Praatgroep - vijandige overname

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Graag gedaan. Als mensen aanbieden dat je een duifje kunt sturen voor een DI, is het eigenlijk niet vragen maar goed gebruik maken van het aanbod ;). Als je het zo gaat bekijken voelt het misschien de volgende keer anders voor jou.

    haha zwaar terecht dat Opa en Schaapje een cadeau hebben gekregen, hier hebben ze hard voor moeten klikken xD. Mijn schuld is opgelopen naar - 3.900 door gewoon mijn boerderij te gebruiken. Valt me eigenlijk best wel mee moet ik zeggen. Nu nog even afwachten wat er gaat gebeuren hiermee.
     
    blackscorpion64, -elvira101- en jtkoehoorn vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Mijn schuld staat al niet meer in beeld, de ene boerderij iets hoger, de andere iets lager. Terwijl ik wel regelmatig het voer aangezet heb via de molen, ik denk dat zonder extra klikken er dus nog wel een aantal spelers hoger zijn.
     
    blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Mijn schuld was 3000 en hier heb ik niet mijn best voor gedaan.xD Inmiddels staan er weer gewoon sterren.

    Vandaag bijna niet thuis geweest maar zoals boer Annelies al zegt, even een duifje sturen en de di komen naar je toe, in mijn geval kan dat naar leni19551 en leni19552, hier heb ik er altijd over, mijn account leni 1955 is altijd alles verstuurd.
     
    blackscorpion64, jtkoehoorn en annigjen vinden dit leuk.
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik wacht tot 8 uur vanavond. Komt er niets bij dan gaat de witte onschuld naar BoerAnnelies en de langos naar Vinc051
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    @annigjen: Dank je wel voor de cat. Heel blij mee. :D Al mijn schuld is verdwenen toen ik vanavond thuis kwam. 8) Ik denk dat dit niet de bedoeling was om zoveel schuld op te bouwen, maar het was wel erg leuk tijdens dit event en het was ook een 1 april grap. ;)

    @Opa: Veel plezier met je wac en vergeet niet te klikken. xD
     
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Graag gedaan/ Ik heb genoten van dit event. Laat je cat je smaken
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ga ik weer eens jaloers worden op mezelf. Op het kleine account een 2e wezel gekregen en een bizon. En een gele beer, beren had ik daar ook nog niet, dus heel erg blij mee. De oranje kameleon blijft in de inventaris tot ik zelf voer kan maken.
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gaat lukken hoor! Ik heb bijna nooit een cat, dus zal dubbel smaken, smak smak. xD

    Op de farm kreeg ik een: uil geel en oranje, bij oranje, een koe oranje en een beer oranje. Met de oranje stallen helemaal happy.:inlove:
    de bomen: sorbus xl, olijf XXL en een eik XXL.

    Op Baha: rode panda, een pandaverblijf rood, dit is mijn 4e :inlove:allemaal gekregen uit mysterieuze verblijven, als klap op de vuurpijl ook nog een nijlpaardje. :inlove:
    Bomen: een vijg XXL, cashewboom, pitomba XXL, achacha xl en XXL.

    De wolk niet kunnen halen, maar het was een leuk event met mooie prijzen.:music:
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    BoerAnnelies en vinc05 hebben de witte onschuld en langos ook gekregen als het goed is. Ik heb ze gestuurd. Denk niet dat er nog iemand meld:music:
     
  10. -Eitje-

    -Eitje- Forumleerling

    Ik vond het wel een leuk event.
    Zelf ben ik tot 15 gekomen, maar dat kwam ook doordat ik bijna 3 dagen minder had door een tripje Rome! :D
    Ik denk dat dit event wel goed te doen was, zelfs voor lagere levels (ben zelf 70 nu)

    Op naar het volgende event!
     
  11. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Klopt annigje ik kreeg net een berichtje dat de langos is gekomen.
    Heel erg bedankt hoewel ik denk dat er collegaboertjes zijn die veel meer strafpuntjes hadden.
    Maar ik ben er erg blij mee zal de langos lekker oppeuzelen.
     
    blackscorpion64, -elvira101- en annigjen vinden dit leuk.
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dankjewel voor het meedenken. Ik had die water met de knechten gekocht. Ik had erbij gezet dat ik een knechtencoupon had geactiveerd en ging er eigenlijk vanuit dat dit duidelijk was. Die schuld was geen ramp (ik had al van alles gelezen op het forum daarover) en ik wist dus al dat dit automatisch na het event zou verdwijnen. Voor het 1e deel van je antwoord dacht ik even dat ik iets niet goed had neergezet. Ik ging er niet vanuit dat het snel inleveren was maar achteraf had ik dus het woordje snel niet gebruikt. Ik had eerder geen tijd gehad om in te leveren en had dus tussendoor wel het molenproduct gemaakt de zakken met juwelen 1 voor 1 ingeleverd. Qua tijd klopt het wel wat je hebt neergezet hoelang ik bezig ben geweest. Daarna lange gewassen gezet, omdat ik na het inleveren weg moest en pas eind van de middag weer thuis zou zijn.

    Opschonen op mijn landjes moest ik nog doen. Daar heb ik nog niet genoeg tijd voor gehad. Wel mijn lijstjes gemaakt en de bomen genoteerd maar nu nog even kijken wat ik aan bomen weg kan halen aan de hand van mijn voorraden. Heb wel mijn strategie in het spel iets aangepast en dat heeft mij ook al iets meer DI's opgebracht. Op Baha heb ik 's nachts (van de nieuwste gewassen) die van 10 uur gezet met water. Levert toch aardig wat EP's op en dus meer DI's.

    P.S. Annigjen. Ik wou na het bijlezen een berichtje plaatsen. Dat was 2 minuten voor het einde en 2 minuten na jouw berichtje. Was ik toch net iets te laat. Ik wens de winnaars veel plezier van de gewonnen prijsjes die jij hebt uitgedeeld.
     
    blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Misschien wel maar die hebben niet verder gereageerd. Smakkelijk
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Als jij je stand nog door geeft, stuur ik je nog iets toe;)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Daar had ik dus ook last vanxD Op dit account geen bizon of axolotl te bekennen.;)
     
    blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb jouw berichtje inmiddels beantwoord.
     
    blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.