Praatgroep verjaardagsevent 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Als je alle 6 kaarsjes had branden kon je het middelste sieritem Blaas ze uit vrijspelen... 990 EP elke 8 uur, grootte 2 x 1

Edit: goed dat je het vraagt.... ik had hem nog in mijn inventaris staan ipv in de siertuin :eek:

Daxter1966 vindt dit leuk.
  2. cvdb

cvdb Junior expert

Dank je Borkie

Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  3. jan110116

jan110116 Forumleerling

toch even compleet maken

dit was gisteravond de stand
    op de taart heb ik nog niet
    blaauw 4x 1x blaas ze uit
    blaauw 10x 1x i love clowns

helaas i love clowns is met de taart verdwenen
    maar wel binnen getrokken blaas ze uit
    de restanten heb ik gebruikt om rode en roze schuim te maken te weinig voor 10 x blaauw
    maar genoeg voor een paar rode en roze dit omdat ik dan meer terug krijg dan voor de blaauwe
    ook nog veel aqaufaba over maar dat word toch gewisseld

iedereen bedankt erg blij met alle hulp en dat was een goede motivatie erg leuk
    toch vind ik het wel jammer dat het net niet was
    nu gauw zorgen dat de bekers vol komen want dat maakt volgens mij het verschil net wel net niet

tot de volgende keer

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Gefeliciteerd met hoever je gekomen bent.
    De bekers volmaken is een dure grap, vooral de laatste paar levels van de dieren. Als je boven de 20 of 25% (opgeteld) zit, scheelt het al veel. Maar nog belangrijker: boven in de boom der wijsheid zit een rune waar je voor 300 sterren (!) je bekers kunt inleveren, de levende legende heet die rune. Dan gelden de bekers voor alle akkers tegelijk. Dan worden events echt goed haalbaar. Succes alvast voor het volgende event.

5. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Zelfs die heb ik opgesnoept, Coco, de hele taart veroberd:p, ben blij dat het over is kan ff geen taart meer zien;)

Misschien doen ze bij de volgende verjaardag wel saucijzenbroodjes, ben ik ook dol op:D

En vanaf woensdag aan het carnavalsevent, als ze maar niet teveel bier schenken, dan wordt het een moeizaam event:oops:

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is nooit verkeerd om aan de bekers te werken, maar de dieren vragen heel veel kapitaal. Het is gemakkelijker om eerst een flink stuk van de tentoonstelling te doen. Alles wat je over hebt op de markt zetten, en er boomfruit voor terugkopen wat voor minder dan 40% van de schuurwaarde wordt aangeboden.
    Verder helpt het vanaf level 60 om je langste gewas op comfortvelden te zetten wanneer je een event met dropitems verwacht. Dat duurt dus nog eventjes. Voor het komende event kun je dus nog wachten tot je zeker weet wat er komen gaat.
    Wanneer je dan morgen om 18:00 je bomen op het land zet, zijn ze met de start van het carnavalsevent klaar. Voor de meeste drops de xxl en xl eraf halen en de basis op het land zetten. Als het event begonnen is, wel de upgrades er weer over plaatsen.
    En verder je langste (werk)stallen erop en woensdag niet oogsten voordat het event begonnen is.
    De werkplaatsen die er 36 uur over doen in de schuur, zijn zonder voordelen met alleen water na 28:48 klaar. Wanneer je na 10 uur de FAQ leest, kun je met een guavejam zorgen dat de werkplaatsen de volgende dag wel klaar zijn. Morgenvroeg die stallen opzetten en verder afblijven kan ook.

Succes. Volgens mij heb je gelijk een herkansing zonder dat je veel aan je bekers hebt kunnen doen. Maar je weet nu wel gelijk dat verplaatsen helpt. Dus 2 bomen op ieder land zetten die je dan oogst zonder bekers en er afhaalt om de bekers erop te zetten.
    En misschien dat je nog 1 of 2 fases van de Ark kunt doen, zodat je er oranje stallen bij krijgt. En je hebt natuurlijk de stallen van dit event. Leuke stallen gehad?

Daxter1966 en jan110116 vinden dit leuk.
  7. Borkie

Dit begrijp ik niet, Coco... De xl en xxl hebben toch meer EP-waarde? Of gaat het dan toch om de groeitijd?

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij de bomen gaat het om de groeitijd. Dat is dit jaar nog gepost door Ron. o_Ok dat de stallen en gewassen onveranderd om de ep gaat.

Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  9. Lieve

Lieve Halfgod

spijtig de taart is weg had nog graag de kaarsje uitgeblazen:cry:

Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. JoeyB2001

JoeyB2001 Forumleerling

Ik heb de wolkenrij net niet gehaald, kwam nog wat drops tekort voor de i love clowns:cry:

11. Ellen1973

Ellen1973 Gevorderde

Iemand enig idee, wanneer de restanten: schuimpjes, erwten en spuitzakken worden ingenomen?

12. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Heb je dan de staak niet gehaald of de sieritems niet? Want zoals ik het nu lees heb je de staak wel, maar niet compleet.

Met een volgend ruilevent zou het laatste namelijk niet z'n groot probleem moeten vormen gezien vele boeren (waaronder ik) de sieritems van de staak dubbel hebben.

13. JoeyB2001

JoeyB2001 Forumleerling

Ik heb de staak wel, alleen mis ik de i love clowns.

14. jan110116

jan110116 Forumleerling

de stallen een ooievaar een wasbeer een duif en een paard oranje
    de bomen Japanse esdoorn XXL, perzik XXL, mispel xl walnoot XXL en een sorbus gewoon
    tropen bomen 2x bananen XXL, 2xcarambool xl , 1x nectarine gewoon
    en in het tropenbos had ik nog helemaal geen bomen dus mooi meegenomen

vraag: als ik deze bomen nu in mijn opslag doe kan ik ze dan wel weer plaatsen ?
    ik heb namelijk nog geen boom vrijgespeeld in de apen piramide

Daxter1966, -Coco1968- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ja hoor die blijven bewaard.
    Je kunt ze alleen niet terug zetten.

Laatste bewerkt: 1 Februari 2016
    jan110116 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  16. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Wauw! Een Nectarine, daar zouden veel boeren blij mee zijn!!:)
    Een Sorbus ook..
    Het zijn allebei vrij nieuwe bomen, die je alleen uit mysteriestekjes kunt krijgen.:inlove:

Gefeliciteerd.

17. jopie

jopie Forumkenner

vraag: als ik deze bomen nu in mijn opslag doe kan ik ze dan wel weer plaatsen ?
    ik heb namelijk nog geen boom vrijgespeeld in de apen piramide[/QUOTE]

behalve je bananenboom
    als je die verwijderd en je hebt hem nog niet vrijgespeeld dan kun je die niet meer plaatsen
    de andere bomen wel

jan110116 en Borkie vinden dit leuk.
  18. Borkie

Niet in de schuur zetten!!! :oops:
    Gewoon op Bahamarama neerzetten.... ook al kun je momenteel mss nog niets met de boomvruchten, worden ze wel bewaard in je inventaris! Maak je alvast mooi een voorraad!
    Mijn farmdochter heeft ook een banaan XXL gekregen en ondanks dat ze die nog niet had vrijgespeeld, kon ze de boomvruchten wel inleveren bij een quest!:D

19. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Had nog nooit een WAC gezien.
    Wist dus ook niet hoe te gebruiken:(.
    Las het wel eens bij jullie maar begreep er geen jota van:wuerg:.

Durfde het eindelijk eens de stoute schoenen aan te trekken en te vragen waar jullie het in hemelsnaam over haddenxD.

Zelfde met "kwartakkers"o_O.

Is het eigenlijk rendabel om die buiten een event ook te laten staan :p ???

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

[QUOTE="knoepertje, post: 273743,
    Zelfde met "kwartakkers"o_O.

Is het eigenlijk rendabel om die buiten een event ook te laten staan :p ???[/QUOTE]
    Alleen met een wac of ppj. anders kost het alleen maar extra water.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.