Praatgroep - Verslaafd aan vissen (juli 2018)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je de bomen morgen na 14 uur hebt geoogst, haal je ze weg.
    Want dan heb je voorlopig wel genoeg drops die van de bomen komen, en moet je op jacht naar de drops die van stallen en gewassen komen. Dus dat wordt dan ombouwen naar stallen en gewas.
    Veel succes!
     
    jolanda13 en -Angelgurl- vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb vanmiddag even voorbereidingen getroffen en er bomen op gezet voor een tijdquest. Dan kan ik mooi aan het begin van het event een ananastaartje eten (WAC hebben we niet nodig want we hebben geen eventgewassen) en dan mooi die tijdquest af maken :).
     
    -imagine-1 vindt dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik zat zo in de tip dat ik zelfs het stadion vergat te doen....snif snik :wuerg:
    dus rustig rekenen voor de tijd quest doe ik dan wel lekker op de watervallen tijdens event:music:
     
    jolanda13, BoerAnnelies en -Coco1968- vinden dit leuk.
  4. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Ik heb na het halen van de wolkenrij met het bessenplukken alles weer omgebouwd en dat laat ik zo. Heerlijk geen stress en hoever ik kom zie ik wel.
    Het wordt weer heet dus rustig aan. Misschien gaat het ook beter nu mijn computer een stuk sneller gaat. :)
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik vraag mij af of het zo gaat, het gaat om 50x vissen, maar als ik duur visvoer maak vis ik eigenlijk 3keer in 1. Telt dit dan als 3 keer of als 1x. Als het telt als 3x, hebben we nodig:
    204 vishaakjes
    187 lokveren
    187 metalenschijfjes.

    Dan nog steeds in het goedkoopste voer goedkoper maar dan maak je ook veel meer kans op die kreeft en dat kleine visje. Mijn ervaring van voorgaande keren is dat duur voer meer loont. Heb je niet genoeg DI dan ga ik voor het goedkoopste om de DI in balans te houden.

    Mijn farm heeft wel een mix van alles, ik maak mij niet zo druk om deze DI. Kijk wel hoe het gaat en anders zet ik er wat bomen bij / haal ik er wat weg, komen er wat stallen bij / haal ik er wat weg. We zien wel. Lekker rustig boeren. In de nacht mijn lange lange verbouwen en overdag de bloemen die rond de 6.5u
    Ik moet er nog eentje met 200 eucalyptes, 1250 bamboe en 20 panda's. Dan is die klaar, dan heb ik nog wat tijdsquesten open staan voor bomen, maar heb ik helaas nog niet van alle bomen genoeg.
     
  6. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ok thnx! :)
     
  7. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    1 maal vissen blijft 1 maal vissen. Met duurder aas verbeter je je vangst, maar je vist nog steeds maar één maal.
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dan had ik hem toch goed begrepen
    Daarom ook lijstje in de tip gezet
    met de minimale drops aantallen
    Kan je op basis van de hoeveelheid die er valt bepalen wat je doet:music:
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  9. speedy4

    speedy4 Forumleerling

    ik vraag me af of we alleen de wolkerijen kunnen krijgen bij het vissen die ik al heb of als er ook andere dingen te koop zijn
    houd van voetbal event veel stermunten over
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kunt naast de oude wolkenrijen (als je ze nog niet hebt) alle losse sieritems extra kopen van je stermunten.
    Maar er zijn geen extra prijsjes zoals supermest of mysterieuze stallen etc.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Behalve de oude wolkenrijen met sieritems is er ook een nieuwe wolkenrij met sieritems.
     
  12. .corrie.

    .corrie. Teller

    ik zou wel graag willen weten of je nog vaker dan 50 x kunt vissen

    Eerst even afwachten hoeveel drops er gaan komen dan ga ik na een paar dagen wel bedenken welk aas ik ga maken
     
  13. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    De 100 haakjes voor 50 keer vissen met het laagste aas heb je zo bij elkaar. Ik heb er nu 89. De lokveren en metalenschijfjes gaan langzamer. Dus ik denk dat ik mijn bomen laat staan en nog meer stallen ga plaatsen.
     
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 11 x gespeeld...maar nog geen stermunt.........:sleepy:
     
  15. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Aan DI gekregen: 94 vishaakjes, 89 lokveertjes en 87 metalen schijfjes. Had 2 velden met krokus staan, 3e veld met stallen en alle 3 de velden bomen op de hoekjes. Op Baha had ik 1 veld bijna geheel met bomen ( minus ong 9 stallen ) en de overige 2 velden allemaal stallen met op de hoeken bomen.
     
    Laatste bewerkt: 11 Juli 2018
  16. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Zo dan al 18 keer kunnen spelen. Blijkbaar een prima verhouding op de boerderij staan met gewassen, bomen en stallen. Niets aan veranderen en doorgaan. (ook al was het de goedkoopste aassoort) 50 keer is 50 keer voor de wolkenrij!
     
    -Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. Boerinneke.01

    Boerinneke.01 Junior expert

    Na de eerste oogst van alle velden kan ik in de molen 50 stuks maken van lokaas (goedkoopste soort).
    Is dit dan voldoende voor de wolkenrij of moet je bepaald aantal vissen halen met ander aas?
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  18. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    hier 146. veertjes en 137 metalen schijfjes. makkelijk event gelukkig, ga maar twee keer per dag oogsten. succes allen
     
  19. stardom

    stardom Gevorderde

    Wolkenrij = 50x vissen, maakt niet uit met welk aas.
     
  20. Boerinneke.01

    Boerinneke.01 Junior expert

    Oké, dank voor je reactie.
    Omdat het zo eenvoudig is begon ik te twijfelen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.