Praatgroep - Viking sage event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    Ik heb pas 4x kunnen spelen. schiet niet echt op bij mij. ligt aan mezelf hoor;).
    Ik vind dit een fijn event omdat je maar op 1 veld speelt en je daarnaast ook lekker met je boerderij bezig kunt zijn. mag van mij vaker zoiets!:)
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    helemaal mee eens. ik vind het ook fijn om minstens 1 veld over te houden om "gewoon" verder te spelen.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, dat vind ik dus ook :D

    Na 23 keer gooien vond ik het trouwens wel mooi geweest. De laatste twee potjes leverden nog 4 tartanstallen op, die over een uurtje klaar zijn. Dus duimen maar xD
     
    -freedom5555- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Na 30 keer gooien 16 tartanstallen waarvan 8 al opgezet maar geen mier uit gekomen.
    Morgen andere er maar eens opzetten en dan ook duimen maar.
     
    -freedom5555- en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier 24 keer gespeeld en 4 tartan stallen. En geen verrassing: een gele imkerij, een oranje pauw en nog 2 oranje stallen, die ook oninteressant waren.
    Ach ja, het went, amper stallen krijgen en dan ook nog bagger eruit.

    0ok nog 6 of 8 stekjes gekregen met als uitkomst categorie rode anjou XL en meer van dat soort.

    Ben wel blij dat het maar op 1 akker gespeeld wordt, heb de boerderij op een laag pitje staan eigenlijk, de motivatie is ver te zoeken.
     
  6. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Hier idem dito, speel al enige tijd geen events. Dit event wel omdat ik het bijltjes gooien wel leuk vind. Mysterie stallen en stekjes zijn een poos al helemaal om te :cry: en nodigt niet echt uit om de motivatie terug te vinden.
     
    stien56 vindt dit leuk.
  7. Boerinneke100

    Boerinneke100 Gevorderde

    Da's nou precies wat ik bedoel. Ploeter nog steeds aan, maar vraag me soms af waarom nog. Het is moeilijk loslaten als je het spelletje al jaren speelt. In RL verklaart menigeen me voor getikt:wuerg::oops::eek:
     
    -freedom5555-, BoerAnnelies en stien56 vinden dit leuk.
  8. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Geen geluk met de tartan stallen maar wel met de stekjes: 1 Wollemia. Eén ding dat ik kan wegstrepen. Ik heb trouwens nog nooit van zo'n boom gehoord. Even google-en.....
     
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier was het ook weer prut met de stallen. Ik laat er me niet het spelplezier door vergallen, maar het nodigt niet uit tot een keer een stalletje kopen zeg maar.
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier precies hetzelfde. Dit weekend dan wel weer actief geweest na een lange poos met het ruilevent en dat was zeer effectief. Vond het weer leuk om te ruilen en bedank dan ook iedereen van wie ik iets heb gekregen of mee geruild heb.
    Het feit dat met nu maar op 1 veld te spelen is vind ik wel fijn, de rest kan ik aan zijn lot overlaten of op een laag pitje bij houden. Het is alleen jammer van de WAC, maar daar heb ik er laatst gewoon 50 van gekocht. Maken kost volgens mij meer.
    De events halen is mijn doel ook niet meer, zie wel waar het schip strand en als ik het niet haal is het jammer dan. De staken oogst ik ook lange na niet elke dag, alleen die met de WAC en KC. De rest.. ach...

    Opzet van dit event is dan wel perfect, 1 veld en te doen in de tijd. (Al twijfel ik of ik het ga halen, maar dat komt omdat ik niet meer zo op tijden enz let :))
     
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    PFFF......hier helemaal niet kunnen spelen......:oops:...had de eerste gewassen gezaaid.....losse knechten gekocht...knalt mijn tv ontvanger en het hele modem eruit....:wuerg:.....niks meer..geen telefoon...geen televisie....geen internet....De monteur is net de deur uit....dus alle boertjes die elke dag zoveel kadootjes gestuurd hebben maar niks terug kregen....SORRY...:oops:..
     
    vinc051 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Kan gebeuren en is niets aan te doen dan
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Kan toch gebeuren? Is voor jou vervelender dan voor ons lijkt me.

    En je bent weer in de lucht, dat is toch het belangrijkst :D
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  14. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Uiteindelijk 24 keer gespeeld, toen was ik er wel klaar mee. Bijltjes gooien is niet mijn ding :oops: Heb verschillende stekjes/stallen uit de kistjes, maar nog geen idee wat er uit komt. Kan nog heel veel dingen gebruiken, dus alles is meegenomen xD
     
  15. Marianne632

    Marianne632 Junior expert

    Blijkbaar ben ik niet veel online geweest maar het toch nog 13 keer kunnen gooien. Uit de eerste tartanstal kwam gelijk een mier en uit die andere mysterieuze stal een wandelende tak. Mij hoor je dan niet klagen :D
     
    BoerAnnelies en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. boermars

    boermars Forum-hertog

    Wolkenrij gehaald en 26x gespeeld.
    Helaas niets bijzonders uit de stallen of de stekjes. Geen mier ofzo
    Uit de kisten verder nog wat pinki piepie en sv etc.
     
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Vanmorgen in ieder geval de wolkenrij gehaald. Straks nog 1x oogsten, dan heb ik het event net op tijd klaar.
     
    boermars vindt dit leuk.
  18. lockhan

    lockhan Forumleerling

    is het spel nu zo traag of ligt dit aan mijn ipad???
     
  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    Heb 26 maal kunnen gooien en uit de weinige stallen heb ik toch 1 miertje, eindelijk,
    die kan ik nu van de lijst schrabben
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier loopt het spel prima. Misschien ligt het aan je internetverbinding? Of zit je op een andere server dan ik? Of iets anders...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.