Praatgroep - Verslaafd aan ijsvissen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koefarm

    koefarm Forumbeginner

    Wie heeft er nog 1 metalen plaatje over, kan ik net 1 voer maken en dan maar hopen op een Merlijn..
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    stuur maar een duifje
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  3. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Ik heb het sieritem ook binnen en had gelukkig nog wat extra muntjes over voor wat extra prijsjes. Net aan het rad de Cerberus gedraaid dus ik ben nu ook blij.

    Had helaas niet de mazzel om de Merlijn te vangen met het deluxe lokaas dus het was nog hard werken.

    Ik krijg alleen het sieritem niet op de wolk geplaatst. Ik wordt steeds terug gestuurd naar het event, terwijl deze toch echt gewoon in mijn inventaris zit.
     
    -matthias1952-, eevee60 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. tomulf12

    tomulf12 Actieve auteur

    heb je de wolkenrij wel vrij gespeeld?
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vrienden worden is wat anders dan een duifje sturen. Heb ik je via een bericht uitgelegd hoe je iemand een bericht kan sturen en voor de toekomst een DI, besta jij als speler niet o_O
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  6. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Ja die staat ook op uitverkocht in de viswinkel en is ook te zien in de staak. Het sieritem staat raar genoeg niet als uitverkocht in de viswinkel maar zit wel in mijn inventaris. Rara hoe kan dit.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  7. tomulf12

    tomulf12 Actieve auteur

    heb je hem niet al in je siertuin gezet?

    edit: volgens mij kun je er meerdere van aanschaffen, dus daarom staat hij niet op uitverkocht. van de wolkenrijen kun je er maar 1 aanschaffen.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  8. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Nee hij zit echt in mijn inventaris. Ik wacht wel even tot het event is afgelopen en stuur anders wel een ticket.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  9. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    er is mij iets onduidelijk wolkenrij er is er 1 waar je 1 item kunt opzetten de rest is vrij, is dit een verzamel rij voor toekomstige vis events of kunt je hier vrij dingen opzetten kon het nergens vinden
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Misschien een rare vraag maar heb jij de goede wolkenrij wel gekocht , of misschien moet je even je spel verversen
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  11. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Hij heet wolkenrij Verslaafd aan ijsvissen. Het eerste wolkje heeft ook een grijs icoontje met het plaatje van Mijn boot is mijn kasteel. En dat sieritem heb ik ook in de inventaris staan. Het is het wolkje met de kogelvis.
    Heb al een keer in en uitgelogd en dat werkte niet.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  12. tomulf12

    tomulf12 Actieve auteur

    dan zou ik toch support even vragen. want als je de wolkenrij hebt gekocht en ook het sieritem dan zou je hem er gewoon op moeten kunnen zetten. support kan even met je meekijken wat er aan de hand is!
     
    eevee60 en Eleonore_84 vinden dit leuk.
  13. nathalie198141

    nathalie198141 Gelegenheidsauteur

    help
    zijn er misschien 2 mensen die mij een metalen schijfje willen sturen ik kom er 2 tekort je krijgt er dan van mij 1 terug.
    Dan kan ik de wolkenrij en het sieritem kopen.
    Ik ben nog een halfuurtje online.
    alvast bedankt
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dat is wel de goede wolk en dan kun je inderdaad beter met support contact opnemen .
     
    eevee60 en Eleonore_84 vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gestuurd, zie duifje!
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  16. nathalie198141

    nathalie198141 Gelegenheidsauteur

    bedankt voor de metalen schijfjes.
    de wolkenrij is binnen.
     
    eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    hoop dat het nog op tijd is
    @nathalie198141 super
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  18. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Een heel geslaagd visfeestje.
    Wolkenrijen alle twee gevuld en ook de diversen allemaal binnen.
     
    eevee60 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Was ik helemaal vergeten om nog voor 2 uur een keertje op het spel te kijken, maar toch heel blij met alles wat ik uit dit event heb kunnen halen.
     
    eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik heb helaas net aan niet alles kunnen halen deze keer dat nodig was om 2 wolkenrijen compleet te maken (en nu zit ik met een wolkenrij die niet compleet is), hopelijk komt het visevent snel terug en kan ik dat ene ding dan wel bemachtigen voor de tijd op is :) .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.