Praatgroep Viking Sage "Doelwit oefeningen" oktober 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik had 231 drops, met van alles en nog wat. Stallen, bomen, anjers op comfort, honingmeloen (ontdekte nu net dat bittergember meer ep geeft :wuerg:)
     
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Het is een aardige hoeveelheid di wat je nodig hebt en je weet stallen en grote velden geven maar 1 di en op kwart akkers kan je dus meer krijgen. Nu heb ik nooit klagen door de howies, had er 658 :)
     
  3. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    o_Oo_O

    Kom ik aan met 153 , 185 en 190.:oops:
     
    owl., daisy17858, blackscorpion64 en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Jeetje wat veel theav71 .
    Ik had 184 DI met 3 velden kwartakkers spinazie en bomen en baha met 2 velden kwartakkers cactusvijgen en bomen.
     
  5. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    wauw theav.....zo veel?? das beter toch....maar goed we hebben niet allemaal die howies dingen ik niet 1:p dus....maar wel fijn dat het daar zo goed gaat....en we komen er wel.....niet gelijk het bijltje er bij neer gooien toch....xD
     
    owl., daisy17858, blackscorpion64 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Hier 274 1 akker met uien de rest 20 uur bomen de uien vielen tegen met 26 drops de bomen gaven veel meer.
     
    daisy17858, blackscorpion64, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Haha, dan heb je wel heeeeel veel howies.
    Hier kwamen van kwartakkertjes krokusjes met de howies rond de 360 drops.
    Edit: en vooral honingmeloenen op Baha.

    Op de kleine boerderij ging het dus eigenlijk beter met de 20 uurs bomen: zonder howies 282 drops.
     
    Laatste bewerkt: 5 Oktober 2017
    daisy17858, blackscorpion64, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. voesje

    voesje Oudgediende

    Hier net pas geoogst, en 180 drops binnen. Best een aardig begin!
     
    daisy17858, blackscorpion64, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    Hier 165 drops met mengeling van stallen, bomen, anjers en meloenen.
    Het valt wat tegen.:(
     
    daisy17858, blackscorpion64, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    ik heb 24 howies maar kreeg toch maar 200 di:p
     
    daisy17858, blackscorpion64, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Doe je wel f5 nadat je de howies op een veld hebt neergezet? Ik heb trouwens het dubbele aantal. Zet eigenlijk altijd 12 grote velden of 12 stallen en dan de rest lange gewassen of 20 uurs bomen. Nu duurt mijn langste gewas ook al weer 22:30 dus dat zal ook wel di schelen.
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik weet nog nergens van hoor! Kom net thuis en er zit een bijl in het hek en op het dak. Er is iemand geweest die heeft goed rond geslingerd.xD

    Hier 209 di uit Rozenbottels, kleine beetje stallen en wat bomen. Op Baha hetzelfde alleen het gewas is Honingmeloen. Dus mijn score vind ik super goed hoor! Normaal zit ik rond de 130 a 140 stuks bij het begin.
     
    owl., daisy17858, hwjstolwijk en 12 anderen vinden dit leuk.
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Oeps! Sorry buuf, ik vroeg me al af waar mijn bijl gebleven was :oops:
    Ik heb nu 213 drops en 2647 gewassen op voorraad en alles op kwartakkers ingezaaid, die vanavond nog klaar zijn en 8 per akkertje geven. Lang leve de oogstbonus!
     
    owl., daisy17858, hwjstolwijk en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zal de bijl effe terug gooien, kan je het nog een keertje proberen. 8) Wel even wachten tot ik dekking heb gezocht. xD Ik ben binnen, dus gooien maar. ;)
     
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    [​IMG]
    Zo even mijn helmpje gepakt.
    Als ik binnen ben mogen jullie hem gebruiken dan staat hij op het stokje.
     
    owl., daisy17858, hwjstolwijk en 14 anderen vinden dit leuk.
  16. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Het begon zeer goed vandaag (sarcastisch bedoelt) Rond het middag uur Farmerama opgestart en ik wilde alvast de siertuin oogsten, ik klik en tegelijkertijd komt half wazig mijn hoofdakker vol met anjers in beeld. Er schieten allemaal van die hoedjes de lucht in en de boel liep vast. >:(
    Ik hoopte nog zo dat mijn anjers nog gewoon daar waren waar ze moesten staan. Maar heel gek, die waren geoogst net als de stallen, maar op het sierveld de helft. Ik heb zo'n spijt dat ik niet even een printscreentje heb gemaakt van het beeld op het sierveld samen met de akker. :oops:
    Over de hele dag 173 di's geoogst, het hadden er dus wel wat meer kunnen zijn. Het sierveld van Bahamarama heb ik toen maar met rust gelaten.
    Nu maar hopen dat het morgen goed gaat.
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vind het zo lastig om te kiezen, dat ik ruim 1000 drops bijgemaakt heb en meerdere rondes met supermest heb gedaan. Heeft me zo'n 3500 supermest gekost, nu maar hopen dat ik straks inderdaad lekker veel prijzen kan kiezen.
     
    daisy17858, blackscorpion64, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Ik maar 100 en kon pas om 17u beginnen met zaaien morgen dus de eerste gewassen oogsten en weer zaaien pfffff 8 uur is wel lang. Weet niet of ik dat leuk vind dan gaat t wel heel traag
     
  19. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    De eerste 4 soepjes staan in de molen en alles staat weer vol met eventgewas. 336 drop in totaal binnen nu. Dat gaat goed. Eerst maar flink wat gewassen maken, dan komen de dropitems daarna wel.ik heb uitgerekend dat ik ongeveer 2000 munten moet hebben om alles te kunnen kopen wat ik echt wil hebben.

    Tafeltennisster, het is trouwens maar 6 uur hoor. Met water is dat nog geen 5 uur. scheelt toch weer 3 uur. ;)
     
    daisy17858, blackscorpion64, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier vanavond hard gewerkt en alle kwartvelden staan gevuld met gewas. Was een zeer lastige gevaarlijke klus xD, steeds bukken voor die rondvliegende bijlen en dan zaaien en oogsten. Morgenavond maar weer zien wat ik terug ga vinden op mijn land aan bijlen. xD

    o_Ok nog even de gratis soep gebruikt. Gelijk schot in de roos, kreeg 65 muntjes en ook nog 10 supervoer.
     
    Laatste bewerkt: 5 Oktober 2017
    nenek43, Reggaefeeks, mamiagk en 12 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.