Praatgroep Viking Sage "Doelwit oefeningen" oktober 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    En dan gelijk naar de oudijzer boer schaapje?
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Goed plan hoor! Is het oude ijzer momenteel veel muntjes waard? xD
     
  3. Dan heb ik er naast gekeken!
    Morgen heb ik meer ruimte dus hoop ik morgen meer event gewassen te produceren! Bedankt voor je reactie!
     
  4. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik had 187 di, nog geen tijd gehad om het event gewas te telen :wuerg: komt morgen wel.
    Gelukkig voor iedereen heb ik nog niet met het bijltje gegooid :p als ik ga gooien geef ik wel een seintje want ik ben hier mega slecht in :oops:
     
    schaapje52, eevee60, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mijn Ingrid heeft alweer een ander jasje aan, gooide de 2de soep met 3 keer in de roos, Lekker hoor!
    Heb ook wat kistjes geopend (90stuks). Daar zaten een aantal kc bij van 1 uur en van 3uur. Verder kreeg ik nog voor 12uur een knecht voor de staken en daarnaast nog voor 60uur de zaaimachine. Morgen koop ik daarom met mijn muntjes de maaidorser voor 12uur en ik denk zaterdag en evt. zondag ook. Scheelt mij erg veel knechten en de muntjes krijg je er de laatste tijd wel weer bij.

    Alles staat nu vol met rozen en op baha wat hogere gewassen die ik nodig heb voor openstaande / nieuwe questen.
     
    eevee60, daisy17858, -Coco1968- en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Heb nog helemaal niets gegooid nog geen tijd gehad!
     
    Laatste bewerkt: 5 Oktober 2017
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    wauw wat veel howie dingen.....hoe kom je daar aan? of is dat iets van voor mijn begin? net zoals de tulpengulden boom?? kun je die ook ruilenxD? nou ja nu bed tijd en morgen maar eens rond slingeren mer die bijlen....
     
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa is onschuldig. :music:
    Ben pas vanavond laat begonnen met het event.
    Ga het denk ik niet halen deze keer door tijdgebrek.
    We gaan een lang weekend weg met kinderen en kleinzoon dus ik kijk wel hoever ik kom via de iPad o_O
     
    schaapje52, eevee60, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    die howie zijn te ruilen, maar niet meer te verkrijgen. dus zal zeer moeilijk zijn om eraan te komen
     
    eevee60, popje4, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je vroeg om advies hoe je het beste het event kon spelen, waarbij ik je een link heb gegeven en een stel tips.
    Blijkbaar heb je die niet echt begrepen.
    Bijna iedereen zaait de eerste gewassen met supermest. Wanneer je daarbij eerst een witte onschuld neemt en een stol zijn ze met water erbij binnen 5 kwartier klaar. Dan had je om kwart over 6 de 2e ronde met supermest kunnen zaaien, om half 8 klaar. Met een pompoenjam had je dan 360 eventgewas gehad. Met suzimest op de eerste 10 gewas al 480.
    Daarna een lang gewas erop voor de nacht. Dat had vermoedelijk ook iets later gemogen, dus een dure stol en witte onschuld kopen is niet echt nodig. Veel spelers gebruiken ook een WAC omdat ze die ongeveer onbeperkt hebben, die kunnen na 2 rondes met WAC en suzimest alle velden volzetten met kwartveldjes eventgewas. Als je eerder kunt beginnen en wel stol en witte onschuld gebruikt kun je dan de eerste volle oogst nog dezelfde dag doen, maar er zijn veel meer ervaren spelers die dat niet kunnen en de eindstreep toch halen.

    Nu je om 5 uur gezaaid hebt, zonder zelfs op te letten dat je ze met alleen water nog voor 10 uur kon oogsten, loop je al weer een heel stuk achter. Zowel in gewas als in drops.
    Deze reactie was van bijna half elf. En toen heb je je eventgewas niet kunnen oogsten? En hoezo heb je vandaag meer ruimte? Wanneer je woensdag de planning gevolgd had, had je gisteravond om 5 uur alle velden tot je beschikking gehad.
    Succes. Ik hoop dat je de wolkenrij nog gaat halen.
     
  11. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    de eerste 7 soepjes zijn gemaakt,nu kijken of ik richtings gevoel heb :):)

    327 muntjes gehaald lijkt me redelijk
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2017
  12. rikmark

    rikmark Forum freak

    Heel veel plezier en lekker gaan genieten.
     
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Stand vanochtend:
    392 drop items en 2976 gewassen
    Alle kwartjes liggen vol.
    De eerste 5 soepjes staan te pruttelen in de molen.
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier nu 16x met de bijlen gegooid en 800 punten binnen. Alle bonussen ook binnen. Gelukkig krijg je de extra munten ook wanneer je vaker in 3 of 4x in de roos gooit. Al verwacht ik niet dat ik gemiddeld 50 punten blijf halen. Dat hoop ik natuurlijk wel.
     
  15. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 12 bijlen gegooid en 618 munten. Gisteren de 100% bonus voor 24u gedraaid, om 12u de laatste eventgewassen erop en dan heb ik er denk ik genoeg. Daarna bomen en stallen erop voor de DI, daar schort het aan.
     
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat is beter werk, veel plezier.
     
  17. farro

    farro Forumkenner

    Wat zijn dat "howies" ??? ik zou het niet weten !!!
     
    blackscorpion64, HappyChiefCook1 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    een howie donut is een sieritem van een schildpadje die je 5% meer kans geeft op grondstoffen op het veld waar hij op staat. Als je in het verleden voor 10 euro tg kocht maakte je kans er op om deze te krijgen (deze kans was wel heel erg klein) en hij is later ook nog eens als prijs bij renzo geweest. Ik heb ze vooral via het ruilen bij elkaar verzameld.
     
    blackscorpion64, daisy17858, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. farro

    farro Forumkenner

    Vermits ik nog geen eurocent aan het spel spendeerde heb ik er geen. Ik zal het proberen te bemachtigen tijdens de volgende ruil. Thanks voor de info.
     
  20. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb de stallen alvast uit de winkel gehaald, nu hopen op een fazant!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.