Praatgroep - Verkleurde blaadjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 September 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    stuur ff een duifje
     
  2. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Event gedaan, was eigenlijk heel gemakkelijk :)

    Stuur een duifje als je nog een kastanje wil.
     
  3. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Helaas, ik ga hem niet redden. Geen (extra) pelikaan, wel mijn eerste hyena hiermee gehaald. Op naar de Snake Eyes!
     
  4. riamariska

    riamariska Junior expert

    Beste spelers wie kan mij vertellen hoe ik mijn wolkenrij verkleurde blaadjes kan terug vinden heb alles al geprobeerd zoals van 1 naar 429 te gaan in de zoekbalk verkleurde blaadjes aan te geven echter er komt niets. Ik heb het event afgerond volledig dus dat is het ook niet. Heeft iemand nog een tip?
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Heb je ook gezocht via het zoekvakje en dan de naam verkleurde bladeren intypen? Dit zoekvakje vind je nadat je op het vergrootglas heb gedrukt.

    Hier is die ook weg, maar ik heb ook niet mee gedaan aan dit event.

    En anders misschien een berichtje naar support sturen.
     
    Laatste bewerkt: 20 September 2023
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    Bij mij staat hij op blz 2 nr 6
    maar is niet bij iedereen hetzelfde, hangt van de deelnames quest af
     
  7. riamariska

    riamariska Junior expert

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    zoekbalk heb ik ook geprobeerd maar er kwam niets naar boven dank je voor je reactie

    Hoi kun je aangeven onder welk item het geplaatst is al heb ik ze bij mijn weten allemaal doorzocht maar goed misschien iets over het hoofd gezien, bedankt voor je reactie
     
    Laatst bewerkt door moderator: 20 September 2023
  8. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Je kunt zoeken bij inclomplete rijen. De een na onderste links. Dan komen de rijen omhoog die nog niet gevuld zijn. Heb je dit al geprobeert?
     
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    Als er niks naar boven kwam bij zoekfunctie verkleurde bladeren, dan vrees ik dat je de wolkenrij niet heb gehaald het zijn 3 sieritems, 2x1groot sieritems nr 1 is herfstvliegeren nr 2 een vrije dag en het nr 3 mag jezelf kiezen wat je hebt in de inventaris
    o_Ok zou die wolkenrij nog grijs zijn, als de item er niet opstaan
     
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    En dan kan het natuurlijk ook nog zijn, dat je in de verkeerde categorie aan het zoeken bent...:music:
    Sta je wel op "Alle rijen"?:oops:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.