Praatgroep verjaardagsevent 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga dit zeker gebruiken :music:, anders verdwaal ik op de taart. xD

    Nou Hendrik Jan de Tuinman, daar heb ik weinig an. Ik ploeter morgen op een ander kantoor en daar krijg ik geen dropitems hoor. xD
     
    sproetje06, daisy17858, lammetjes en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Misschien zie ik het morgen zonniger in:sleepy:. Vandaag lacht het hele zaakje mij in ieder geval niet toe:oops:. Vreemd genoeg is hier een strakblauwe lucht en een aangename temperatuur en ben ik gewoon somber:sleepy:.In principe zou het voor mij haalbaar moeten zijn
     
    tinus138 vindt dit leuk.
  3. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    hier komen de grapefruits voorlopig niet boven de 6600 BD. hopelijk trekt de markt nog aan
    kan ik de grauwe ganzen die ik gekocht hebt voor 115.000 p.st. een beetje terugverdienen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb een lading ganzen de fokmotels ingeschopt vanmorgen:wuerg:
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Nog steeds stijgende prijzen hier, ondanks ff een dipje... Nu boven de 7500 voor een grapefruit. :)
     
    leni1955 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Dipje??!! Vond het meer een crash. xD
     
    leni1955 en Borkie vinden dit leuk.
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Gelden de kattenmand en eekhoorn ook op de gewassen van het vollemaan event?
     
  8. pino460

    pino460 Forum-hertog

    We hebben toch een vriendelijke boerenfarm en schoppen de arme diertjes niet :wuerg:
     
    schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Niet overdrijven, drama-queen.... ehh drama-king ;)
     
    harm-jan70 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Volgens mij staat er in de FAQ dat je alle cellen moet openen voordat je nr 23 kunt doen, niet alleen alle aangrenzende cellen.
    Dus als je de wolkenrij gevuld wilt hebben, kun je niets laten lopen.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik ga ervoor, heb alles behalve 4 grauwe ganzen en de truffels.... Truffelboerderijen staan op en die 4 grauwe ganzen komen er ook wel! :D
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Sorry BP ik heb onterecht jullie event bekritiseerd. na de faq nog eens goed doorgenomen te hebben en ook de taart eens goed bestudeerd. Wat blijkt nu de wolkenrij kan je zonder de grauwe gans wel halen. Dat blazen sieritem staat niet in de wolkenrij maar is extra. Dat heb je als je te snel zonder goed te bestuderen iets zegt. BP Nogmaals SORRY
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die 300 rabarber kun je zeker zelf inleveren. En je kunt het beste uitrekenen hoeveel appels je nodig hebt en voldoende appelbomen neerzetten. Dan moet 1,2,3,4,5,9 en 13 voor jou te doen zijn. Als 14 en 15 dan ook nog lukt, heb je je eerste sieritem ook binnen.
    Dus vandaag nog 500 winterpeen zaaien is ook handig. En extra kun je inderdaad goed verkopen.
    Je kunt deze gewassen (en de andere op de eerste bladzijde) dus ook heel goed in de zaadhandel kopen en veel duurder op de markt verkopen.
    Op dit moment is de mest nog niet duur. En ik denk dat het leuker is om morgen zelf volop met het event mee te doen, dan vooral mest te gaan produceren. Het levert in ieder geval meer ep op, waardoor je eerder door die eerste levels heen bent. Wanneer er geen tijd meer is om eventgewas te zaaien en oogsten, en wel voor kippenhokken, dan is dat natuurlijk wel slim als tussendoortje.
    Wanneer ze een WAC krijgt en uit Annie's Bio eieren de knechten haalt, levert de winterpeen ongeveer net zoveel op.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  14. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Coco kan wel alleen krijg je dat sieritem niet maar is geen probleem dat sieritem staat niet in de wolkenrij. Was mijn denkfout ook
     
    Laatste bewerkt: 25 Januari 2016
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  15. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Ik ben ook gaan kijken naar aanleiding van je verhaal.
    Blijkbaar is de fout bij iedereen er in geslopen.
    Je kan de wolkenrij wel halen zonder vakje 23. Maar misschien is het goed als iemand het nog een keer kan bevestigen vanuit de moderators.
     
    Laatste bewerkt: 25 Januari 2016
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  16. Ellen1973

    Ellen1973 Gevorderde

    Dank je wel. Ik ga aan de slag :)
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Is nummer 23 daarom als enige in een andere kleur weer gegeven?
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt.
     
  19. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Volgens mij kan je vakje 23 pas openen als je alle andere vakjes open heb gemaakt. Vandaar een andere kleur????
     
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    We gaan er weer voor
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.