Praatgroep Viking Sage "Doelwit oefeningen" oktober 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulpboer

tulpboer Forumkenner

blijven de munten geldig als je ze niet allemaal inleverd
    gr tulpboer

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

na het event worden ze omgewisseld

3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

1000 muntjes met 4 keer gooien buuf? Wat voor Ingrid heb jij die de bijltjes gooit. xD

4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik heb een turbo Ingrid 8)

5. schaapje52

:music: Zeker een turbo Ingrid met 250 per keer gooien. xD

6. Daxter1966

Ingrid heeft bij mij goed geoefend 8).
    Maar ik heb al 716 muntjes en kan nog vaker dan 4 keer gooien;) mits ik de rest van het event nog wat drops krijg

7. schaapje52

Succes buuf! Zal duimen dat die steeds in de roos schiet. :D

8. Daxter1966

Ik wens jou ook veel succes:). Alhoewel jij al de hele week bij mij voor de cooperatie aan het oefenen bent :music:. Elke keer dat ik naar de coop ga moet ik bukken:wuerg::oops:

9. schaapje52

Ik ben onschuldig, mijn naam is schaap xD en ik weet nergens van. ;)

10. Daxter1966

Je hebt een alibi zeker . Met de familie klimmen in de alpen .
    Er ging gisteren een bijl door mijn haar en ik heb nu een ultra korte coupe-.-:eek:

11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Heb nog 8keer in de molen staan en sta momenteel op 27 stuks. De staak ga ik dus halen en het extra item ook wel. Morgen waarschijnlijk 3 keer oogsten, met de DI zit ik redelijk goed.
    Ondanks dat ik elke dag tijd heb om op de farm te komen en tijd heb om te oogsten, merk ik dat anderen toch veel sneller zijn. Vraag me wel af hoe dit komt? Gebruiken jullie met het opstarten veel SM? Ik om te beginnen en dan ga ik over op kwartveldjes. Wel laat ik mijn bomen staan en een paar stallen (kost ruimte, maar vind al het ombouwen maar 10x niks). Helaas dit keer geen bonus gedraaid uit het rad en dus 2 dagen 2 oogsten ipv 3. Zullen dat de verschillen zijn????

Event ga ik wel halen dus maak mij er niet zo druk om, vraag mij dit keer af waar het verschil vandaan komt.

daisy17858, blackscorpion64 en marliza1 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

Ik dacht al wat is buuf toch verandert. xD Staat je schitterend hoor. :music: Kwam wel opa tegen met een hoed op 8),maar die is het bovenstuk kwijt. Lekker luchtig bij het gooien, niet zo'n last van zweet. xD

Hier gaan de luikjes dicht, deur op slot en dromen van nog wat extra muntjes.

Laatste bewerkt: 8 Oktober 2017
  13. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Vandaag weer weinig tijd gehad voor de farm. Wilde ik eind van de ochtend nog even de lange gewassen van de afgelopen nacht er af halen en rozen erop zetten voor ik de deur uit ging, liep alles vast.:cry: Daardoor dus een hele oogst en een heleboel drops gemist vandaag, kon pas eind van de middag weer oogsten. Pas 21 x gespeeld, gewassen heb ik ruim voldoende vanwege de oogstbonus waarmee ik was begonnen. Ik zal de drops ook echt nog wel gaan halen, maar had gehoopt een flink aantal keer extra te kunnen spelen om lekker te kunnen shoppen. :(

14. Leo.netten

Leo.netten Teller

Denk dat je zelf al aan geeft waar het verschil zit, ik haal altijd alles leeg op de "fabrieken" na. En nu was het heel makkelijk met 2 x 100% oogst bonus.

daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier kan ik vanmorgen weer niet op het andere spel komen. Gelukkig mijn hoofdaccount wel kunnen oogsten, anders had ik daar voor niets drops bijgemaakt. Toch wel jammer van het andere account, maar daar is de wolkenrij gelukkig wel binnen.
    Deze storing duurt ondertussen wel lang, ondanks de opmerkingen dat het is opgelost komt het tijdens dit event steeds weer terug.

16. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Nou ik kan er weer eens niet in komen
    gister ochtend niet (na storing wel weer) gisteravond rond 6 a 7 uur niet en nu weer niet
    zie dat spel eindelijk geladen is maar erg traag en natuurlijk moet ik nu over 5 minuten de deur uit naar mijn werk dus oogsten gaat me denk ik niet lukken............. grrr

17. stelhoeve

stelhoeve Forummeester

Heb geoogst wil nu zaaien maar blijft het bloemetje maar draaien wilde graag andere velden ook nog oogsten en zaaien:cry:. Ga maar proberen om opnieuw in te loggen.

18. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Hier ook sinds gistermorgen traag spel, steeds heel lang laadbloem en dan steeds weer: geen verbinding met server van het spel.....
    Gisteravond liep coupon af, met de hand helemaal niet te doen dus spel maar weer afgesloten..... Nu weer. Net 12 uur coupon aan, en weer traag, steeds draaiend bloemetje en er weer uit.... Gaat mijn coupon weer...... Ga het zo echt niet halen......
    Geen plezier meer zo in het spel.
    Edit:
    Zit nu al weer ruim 5 minuten naar een draaiend bloemetje te staren met de actie stallen uitmesten....
    Zo maar weer afsluiten; geef het op. Sorry BP maar RL gaat gewoon door....
    Dag coupon, dag oogst, dag event; ik gooi het bijltje er bij neer!

Laatste bewerkt: 9 Oktober 2017
  19. schaapje52

Is er nog iets aan de hand? Duurt zo lang bij het opstarten van het spel en forum. Gelukkig ben ik nu ingelogd en ik kijk en weer uitgelogd. Nu kom ik niet meer in het spel. Maar weer opnieuw proberen.

20. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Ben er weer even in. o_Ogsten met de hand lukt wel, maar kwartakkers met de hand....pffff Moet zo weg... (Edit: met de hand geoogst, maar geen drops uit de grond....)
    knechtencoupon werkt niet. De olifant op Baha blaast wat af, maar oogsten ho maar.
    Verlenging en twee 12 uur coupons retour graag!:mad:>:(:cry:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.