Praatgroep Viking sage event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

en heb j de bananen bomen ook mest gegeven? wel een super score misschien ga ik morgen toch maar wat bomen zetten al heb ik altijd t idee dat ik daar bijna geen drops uit krijg.

2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

hier lopen sinds de laatste oogst de drops achter op de gewassen dus ga ik morgen met de sm spelen;)

Borkie, daisy17858, sky57 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Ja, ik had ze nu wat mest gegeven omdat ik vanavond al wilde weten hoeveel drops ik daaruit zou krijgen.... als ik ze morgenochtend op de plantage zet, dan geef ik ze geen mest. Zoveel heb ik niet.
    Maar ik heb nu op alle velden op de farm rozen gezaaid. Als daar morgenochtend weer voldoende drops uitkomen, dan ga ik voorlopig verder met op Baha eventgewas en overdag op de farm ook, terwijl ik dan 's nachts rozen op de farm zaai.

daisy17858, sky57, kimmie2012 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

hier ook wolkenrij binnen nu verder voor de rest en ook niets gekocht
    vannacht even wat anders erin om wat meer drops binnen te halen verder loopt alles op rolletjes:p
    bijl gemiddelde inmiddels op 47 munten per gooi dus zeer tevreden xD

annigjen, Borkie, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

ik heb nu voor de nacht ook rozen gezet. ik hoop op wat meer drops morgen.
    Verder loopt t trouwens best lekker door hoor. zit nu op 1577 punten dus volledig op schema. als ik zo doorga kan ik alles kopen wat ik graag wil :D

dutchboy, annigjen, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Even op 62 grote velden veredelde anjers neergezet.
    Duur 43 minuten dankzij witte onschuld, stol, water, mest en supermest.
    Resultaat 40 drinkhoorns.
    Keurig resultaat voor 43 minuten :music:
    Vannacht de veredelde rozen erop en een grot opzoeken om uit te rusten van al dat gebuk van vandaag.;)

dutchboy, annigjen, Borkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. yvon61

yvon61 Forum-analist

Zo slecht als het vanmiddag ging zo goed vanavond, 5x50. Zelfs 2 al na 2x gooien.
    Morgen verder met de rest van de extra's.

blackscorpion64, dutchboy, annigjen en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Dan heb ik helemaal geen klagen... net de wolkenrij binnengehaald en nog 237 punten over! Nu slapen en morgen lekkere dingen uitzoeken uit de vikingenwinkel... :p

9. piggie70

piggie70 Forumleerling

kan iemand mij vertellen wat ik met het recept chocoladesaus kan doen en waar vind ik dit terug m v g en alvast bedankt

dutchboy en sky57 vinden dit leuk.
  10. Leo.netten

Leo.netten Teller

chocoladesaus vind je terug bij jammaker level 1 je kan daar chocolade pannenkoeken mee maken bakker level 3 de pannenkoeken geven 6000 Tep. Maar de kans is groot dat je het recept voor de pannenkoeken nog niet hebt je kon het een poosje terug winnen bij een event. En veel langer geleden kreeg je het als je lid was van TGC ( top gamers club )

11. rewie

rewie Gelegenheidsauteur

Wolkenrij en sv al binnen :) Gaat goed verloopig :)

blackscorpion64, dutchboy, annigjen en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De recepten voor de chocoladesaus en de chocoladepannekoeken waren beide te winnen in het Hongarije event.
    De chocoladepannekoeken onlangs weer bij de tweede editie van Visje Tik.

blackscorpion64, annigjen en sky57 vinden dit leuk.
  13. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

ik kom inmiddels al di tekort, maar zodra kastanjewolkenlijn en vogelverschrikkerwolkenlijn beschikbaar zijn ga ik even een aantal ronden met de instant uien aan de gang op comfortakkers

blackscorpion64, dutchboy, annigjen en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Doe je dat op comfortvelden? want dan krijg je nog meer di's. ;)

blackscorpion64, dutchboy, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. sky57

sky57 Forum prof

Joehoe!, helemaal geweldig, ik heb de wolkenrij binnen :inlove:
    Eens kijken of ik nog Gouden banaantjes en/of Sterretjes kan winnen.

16. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Inmiddels naast de wolkenrij ook de stallen, alle stekjes en het SV binnen. Ik ga nu voor de GB, KC, SM en als ik dan nog munten overheb neem ik de partytickets ook. Ik heb nu 157 munten over. Geen gebrek aan DI maar aan gewas :)

sky57, blackscorpion64, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

@kimmie2012
    Heb vanmorgen het akkerland vol kwartveldjes rozen geoogst... 22 drops :inlove:
    Voor mij is het duidelijk.... op Baha telkens eventgewas en op de farm rozen totdat ik weer eventgewas tekort kom.xD
    Heb nu inmiddels de wolkenrij, stallen en bahastekjes binnengesleept...:p

sky57, kimmie2012, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Na 55 worpen heb ik inmiddels 2491 munten bij elkaar gegooid, een gemiddelde van 45,29.
    De complete wolkenrij, de myst. stallen, de bahama en farmstekjes en het SV heb ik aangeschaft en nu heb ik nog 121 muntjes over.
    Over een kleine 4 uurtjes kan ik weer oogsten en heb momenteel 85 hoorntjes op voorraad.

sky57, kimmie2012, Borkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. balletdanseres

balletdanseres Regelmatige auteur

Zo ik vind dit echt een super leuk event en heb inmiddels 1232 muntjes binnen! Het gaat echt goed. weet alleen nog niet wat ik met de muntjes ga doen. Eerst maar afwachten hoeveel ik er nog binnen krijg aan muntjes en dan maar even de keuze maken wat ik allemaal graag wil hebben. Tevens dat er stond dat het event zeer moeilijk zou zijn vind ik het reuze meevallen en zeer leuk om te doen en het zijn leuke prijzen en items die je kan uitzoeken :inlove:

kimmie2012, Borkie, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Vannacht grote akkers en op de randen kwartakkers gelegd.
    3 velden veredelde rozen en 2 velden Guarana
    Resultaat 108 DI
    Tot nu toe 60 keer gegooid wat 2830 muntjes heeft opgeleverd.
    Gemiddeld 47,16
    Mooi resultaat en dat voor een zeer moeilijk event xD
    Ik ga maar weer even een tukje doen achter mijn rots :p

daisy17858, sky57, eevee60 en 7 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.