Praatgroep Viking Sage 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    instant anjers ook gemaakt stroopje
     
  2. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Bij mij ook het eerste soepje meteen in de roos. 65 muntjes en de diamanten Ingrid binnen ( nu alleen zorgen dat ik 40 keer kan spelen. Komt goed.
     
  3. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Mijn start is 253 drops. Mooi begin denk ik zo. We gaan rustig spelen en zien wel hoe ver we komen. Alles is leuk meegenomen! :D Succes en veel plezier een ieder! :D
     
  4. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    start 268 d.i. Ik zag nu pas dat ik al een keer kon gooien (lezen is moeilijk, ha, ha). Bij de 2e keer raak, dus dik tevreden. Nu maar hopen dat het zo goed blijft gaan. Ik kan best wat SV gebruiken.
     
  5. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Opa,
    het word de grootste tijd dat je een paar [​IMG]naast je stoel gaat leggen, dit kan nooit goed blijven gaan.xD
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen en 249 di in de schuur. Eerste 10 gewassen op het land en nu maar even wachten. De eerste bijl en 40 muntjes zijn binnen. Dit vind ik zo leuk dat bijltje gooien.

    Iedereen veel succes en natuurlijk veel meer speelplezier. Schaap heeft maar een helm opgezet met al die vliegende bijlen. xD
     
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 110 munten..:music:
     
  8. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Einde eerste avond 411 drop items.
    1x 50 punten gehaald met de gratis soep.
    1247 gewassen en kwart akkers vol.
     
  9. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Wauw wat snel! Hier alle kwartakkers vol met roze(n)wortel..rond 22u kan ik voor de eerste keer alles oogsten. Vind het wel fijn die lange eventgewassen zo in de meivakantie!
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mag ik vragen wat jij er op had staan? Ik ben begonnen vandaag met 240 DI en dat puur uit honingmeloenen, de vaste bomen, XXL bomen en stallen. Op de gewone farm had ik rozenbottels er op, hoekjes vol met XXL en gewone bomen en de open plek vol met mijn vaste dieren.

    Na een paar rondes met SM, heb ik nu 400DI binnen. De open plek heb ik lange gewassen op kwartveldjes gelegd en op 1 veld bij baha weer honingmeloenen. Vind het jammer van mijn SM om door te gaan tot vanavond en jammer van de tijd om er nu geen lange gewassen op te zetten. Twee velden dus al omgebouwd naar kwartveldjes. De rest vanavond doen.
     
  11. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Begonnen met 249 di, best tevreden mee. Heb mijn 90 eventgewassen weer opstaan, vanavond alle velden inzaaien en morgen hopelijk weer met de bijl gooien. Had net 5x nodig voordat ie in de roos zat.
     
  12. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo ook begonnen.;)
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier staat het 2e rondje gewas op het land. Dan heb ik 810 gewassen vanavond. Helaas weer die 8 uur gewas. Komt nooit lekker uit met comfortvelden. Dus ik twijfel of ik comfort of kwartveldjes ga leggen. Rond 10.30 uur oogsten en dan zie ik wel wat ik ga doen. Nu 257 aan di in de schuur. xD
     
  14. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Eindstand voor vandaag...
    2040 rozewortel
    525 drinkhoorn
    50 stermunten van de gratis vikingsoep.
    De akkers staan nu vol met veredelde anjers en habanero...morgenochtend om 08.30 uur kan ik oogsten.
     
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    IK had je wel de verkeerde tijd gegeven maar beter iets te vroeg dan te laat.
    Uit mijn eerste oogst had ik 234 drops best prima .Misschien maak ik er wel wat bij met de kastanjewolk en SM
     
  16. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik had er 244.... we weten nu hoe we het moeten doen buuf :music:
    Eindstand 435 drinkhoorn en 4615 rozewortel, nog geen bijltjes gegooid @eevee60 heeft mijn magneet geleend :pxD [​IMG]
     
  17. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier ook gewoon mazzel dat ik eerst aan het lezen was.

    Ik maak niet eerder drops erbij als dat ik tekort kom.Voor de nacht zet ik rozen omdat die iets meer EP geven.
     
    daisy17858, DarkDevilDude, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    We lopen qua begin gelijk op .Maar ik ben net pas begonnen .Ik heb 1 keer gegooid met de gratis soep en al 60 muntjes binnen.
    Hopelijk voor jou haalt Eevee met jou magneet gauw genoeg muntjes binnen
     
    daisy17858, bjorke-annika, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Bijna 4 veldjes vol hier nu. Aan DI nu 342 binnen. Ik had wel suziemest gebruikt. Morgenvroeg maar de eerste vikingensoep maken. Dan bij thuis komst er maar rustig voor gaan zitten om te spelen.
     
    schaapje52, daisy17858, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Goed idee.
    Je blijft je af en toe verbazen op dit forum :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.