Praatgroep - Verjaardagsfeest 2021

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    17 crackers geleverd, laatste onderweg ;)
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    berichtje naar support sturen die kunnen kijken wat er is gebeurd!!
     
  3. neeltje63

    neeltje63 Forumbeginner

    Ik heb de verjaardagswals gevonden! Bedankt
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Reken eens uit wat je extra opbrengst aan hortensia's is als je wel een paradijsslinger zou gebruiken. Dus dan krijg je 1 hortensia extra opbrengst per akkertje.
    Hier kost de hortensia 7.000 bd per stuk op de markt.
    Stel, je hebt de hoofdakker en de open plek vol met hortensia, dan zou je 404 hortensia extra oogsten.
    Dat is 2,8 miljoen bd waard.
    Kijk maar hoeveel een wac en een paradijsslinger kosten. Ik vermoed geen 2,8 miljoen ;)


    Ik weet niet hoeveel akkertjes je hebt liggen, en hoe lang je wac nog duurt (als je er bijvoorbeeld 10 wac met een pinkie pie pie in hebt gegooid, is het een ander verhaal dan 1 wac).

    Een levensbron kost hier boven de 600.000 bd. Ik weet niet of dat de tijdswinst waard is.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  5. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    event hier ook klaar
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    De gewassen zijn dankzij een oogstbonus al sinds gisteren binnen. Ik heb op de open plek stallen en bomen laten staan, dus de drops gaan iets trager, maar nog genoeg uren op de klok. :music:
     
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bedankt voor het meedenken. Ik heb nog ruim 40u. WAC (met PPP) dacht die tijd nodig te hebben met event. Maar met een oogstbonus ging het event wat sneller. De levensbron en levenselixer komen uit kistjes. Paradijsslingers liggen ook nog wel op de plank. Maar ja het is ook ff afwachten wat het volgende event gaat zijn. Events volgen elkaar zo vlug op. :music:

    edit ff geteld heb 341 kwartjes
     
    Laatste bewerkt: 24 Januari 2021
  8. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Begrijp ik hier nou uit dat je meer dan 1 wac tegelijkertijd kunt gebruiken?
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het volgende event staat aangekondigd voor de 28e, dus dat is nog 4 dagen.
    Als jij vooral met bloemen aan de slag gaat in de tussentijd, zou ik (maar ieder zijn eigen keuze uiteraard) toch de wac's eruit gooien en paradijsslinger(s) erin stoppen.

    Je maakt dan zelfs meerdere oogsten gebruik van 1 paradijsslinger, dan gaat het een flink stuk sneller met die bloemen.

    Maar lekker in je eigen tempo hoor, dit is hoe ik het doe, en dat is heus niet altijd de enige of de beste manier.

    @Dorette58 Ja, je kunt bij alle ambachtsproducten die je in een slotje stopt, meerdere tegelijk nemen. Daarmee krijg je niet bijvoorbeeld +4 gewas bij 2 wac's, maar ze duren 2 x zo lang.

    Dus bijvoorbeeld 2 wac's duren dan 36 uur.
    Het grote voordeel is dat je bij gebruik van pinkie pie maar 1 pinkie pie erachteraan eet, en die geldt dan voor beide wac's.
    En daarnaast is het handig, omdat je er dan niet meer aan hoeft te denken iedere ochtend een wac te nemen.
     
    hendrika73 en Dorette58 vinden dit leuk.
  10. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    heerlijk event weer afgerond, nu maar weer verder met de quest de hobbytuinier, vlas en naaldroos nog inleveren daar.
     
  11. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik heb 1 slotje diamant, maar er kunnen er dus meer van die WACS in.
    Dat is handig, ga ik bij volgend event doen, dankjewel!
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  12. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Het is maar net hoeveel je denkt nodig te hebben. En dan afsluiten met een Pinkie dan heb je er lang plezier van.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  13. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Heel fijn om te weten. Dankjewel!
    Soms vergeet ik op tijd een nieuwe WAC in te zetten; dat kan ik hiermee beter voorkomen. En ja, wel even goed rekenen hoe lang ik het op zo'n moment nog nodig heb.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Inzetten via de voorraadkamer dan
    Dan kun je aantal kiezen
    Dus niet via het slot links op het speelveld
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  15. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het event afgerond:)dankzij de bonus:D ,vond het wel een heeeeel erg lang gewas.:sleepy:
     
    janniekwak, Dorette58 en -doppie- vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Vragen we voor volgende keer 4 drops en 5 gewassen op 5 verschillende velden en dan beetje kortere tijd
    Goed plan??????
     
    -mikmak- en bjorke-annika vinden dit leuk.
  17. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    xDxD[​IMG]
     
  18. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Klaar! ;)
    Velden weer met stallen ingericht en verder met quests.

    Ah, dat is goed om te weten, want dat heb ik tot nu toe altijd via het speelveld, linkerbalk -> inventaris -> vaas -> consumptiegoederen gedaan!
    Dankjewel!
     
    Laatst bewerkt door moderator: 24 Januari 2021
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Op deze manier doe ik het ook. Je kunt na gebruiken aangeven hoeveel je wilt inzetten.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  20. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    ach ja, dat is waar ook! Niet bij stilgestaan, gewoon aangenomen dat het er slechts 1 mocht zijn.
    Bedankt voor de tip!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.