Praatgroep Viking sage event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Nu doe ik het rustig aan omdat ik in RL even druk ben maar vanochtend bonenstaak gekocht van muntjes en nog 150 muntjes over. Idd heel moeilijk event;)
    Maar nu gewoon door gooien en maximale er uit halen he.

Succes iedereen.

daisy17858, sky57, Lokerengirl en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. chabo15

chabo15 Gelegenheidsauteur

In het begin viel dit event wel goed mee, maar na 45 worpen ben ik het beu van steeds nieuwe combinaties bijeen te zoeken.

Ik vind dat het snel gaat vervelen eigenlijk.....
    Ik hou het voor bekeken hier.

Aan allen die doorgaan : veel succes gewenst!

sky57, blackscorpion64, Snowdrops1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Ga nog even door, heb de winkel bijna leeg en dan ben ik weer klaar. Ga dit keer denk ik niet voor extra sieritems.

daisy17858, sky57, BoerAnnelies en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

ambachtelijke bijlen is een leuke ;)

daisy17858, sky57, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Vind het echt een superleuk event.... heb nu de wolkenrij, het recept, alle stallen en stekjes binnen en ook de gouden bananen. Nu verder sparen voor de knechtencoupon. Drops blijven iets achter dus heb op de farm nu rozen en op baha het eventgewas. Eerst ff werken en vanavond laat maar weer werpen...:p

daisy17858, sky57, astrid1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. rikmark

rikmark Forum freak

Nog bedankt Borkie voor de uitleg voor het gooien, heb nu de magneet niet meer nodig dank zij jou. :p
    Wolkenrij binnen, nu weer even telen en oogsten en dan kijken wat ik nog bij elkaar kan gooien.

daisy17858, sky57, blackscorpion64 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

Ik had idd ook rond de 22 drops van mijn akkers :D dat was even lekker. heb in t bos weer rozen staan en voor de rest gewoon event gewas. vannacht weer overal rozen :) misschien ga ik morgen overdag ook rozen zetten. even kijken hoe ik ga uitkomen nu.
    genoeg munten nu voor de wolkenrij maar ik kijk eerst even hoe veel ik er nog bij haal voor ik ga kopen. misschien ga ik wel voor de losse prijzen ipv de wolkenrij. tenzij ik nog veel bij gooi dan ga ik voor beide :p

daisy17858, sky57, astrid1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Sh...... daar heb ik helemaal niet aan gedacht, maar inderdaad. Na ja volgende keer nog beter :p

daisy17858, sky57, Snowdrops1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik heb nu alles uit de winkel gekocht, behalve de sterretjes daar heb ik er bijna 1600 van. Nu wil ik nog van alle sieritems eentje extra en dan is het wel mooi geweest. :D

dutchboy, daisy17858, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Mijn doel is om de hele winkel leeg te kopen. Ik heb momenteel rond de 900 stermunten en nog 6 worpen staan. De complete staak en het recept heb ik al binnen. Alles wat ik nog in de winkel wil kost mijn 1740 sterpunten - wat ik al heb. Dan heb ik nog 18 worpen nodig, 6 staan in de molen, dus nog 12 worpen wat inhoud dat als ik straks oogst ik er eigenlijk zou zijn. Maar mijn DI lopen achter en daarom kan ik nu maar 6 soep maken ipv 8.
    Vanavond nog even gebruik maken van de laatste uurtjes en dan voor de nacht lange gewassen op baha en op 1 veld op de gewone farm en dan nog 2 velden met eventgewassen. Heb nog 24uur knechten dus morgen middag / avond de boerderij ombouwen.

Zie wel wat ik nog extra binnenhaal, evt nog een sieritem voor ooit.

dutchboy, daisy17858, sky57 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. tinus138

tinus138 Teller

Hier de wolkenrij ook binnen en 499 muntjes klaar staan en 8 potjes soep.Is inderdaad een leuk event,zou ook wel een leuk spel zijn voor Renzo jaarmarkt,maar dan zonder de planten:DWe gaan nog even lekker door want keuze"s maken voor de rest in de winkel is moeilijk,proberen voor alles tegaan. Het aantal worpen tot nu toe weet ik niet meer,maar het gaat gewoon lekker.

dutchboy, daisy17858, sky57 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Yep ... als je het niet verwacht ;) de hele WOLKENRIJ is binnen en draait !!! Zo blij :inlove::D.

dutchboy, .babouska., daisy17858 en 11 anderen vinden dit leuk.
  13. spelboyke

spelboyke Oudgediende

wolkenrij binnen winkel helemaal leeg en nog 652 di over dus ga ik nog maar even door voor de dubbelen items.:)

dutchboy, .babouska., daisy17858 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

Is een leuk en geweldig event:music:, wel moeilijk maar wel te doen:oops:
    Heb nu 39 keer gegooid en heb 1800 punten verdiend:inlove:, dus niet slecht.
    Zelfs in 1 keer gooien 50 punten, viel bijna om van het harde gooien:wuerg::cry:
    Zal als het zo doorgaat wel het meeste kunnen aanschaffen:), maar nu eerst wat DI sparen die blijven wel wat achter:oops:
    Iedereen veel succes met gooien8)

15. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

verkeerde topic maar moet het even kwijt heb net aan de molen gedraaid en mijn geluk is een beetje trug heb 2x 100% oogst bonus en extra ep gedraait voor 24 uur lang jhehehehehe. ik krijg als ik straks de rozewortel oogst 8 stuks... heb wac aan staan ...supper.

dutchboy, sky57, Borkie en 10 anderen vinden dit leuk.
  16. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Het event gaat super niet verwacht. Mijn doel was eerst de stallen en stekjes te pakken. Maar het bijltje gooien gaat zo goed dat ik gisteravond de wolk al kon activeren. Vandaag de stallen, stekjes en coupon binnen gehaald. Nu maar eens kijken of ik de rest ook binnen kan gooien. Alleen de sticker en Pinkie Pie laat ik staan. Pinkie krijg ik wel van mijn wolkenpaleis en het recept heb ik al. :D

dutchboy, daisy17858, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal:)

toen ik de faq van dit event las dacht ik owjee,dit wordt echt helemaal niks met mij.maar toen ik eenmaal de bijlen ging maken en er een tactiek in zag,ging ik helemaal los.ik heb bijna de hele winkel leeggekocht en heb nog muntjes over,die laat ik nog even staan en ga verder met bijlen maken,want ik vind dat bijlen maken zo leuk,ik vind dit toch wel een super leuk event,dat had ik zeker niet van te voren verwacht.:D

18. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

uitslagen stekjes en stallen;
    jeneverbes 3x
    gele trompet!
    zwarte wilg 2x

gordeldier
    geit rood
    koe rood
    zwaan

mangistan 2x
    wampi
    acai XXL
    johannesbroodboom XXL
    kumquat XXL

Al met al erg blij mee:inlove:

dutchboy, daisy17858, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Zo alles is binnen
    Succes voor zij die nog bezig zijn:inlove:

dutchboy, daisy17858, sky57 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Voor de verandering weet ik niet zo goed of ik zin heb om door te gaan. Morgenmiddag kan ik niet oogsten, en door de 8-uurs gewassen weet ik niet of ik dan nog wil zaaien of niet. Morgenvroeg lopen de WAC en knechten nog en heb ik niet echt tijd uitgebreid om te bouwen. Dus misschien zet ik wel 2x lange gewassen en kijk ik maandagochtend dan verder. Doordat dat 2e pinksterdag is heb ik ook nog geen idee hoe die dag gaat lopen.

dutchboy, daisy17858, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.