Praatgroep - Viking sage event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 November 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik moet alleen nog wat drops, dan heb ik de drie kisten en de vier blauwe gordijnen binnen en dan vind ik het mooi geweest. De gewassen gingen lekker snel gisteren, ik had net een 200% uit een kistje en Jack aangezet en toen draaide ik als kers op de taart nog een 200% aan het rad. Dat leverde 12 gewassen per kwartveldje op, dus daar wilde ik wel even wat supermest tegenaan gooien xD

    Het gooien ging/gaat lekker: ik heb alle extramuntjes binnen geharkt en heel veel kistjes gekregen.
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo jullie gaan allemaal wel erg snel.

    Ik heb nu 16 gegooid. :music: Dan moet ik nu nog 12 x gooien voor de wolk. ;)

    We gaan weer vrolijk verder en zien wel waar de bijl blijft hangen. Kan echt wel nog een keertje het sieritem nemen. Dan heb ik er 2.
    Misschien dan eentje voor de wolk als ik die haal en eentje op het land.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. vinc05

    vinc05 Forum freak

    's nachts 1 keer oogsten ( ja kan tegelijk met ....) en de 2 gratis gewassen van " seizoen" gebruikt .
    Nu 28 meer gespeeld dus wolkenrijen geactiveerd.Verder geen bonussen of iets aan het rad gekregen..
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier zonet de event wolken rij binnen gehaald, nu nog effe kijken hoever ik met het werpen kom. Het is hier vooral achteruit lopen qua scores.>:(-.-

    Ik heb wel de upgrades voor de ballonnenfabriek binnen gehaald.
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu 23 keer gegooid. xD Het werpen gaat wat minder goed, maar al heel wat muntjes gehaald. :music:

    Straks maar eens kijken wat ik ga nemen voor moois. :music: Vanavond kan ik nog een keertje oogsten en kom dan op 25 uit.
    Zeer tevreden met score van 25.

    Ik heb zojuist het sieritem soep voor de krijgers :inlove:nog een keertje genomen voor op mijn landje. Kan de andere hopelijk op de wolk als ik die ga halen. Daarnaast een wonderkist genomen en nu nog 145 over. Dus kan nog iets leuks gaan kiezen.
     
    Laatste bewerkt: 6 November 2022
    janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
  6. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Ahh goed om te weten. Ja 3 oogsten per dag red ik echt niet. Maar dat geeft niet ik gun het alle spelers dat het wel lukt.
     
  7. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    39 spelletjes gespeeld .piccolo kistje genomen.en kijken wat ik nog gaat halen uit het winkeltje.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik zit nu op 27. :) Nog even verder en dan ja ja heel ver gekomen. xD

    Zojuist de wolk gehaald. :music: Dat is heul lang geleden dat dat gelukt is. Kan vanavond nog keertje oogsten voor de 30 farmmuntjes en dan is het over.
    Dan heel ver gekomen en eindig ik denk ik op 31. Kijken wat ik nog uit de winkel kan snoepen voor iets leuks. Misschien een stal of een boom.
     
    Laatste bewerkt: 7 November 2022
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier net de laatste worp geworpen (in totaal 36 keer waarvan in 2 beurten behalen van de bullseye niet gehaald:mad:-.- is) en ik vind het mooi geweest voor dit event.

    S6 die er nog mee bezig zijn.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat goed Schaapje!
     
    Katinka1700, schaapje52 en janniekwak vinden dit leuk.
  11. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Goed gedaan Schaap, geniet van de cadeautjes!
     
    Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Yeah. Ik ben op 31 uitgekomen. :music: Nog mooi een tiki stal kunnen nemen. Hopelijk komt er nog een stal uit die ik nog niet heb.

    Was leuk om te doen en heul ver gekomen.
    Goed gedaan schaap, hihi. xD
     
    -matthias1952-, -mikmak-, Butsmuts en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Nog nooit zo slecht gespeeld, meer 15 stermunten behaald dan hogere scores. Heb toch 2 keer 3u knechtencoupons kunnen kopen.
    Voor wolkenrijen ga ik al lang niet meer.
     
  14. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    net met de laatste oogst, oogst bonus gedraaid van +1, dankzij die,
    de linker kolom helemaal kunnen spelen, en in de sterwinkel
    alle upgrades kunnen scoren,
    een piccolo kist en
    1 coupon.
    Al met al ben ik blij. :inlove:

    Vind Vicky de Viking altijd leuk.

    Ik had geen geduld, afgekocht, uit de kist een toverboom:D:inlove::D
     
    Laatste bewerkt: 8 November 2022
    schaapje52, hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Standaard is het ook de 15 stermunten. Alleen bij de 1e keer dat je bullseye gooit in 1,2,3,4 of 5 worpen krijg je extra munten. Gooi je daarna weer bullseye bij 1 van deze 5 waar je al de extra muntjes voor hebt gehad krijg je alleen nog 15 munten. Dat je dus merendeels de 15 munten scoort klopt dus. Dat is bij iedereen zo.
     
  16. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    Waar zijn mijn 4 ballonnen upgrade gebleven? Ik heb mijn fabriek terug op het speelveld geplaatst, en weg mijn upgrades,
    dus 400 sterpunten.
    Krijg ik die ook weer terug als het technische probleem is opgelost?
    Zijn er meer die dat probleem hebben?
     
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Heb je de ballonfabriek op de huisdier veld staan? Dan zul je daar voor nu je up-grades niet zien. De ballon fabriek op een "gewoon" veld zetten. Dan staan je up-grades ook daar weer bij het blauwe vaasje ... Dan de fabriek up-graden en kun je hem weer terug plaatsen op de huisdierenveld.
     
  18. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    Nog steeds geen ballon upgrades, maar heb je nog een andere oplossing?
     
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Heb je daarna je spel ververst of even uit en ingelogd? anders even een berichtje naar support sturen zodat ze even bij je kunnen kijken
     
  20. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    Oké , dan probeer ik dat maar, bedankt voor de tip.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.