Praatgroep verjaardagsevent 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Wat mij betreft kan de FAQ van het carnaval event komen :p
    Zo juist heb ik de kaarsjes voor het laatst uitgeblazen :)

DarkDevilDude, lovely, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Vanmorgen haalde ik 2 velden met uien eraf en kreeg per veld 30 DI. Snel opnieuw ingezaaid met anjers met alles erop en aan, net eraf gehaald met Howie erbij, krijg ik weer 30 DI per veld :mad:
    Nu nog aan het proberen met pompoenen en weer alles er op en aan voor mijn laatste DI, anders kom ik er net te kort voor het laaste stukje taart:cry:

Maar ja, van het weekend echte taart gegegeten voor de verjaardag van mijn kinderen, was belangrijker dan het farmpje;)

DarkDevilDude, sproetje06 en Borkie vinden dit leuk.
  3. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Heeft iemand nog een DI weg te geven?
    Ik ben geen beginnende speler;), maar kom toch net wat te kort, de laatste oogst viel ook tegen.
    Ik heb er nu nog mais op staan, maar ik verwacht er niks van.

Ik heb nog 9 DI nodig, voor het laatste rode schuimpje en de sticker! De rest is al gelukt..

Daxter1966 vindt dit leuk.
  4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Stuur maar een duif

sproetje06 vindt dit leuk.
  5. Sanham

Stuur maar een berichtje, dan krijg je er nog eentje van me!

6. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Eerst even bijkomen a.u.b. :oops:.
    En JA het is mij gelukt , heb alles :D:D.

Zelf een schuimpje over ;).

Met vissen veertjes tekort , wilde maar niet komen en nu 413 spuitzakken over :).

farmermikkie, Borkie, schaapje52 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

Het gaat steeds beter met de events van jou
    Gefeliciteerd

schaapje52 en knoepertje vinden dit leuk.
  8. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Dank je wel Daxter1966 . Wel mede dankzij jou , de eerste die mij het licht heeft laten zien ;).

Daxter1966, schaapje52 en sproetje06 vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

We hebben het allemaal moeten leren. Ik heb de eerste 75 levels ook heel wat afgeklungeld . Tentoonstellingsbekers in de siertuin. o_Ogsten voordat het event start . Niet weten dat je dit spel behalve op de app ook online kunt spelen en daardoor nergens de stad kunnen vinden . En ga zo maar door met blunders die ik begaan heb.

knoepertje, farmermikkie, Borkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Sanham

ik heb nog wat spuitzakken om cadeau te geven, als ik je hiermee nog een plezier kan doen op het laatste moment, stuur dan een berichtje.

11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik was een kei in eerst oogsten tijdens een event en dan een wac aanzetten :oops:

knoepertje, farmermikkie, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Zojuist helaas voor de laatste keer de extra kaarsjes uit geblazen. Was een leuk afwisselend event. Goed gedaan BP! :D Op naar Carnaval en Valentijn! :D

13. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Ik heb mijn DI's binnen, met dank aan heel veel lieve boeren!!!:inlove:

Hier nu ook klaar! Een heerlijk event, met mooie prijzen....Zo eens op mijn gemak de stekkies opzetten;)

schaapje52, DarkDevilDude, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

Kijk dat heb ik dan niet gedaan. Maar ik speelde al 4 maanden toen iemand me uitlegde dat een Ipad geen flashspeler heeft. De siertuin en het bos waren al open toen ik voor het eerst online ging. Ik had een appelboom en een kippenhok aan het rad gewonnen. Dat waren de enige stal en boom die ik toen had

DarkDevilDude en sproetje06 vinden dit leuk.
  15. cvdb

cvdb Junior expert

Voor mij is het event te snel afgelopen :( Heb drie dagen gemist vanwege griep :wuerg: Dus bij lange na het event niet gehaald

16. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Samen met zoon op 1 na, alles gehaald. Alleen de 'I love clowns' van 10 blauwe schuimpjes niet.
    Ondanks de rozen e.d. kwamen de DI minder uit de grond. 1 veld rozen gaf maar 9 DI...
    Ik kon er maar 5 maken en zoon maar 3.
    Maar ja, best tevreden. Maar eh......... kunnen we die taart niet nog even houden......? Kom ik tenminste wat sneller aan SV!
    Nu alles maar weer ombouwen. Was leuk!

lovely, BoerAnnelies, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Wat een pech... :(

Daxter1966 vindt dit leuk.
  18. Sanham

Die fout maak ik nog weleens, vooral niet doorhebben dat de WAC verlopen is. Pas als de eerste (twee) velden geoogst zijn bedenken wat heb ik weinig gewassen erbij gekregen :p

schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Gebeurt mij ook nog regelmatig! Vooral als je ff snel wilt doen.... Ja dan zit je verstand wel eens ergens anders...

schaapje52, Daxter1966 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. cvdb

cvdb Junior expert

Inderdaad.... maar kom er net een minuut geleden achter dat ik wel de staak vol heb ... pfff dat is dan echt in de laatste 3 minuten gelukt :D Ben alleen nieuwsgierig wat nu die prijs is als je alle kaarsjes had. Wil iemand dat hier zeggen?

BoerAnnelies, Daxter1966 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.