Praatgroep - Verslaafd aan vissen (juli 2018)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Nu 132 keer gevist met normaal lokaas en 5 keer stermunten gekregen daarmee heb ik (op de burgertent na) alles van startweek 2 en 3 uit de voetbalwinkel gekocht
     
  2. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik heb 44 muntjes en als ik alles kopen wil van week 2 en 3 heb ik exact nog 100 muntjes nodig, ook op de burgertent na.

    Ohw nee.. 200 muntjes dan nog nodig xD maar ik ben niet zo heel actief geweest met dat event, vergat het regelmatig.
     
  3. renault63

    renault63 Junior expert

    ik krijg helemaal geen stermunten als ik aan het vissen ben.
    Klopt dat wel?
    Had er 300.
    Wat uitgegeven bij het voetbal.
    Nog 195 sterren over.
    Daarna gaan vissen.
    Geen ster erbij gekregen.
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat kan kloppen. Deze keer krijg je niet standaard stermunten met allerlei prijzen in de winkel, maar steeds wisselende prijzen met soms ook de stermunten waar je oude wolkenrijen en sieritems voor kunt nemen.
     
  5. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Nog 3x vissen en ik heb de wolkenrij binnen. o_Ok al de 1e wolkenrij kunnen kopen uit de hengelmunten met de munten van het voetballen + 45 munten die ik kreeg uit een kist :)
     
    schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik heb een paar keer 40 stermunten gekregen en een keertje 30stuks. o_Ok al veel SV gekregen, wat bomen en stallen maar nog geen KC gezien. Ik vind het allemaal prima :).
     
    farmermikkie en janniekwak vinden dit leuk.
  7. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    31x met luxe aas gevist en in ieder geval nog voor 19 normaal aas achter de hand.
    Morgenavond ga ik weer berekenen hoeveel luxe aas ik kan maken om toch nog genoeg over te houden voor normaal aas om aan de 50x te komen
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Nu 50 x gevist met deluxe aas 1x met gewoon :music:. De wolk is binnen:) . We kunnen nog ff door en wat prijsjes binnen harken Super event:inlove:
     
    schaapje52, farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Wauw zo goed dat je 50x kan vissen met deluxe aas! Ik ben blij dat ik nu op 50x vissen met normaal aas zit :p
    Zelf ga ik nu voor deluxe aas en kijken of ik nog wat prijsjes kan binnen halen. Heb iig de wolkenrij :)
     
    farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De vishaakjes had ik bijgemaakt met SM . En mijn veeteelt en tentoonstellingbeker staat op 30 % . En ik had alleen stallen en bomen staan . Nu weer veldjes neergelegd om verder te gaan met de questen . Dan gaat het minder snel maar nog steeds goed.
    Ik weet niet wat jou level is maar hoe hoger het level van een speler hoe makkellijker de events gaan .
    Toen ik nog level 75 was was het voor mij knetterhard werken
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je kan ook proberen alle wolkenrijen te halen en met een ruilevent in het vaste draadje en hier op het forum proberen een sieritem te bemachtigen voor de wolk. Als ik een event niet kan halen, neem ik vaak de wolk en de sieritems komen dan wel later. Je hebt wel even wat grijze wolken, maar vaak komen die wel vol. Het is maar een idee hoor. xD

    Ik heb nog even in de voorraad gekeken en heb samen relaxen over. Weet zo gauw niet bij welke wolk die hoort en of je die wolk al hebt.
     
    Laatste bewerkt: 14 Juli 2018
    janniekwak vindt dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kan ook wel een sieritem voor je halen, die dan met een ruilevent aan je toegestuurd wordt.
    Ik heb in ieder geval Mijn boot is mijn Kasteel voor je.
    Als jij die wolkenrij binnenhaalt met munten, stuur ik je dat sieritem volgend ruilevent. Help me wel even herinneren tegen die tijd.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik heb vijvermonster , hengelpret en gezonken wonderen eventueel met een ruilevent over
     
  14. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ah oke. Ik ben lvl 79 dus ook nog niet heel hoog. Speel pas vanaf lvl 40 weer dus vanaf daar alles moeten opbouwen.

    Oh dat is wel een goed idee! Bedankt voor de tip :) Nu heb ik idd vaak alleen de sieritems zonder de wolk. Ehm ik heb tot nu toe geen "grijze" wolken over waarbij ik dingen kan opvullen. Maar vanaf nu ga ik daar wel opletten dat ik de wolk haal en dan pas de sier items als dat een mogelijkheid is.

    Super aardig van je :) Weet alleen niet of ik die nog kan halen omdat ik nog maar 20 munten over heb. Dus hopen op nog wat munten uit de kistjes.

    Bedankt voor het aanbod! De wolkenrij visje tik heb ik toevallig gisteren kunnen kopen van de munten van het voetbalevent.
     
    farmermikkie, schaapje52 en hendrika73 vinden dit leuk.
  15. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dan neem ik beste vriendjes van de munten , dan krijg je die 3 sieritems van mij met een ruilevent . Wel ff duiven tegen die tijd zodat ik het niet vergeet;)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende


    Je hebt ook nog een wolk verslaafd aan vissen 2016, die 60 muntjes kost. Als je 1x 40 muntjes krijgt kan je die al nemen. Ik heb voor die wolk het sieritem samen relaxen en vissersdansje. Dan hoef je alleen nog iets in het water. Ik zal mijn muntjes nog even bewaren voor het item iets in het water. Laat maar weten of je dit wil. Zo niet dan neem ik zelf het item mijn boot is mijn kasteel.
     
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    iets in het water heb ik, dus daar kan ze mij met het ruilen een berichtje over sturen
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Beste vriendjes heb ik al. Die wolkenrij heb ik gisteren kunnen kopen! Maar bedankt voor het aanbod!

    Ik hoop dat ik nog aan die 60 muntjes kan komen. Als ik daaraan kan komen zou ik wel van je aanbod gebruik willen maken. Maar als je zelf een wolkenrij compleet wil/kan maken moet je dat vooral doen hoor!!

    Ah super aardig!

    Iedereen is hier zo aardig en behulpzaam :inlove:
     
    janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik bewaar die 2 items voor jou. Stuur wel even een duifje met ruilevent. xD Ik heb nu al mijn wolken van het vissen compleet. :music:
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  20. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb hier ook een beste vriendje en een net fix en chill over, als iemand interesse heeft?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.