Praatgroep Viking Sage 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Vorige event overgeslagen, dus heb wel zin in een nieuwe uitdaging. (Wel lekker verdient op de markt aan de bijen :))

    Persoonlijk vind ik de sieritems in het algemeen niet zo heel bijzonder komt vast door dat ik de wolkenrij nog niet heb vrij gespeeld.
    Ik vind de kleine prijsjes met dit event juist de leukste vooral de stekjes en stallen.
    Aangezien dit mijn eerste viking event is heb ik geen idee wat haalbaar is qua stermunten en wat de kansen zijn dat je in de roos gooit per mini spel.

    De 8 uur gewas is misschien wat lang, maar laat wel wat meer ruimte over om een keer per dag wat later te oogsten.
    Bij het 6 uur gewas zit er een wat strakker tijdschema aan om het maximale per dag te oogsten om de drops te kunnen halen als je net als ik nog niet zo heel ver ben.

    Iedereen heel veel succes en plezier!
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Sieritems leveren in de siertuin ook per stuk meer op dan een hele oogst op een andere akker. Ik vind dat dus wel de moeite.
    De wolken vrij spelen kost wat meer energie, maar het is leuk als je dan gelijk een aantal wolkenrijen vol kunt maken.
    Maar voor de munten ga ik ook eerst voor de stekjes, stallen, supervoer en de knechten.

    Hoe goed ben je in het spel mastermind?
    Het blijft opletten, maar je vorige pogingen blijven zichtbaar.
    Mijn ervaring is dat ik gemiddeld meer dan 40 punten haal. Regelmatig dat de roos niet lukt, maar het merendeel wel.
    En nu krijg je bij de roos binnen 5x ook nog extra punten.
    Het is handig om te weten dat je met 1 rondje te weinig voor alle 3 de keuzes je toch nog in de roos zit. Dus met 1 op 4 of 2 op 4,5 en de andere op 5 zit je goed.
    Zoals in de FAQ staat kun je de middelste altijd goed hebben. En de andere werken dus per halve punt. Wanneer ik in de eerste 4 rondes niet hoger kom dan 3 rondjes dan gok ik bij de laatste ronde toch een andere, heb ik 3,5 rondjes of hoger dan kies ik die voor de zekerheid.
     
    blackscorpion64, annigjen, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Wow, bedankt voor je grote bericht haha! :D

    Ik ga gewoon anjers plaatsen dat is het langste gewas volgens mij? En dan zien we wel hoeveel drops we krijgen en gewas. Ik vind het niet zo spannend, doe gewoon mee en zie wel waar ik kom! Maar bedankt voor je tips! :D
     
    blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Mijn kleindochter vond het zingen geweldigxD, ze was er van de week en wilde het weer doen maar helaas.....
    8 uurs gewassen vind ik ook wel wat minder maar ze kunnen dan wel ook mooi 's nachts zodat het eerder klaar is en daarna de drops verzamelen.
     
  5. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende


    Pas dan wel op voor de Boswachter;) die controleren nu wel meer in de bossen:wuerg: met al die extra bijlenxD
     
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    klopt, maar ik kom van boven.........xD
     
  7. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    gelukkig voor jouw mikmak dat het jachtseizoen nog niet geopend is.

    en ik hoop voor jouw dat je de jager van sneeuwwitje eerder ziet dan hij jouw, dan
    kan je zijn geweer betoveren.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Eevee je hebt nog anderhalf uur de tijd om je 20 uur bomen te plaatsen. Je lange gewas kan daarna
     
  9. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Om 18.00 uur hebben we toch nog 20 uur voor de bomen of ben ik wéér in de war:eek:
     
  10. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Nee hoor je bent niet in de war als je de bomen vandaag om 18:00 plant zijn ze morgen middag rond 14:00 klaar .
     
  11. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Als er iemand in de war was dan is het deze boerentrien wel. Mijn bomen waren vanmiddag om 2 uur al klaar. Foutje een dag te vroeg, beter te vroeg dan te laat . xD
     
  12. Angelique..

    Angelique.. Gelegenheidsauteur

    Wens je heel veel succes toe in je nieuwe baan en ook voor het Event succes
     
  13. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Heel erg bedankt. Ik las het en kon ze er nog net opproppen .
    Op twee landjes niet maar daar kunnen lange gewassen, SUPER:inlove:
    Ben gelijk aan het zetten gegaan vandaar de late reactie.
     
  14. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik ben ook weer van de partij.
    Magneet uit de schuur gehaald.... afgestoft... dan stiekem achter het bord plaatsen en iedere keer in de roos gooien.xD
     
  15. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende


    oh dan zal ik even een paar slechtvalken inzetten;)xD
     
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    :wuerg:
     
    blackscorpion64, leni1955, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

  18. rikmark

    rikmark Forum freak

    Stiekem bij mij uit de schuur gehaald buuf???;)xD
     
  19. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    [​IMG]
    Nee nee buuf , dit is de jouwe;)xD
     
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier 189 DI en kan nog wat bomen oogsten en ook de toverbomen nog. Ik ben blij. Maar straks wel weer een middag/avond werken
     
    Daxter1966, eevee60, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.