Praatgroep - Viking event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ahaaaaaaaa gevonden!
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Ik krijg ook steeds maar 15 stermunten. Gooi bullseye in ronde 2 en hopla wel een kist en maar 15 stermunten. Ongeacht wat je gooit in de 5e ronde 2 goed en 1 verkeerd of ook bullseye, toch maar 15 stermunten. Ik heb 1x 90 stermunten voorbij zien komen en die komen niet eens in het lijstje voor haha. Misschien gaat het in de echte telling goed en laat het beeld iets anders zien?? Net als bij de drops dan zie je hoeveel drops je krijgt en als je in je schuur kijkt blijken het er veel meer te zijn.

    Denk dat het tijd wordt dat het spel eens gaat lopen zoals het altijd gelopen heeft en dat nu ook eens al die kleine dingen die nog niet goed gaan aangepakt worden.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  3. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dat klopt ook, alleen de "eerste" keer dat je dit gooit krijg je extra stermunten (zie vinkje aan rechterkant of je het al gegooid heb)
    Iedere keer daarna alleen 15 stermunten en kisten 1of 2 al naar gelang hoe snel je de bulls-eye gooit. Staat ook in de FAQ trouwens.
    Snap alleen niet hoe je aan 90 munten komt???
    Roos in worpBonus 1

    (elke keer)
    Bonus 2

    (eenmalig)
    11 Kist vol romantiek III150 Stermunten
    22 Kist vol mest II100 Stermunten
    32 Kist vol romantiek II75 Stermunten
    41 Kist vol mest II50 Stermunten
    51 Kist vol romantiek II25 Stermunten
     
    Laatste bewerkt: 24 Mei 2021
  4. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    die 90 munten weet ik wel ;)
    De eerste keer dat je in drie keer de bul raakt krijg je 75 munten as bonus plus de 15 munten die je altijd krijgt maakt 90 munten in totaal.

    Voor de duidelijkheid, wat je ook gooit, je krijgt altijd 15 munten. o_Ok al gooi je geen bull.
    De kisten krijg je alleen als je bull en zijn de extra prijs
     
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Das waar ook, had ik niet aan gedacht thx xD
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    graag gedaanxD
     
  7. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    IK gooi het bijltje er bij neer, Ik ben Klaar:D
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  8. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    ze hebben iets nieuws planten fokken want er staat een flesje dus fokken maar
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.