Praatgroep - Verslaafd aan ijsvissen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Een super leuk event, mag zeker vaker langs komen. De nieuwe wolk binnen (andere 2 had ik al) zo'n beetje de hele diverse leeg gekocht. En van de muntjes die over waren het nieuwe sier item nog een keer. En nog een paar oude sier items die lekker wat EP/TEP geven.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Volgende keer iets harder roepen. Er zijn veel spelers die dubbele sieritems hebben gehaald. En de oude items zijn ook al meerdere keren te verkrijgen geweest. Met een ruilevent kun je er vast wel aankomen. Als je er tijdig om had gevraagd, had ik wel een sieritem voor je willen halen. En ik ben vast niet de enige.
     
    eevee60 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Welk item heb je nog nodig?
     
    -matthias1952- en eevee60 vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Die vraag heb ik ook via een duifje gesteld. Het gaat om het item van de nieuwe staak, maar ze gaat er van uit dat ze hem de volgende keer binnen kan halen. Anders trekt ze ergens aan een bel ;).
     
    theav71 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.