Praatgroep - Viking sage event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Mei 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Dank je wel ;)

2. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

zo lang leven een hele lading party tickets, had op een gegeven ogenblik 9 gewassen per kwart akker, nou dan wil die wel hoor.
    Wolken rij heb ik binnen, en nu doorgooien voor de kist en net voor het eind eens kijken welke prijsjes ik ga scoren voor de stermunten.
    Want die teller staat pas op 640:wuerg:

3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Klaar...:music: 36x gegooid en 940 stermuntjes bij elkaar gesprokkeld:p
    Stekjes en mysteriestallen gekozen en hopelijk komt daar nog een Helena-olijfboom en een Hyenastal uit;)
    Was weer een leuk event:inlove:

vinc051 vindt dit leuk.
  4. tinekesfarm

tinekesfarm Gevorderde

Oke ben klaar 36 keer gegooid 790 muntjes echt slecht niet 1 keer in de eerste gegooid
    Ik vind het altijd leuk maar deze keer veel te veel gewas nodig en wel leuke prijzen maar niet te halen jammer

S6 die nog bezig zijn
    Grt Tineke

5. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Hier aan het eind van de middag de wolkenrij binnen gehaald. Denk alleen niet dat ik nog verder ga naar de piccolo kistje.

Hier net de laatste 2 keer gegooid en bij de 1 na laatste worp in een keer bullsye gegooid.

Ik heb ook de laatste stermuntjes meteen in geleverd om te voorkomen dat ik die vergeet.

S6 iedereen die nog bezig is.

Laatste bewerkt: 16 Mei 2023
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.