aan wilt uitgeven want het event duurt nog anderhalve week.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.