Praatgroep - Verslaafd aan ijsvissen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier de wolkenrij aan gezet op schaduw was de molen nog nier zover.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    ik heb ook de wolkenrij binnen. Nu op voor de extra prijsjes.
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier de wolkenrij ook binnen. Ik heb eerst getwijfeld aan het sieritem, ik wil graag zoveel mogelijk spreien maken. Maar je kunt maximaal 10 gebloemde kleedjes kopen voor de munten. Dus nu eerst de wolkenrij geactiveerd en dan nog voor de laatste paar gebloemde kleedjes.
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het sieritem is binnen, nu de staak nog. Ik ben echt niet zo snel als de rest dit keer, maar ach ik kom er wel :).
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier 1x het mooie sier item met schaap binnen. :D Daarnaast ook de wolk gescoord. Nu aan de gang voor nog 1x het sier item. :music:
    Dan wat stallen en stekjes als dit haalbaar is.
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat komt omdat je geen zin hebt om gewoon voer te maken in de hoop dat je de vishaakjes bijna allemaal kunt gebruiken voor het beste voer. De vishaakjes komen bij mij zoveel dat ik 2 soorten voer maak. En dat levert toch wel meer punten op.
     
  7. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Hier de staak en het bijbehorende sieritem binnen :) . Ik vis met het beste voer en met het gewone voer (als ik genoeg veertjes heb). Het middelste voer maak ik niet, vind ik zonde van de benodigde metalen schijfjes. Heb eigenlijk altijd wel vishaakjes over tot nu toe en dan is het wachten op metalen schijfjes en/of veertjes. Leuk event :)
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. Leo.netten

    Leo.netten Teller


    Het is eigenlijk afhankelijk wat voor drop items je hebt ik kijk steeds bij de molen hoeveel kan ik van de beste maken en hoeveel van de middelste. Kon net 3 hoogste maken 3 x 3 = 9 en van de middelste 9 x 2 = 18 vissen dan lijkt me de keuze snel gemaakt. Alleen het item mijn boot is mijn kasteel is voor mij de moeite waard heb die dan ook al 3 maal in de schuur staan stekjes en stallen ook gekocht.
     
  9. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Goeie tip, ik bleef ook maar naar die metalen schijfjes staren. Nu iets van 18 gewoon visvoer gemaakt en hup meer dan 200 punten. Dus nu is mijn staak ook geactiveerd
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat klopt en daarom vanavond voor ik weg ging de molen aangezet met 20 stuk van het goedkoopste voer. Ik heb daar nu de staak mee weten binnen te halen. De ijzeren plaatjes komen slecht omdat ik ook geen zin heb om extra bomen te plaatsen. Beetje liever lui dan moe ;) en het komt allemaal wel.
    Morgen heb ik de eventgewassen af, dan gaan er extra bomen op het veld en zal ik zien of het wat sneller gaat.
     
  11. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Gisteravond de nieuwe wolk geactiveerd.
    Ga nu maar rustig in een hangmatje verder vissen, kijken of ze nog willen happen.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Hier gaat het nog steeds traag, het vissen. Ik heb de staak wel binnen maar het sieritem dat erop hoort kost nog 250 muntjes. Nog 127 te gaan. Gisteravond na een feestje met twee wijntjes op gevist maar dat was ook niet zo'n succes xD
     
    eevee60, schaapje52, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Elisa.Beth

    Elisa.Beth Forumleerling

    Ik heb met dit event mijn eerste wolkenrij ooit compleet :D
     
    eevee60, jennyfarmer, schaapje52 en 14 anderen vinden dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Gefeliciflapstaart
     
  15. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Hier een fout gemaakt ... verkeerde sieritems gekocht en niet de wolkenrij + eerste item ... dacht dat alle items op de wolkenrij moesten!
    Doorploeteren nu ... di komen deze keer helaas minimaal!
    Succes voor iedereen die nog bezig is!
     
    Laatste bewerkt: 18 November 2017
    eevee60, blackscorpion64 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier wil het dus echt voor geen meter lukken.
    Ben echt een belabberde visser.:oops:
    Heb tot nu toe pas 243 punten gescoord.
    Voor de wolkenrij ijsvissen en het item heb ik 400 punten nodig.
    Het zal mij benieuwen of ik dit ga halen.
    Met nog 51 uur op de klok zal het deze keer krap aan worden.
     
    eevee60, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  17. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ben niet aan het opletten, koop ik het sieritem "iets in het water" met het idee dat ik op de staak zou moeten.......weg 140 punten
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Na het advies van gisteren gaat het hier weer goed. 2 keer met deluxe mogen vissen en 2 keer marlijn. Dat is dan lekker 150 punten, vervolgens kon ik nog 20keer met het goedkope aas vissen.
    Door de muntjes heb ik uit diversen al behoorlijk wat gehaald: SM, stekjes 2x, SV, KC, stallen en de muntjes. Het geen wat ik overhou ga ik denk ik gebruiken voor extra sieritems. Dankzij het volle maans veld heb ik weer wat gaatjes vrij :).
     
    eevee60, missy-m85 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  19. klakje

    klakje Oudgediende

    Hier wolkenrij compleet en alle extra items gekocht. Nog 1 keer een sieritem en dan de rest maar naar lapjes stof voor de spreien. Hopelijk krijg ik dan 1 keer stekjes of stalletjes. laatste keren telkens 3 muntjes gekregen
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  20. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Hier ook zeer traag... Geen veertjes en metalen plaatjes, wel veel vishaakjes... Wie zien waar we eindigen...
     
    eevee60 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.