Praatgroep - Viking sage event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 November 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Jammer hoor geen 1 keer in de roos gegooit :cry::cry:
     
  2. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Ah ok.
    Maar ik moest telkens de 5 kansen benutten om dan nog slecht gegokt te hebben. In vroegere spelen kon ik op 2 of 3 keer de bulls eye
    halen. Ik vond dat raar dat ik zo slecht speelde... Bedankt
     
  3. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Jammer Tineke!

    De steel kun je altijd goed hebben maar de koppen en de runes niet omdat er daar meer mogelijkheden zijn. Bij mij helpt het om als ik ergens weinig punten voor krijg, te gokken in een andere richting. Dus als ik helemaal links weinig punten krijg, probeer ik helemaal rechts of in het midden. Als ik veel punten krijg, is het vaak ofwel een naastgelegen of een gespiegelde plek. Dus als ik helemaal links veel punten krijg, is het vaak die ernaast of helemaal rechts. Zolang ik nog niet alle bolletjes vol heb, blijf ik andere proberen omdat als ik bijvoorbeeld 4 bolletjes vol heb bij de hamerkoppen en 5 bolletjes vol bij de steel en de rune, ik al een bullseye krijg. Om sneller uit te komen op een worp in de roos, probeer ik te onthouden welke combinaties ik heb gehad zodat ik in de worpen erna andere keuzes maak. Ik kom meestal wel uit in de roos op die manier.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.