Praatgroep verjaardagsevent 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    In spanje staat nog niks op het forum....;)
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  2. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Nee kan kloppen daar is het nog een uur vroeger dus misschien niet uitgeslapen??
    Maar op duitse forum staan ook raadselbomen te verdienen bij de wolkenrij en een item.
    Zie dat bij ons niet staan tot nu toe.
     
  3. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Dit is wel veel drop items 11400 xD
     
    Susannamaria en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. =beukje=

    =beukje= Forumbeginner

    Wel lekker dat je dus niet alles in een bepaalde volgorde hoeft in te leveren maar dat je eromheen kan. Ik heb niet veel producten en die kan ik dan overslaan maar wel verder spelen.
     
  5. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Grapefruits en peren heb ik gekocht, schilpadden, hanen, appels en grauwe gans heb ik opgezet om nog enkele bij te maken en de rest is op voorraad. Zal toch nog moeilijk worden in combinatie met werken gaan. :)
     
  6. -kwiebus-

    -kwiebus- Actieve auteur

    Als ik het goed heb gezien als je zo snel mogelijk naar vakje 32 wilt, om zoveel mogelijk GB te kunnen scoren, dan kost dit 9 stappen (met de minste spuitzakken via de stappen 1,2,3,7,11,18,24,28,32)

    Hier alles op voorraad, van wat je al op voorraad kan hebben.
     
    Laatste bewerkt: 25 Januari 2016
    -Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Shit......... dacht ik, laat die 8 grauwe ganzen wel zitten heb geen trek in 5 gouden bananen heb tempel al vol en 192 op voorraad.
    Als je die niet doet krijg je je wolkenrij niet vol. Uitermate teleurstellend dat je weer fokdieren moet leveren tijdens een event maar nu ook nog verplicht anders heb je niks aan je wolkenrij. Die grauwe ganzen grenzen aan nr 23 met die stippen erop.

    Jammer BP een klein smetje op een verder leuk event hierdoor zullen velen het niet redden die wolkenrij. Niet iedereen heeft BD of supervoer voor die 8 grauwe ganzen. Laat staan haflingers en bruine varkens. JAMMER.
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb alles even goed bestudeerd en met 4 dagen werken voor de boeg wordt dit een hele klus.
    Ik ga voor de bomen, verblijven en 1 schaap item.
    Bij nr 23 moet alles er omheen open, daar zit ook een schaap item. Dus ook de grauwe ganzen, pfff fokken dus. Geen grauwe gans op voorraad. Weet niet of ik nog een poging waag met fokken, dus dat sieritem met schaap laat ik denk ik maar lopen.
    Voor de rest zie ik wel waar ik uit kom.
    Ik ga dus voor nr 11 bomen, nr 12 stallen, nr 22 bomen en nr 31 sieritem schaap. Kijken hoe ik daar het snelst kan komen.
     
    daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Ik zie jou op de markt lopen, mijn markt..xD

    Klopt, dat had ik al gelijk gezien bij het lezen van de FAQ, en even zitten tellen met de vakjes. en gelijk gekeken naar hoe iemand moet lopen. (Met het oog op het openen van de aangrenzende vakjes) Men ontkomt idd. niet het leveren van de fokdieren.
     
    daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Nee, ik zie jou op mijn markt rondlopen.... heb je die rare "vogel" ook gezien? xD
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  11. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Die vogel die alles te koop aanbied voor de helft van de waarde? xD

    Het is klikker de klik...(als het lukt) koop/verkoop...
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. Ellen1973

    Ellen1973 Gevorderde

    Vanaf welk level kun je meedoen aan het event? Ben bij 12 en kan nog geen kikkererwten zaaien en dus denk ook niet dat ik schuimpjes kan maken.
     
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Yep! Maar hij is wijzer geworden.... nu 6.000! Toch weer wat aan verdiend! :D8)
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  14. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    Jammer....:cry:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Lekker is maar 1 vinger lang.... 't was leuk! ;)
     
  16. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Dus uiteindelijk als ik de informatie goed lees en ook de praatgroep hier bekijk, is de wolkenrij alleen maar te verdienen door het leveren van fokdieren?
    Kortom het fokken van 8 grauwe ganzen betekent dat je 32 keer de kolgans moet hebben.
    Dat betekent dat je minimaal 128 ganzen moet hebben om deze te kunnen bemachtigen.
    Verder kost de wolkenrij je dus 80 SV als je het zelf wil bereiken zonder het te kopen op de markt.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  17. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Die kikkererwten komen in je lijst als het event begint.
    Deze kikkererwten heeft op dit moment nog niemand in de lijst.
    Je kunt al meedoen vanaf level 2
    Alleen kun je niet verwachten dat je heel ver komt omdat je nog lang niet alles opengespeeld hebt, en dus niet op zoveel akkers kan zaaien.
    Gewoon kijken wat je wel kunt halen en eruit halen wat erin zit ;)
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kunt vanaf level 2 al meedoen. De kikkererwten krijgt iedereen pas als het event is begonnen. Dat is een tijdelijk gewas, dat na het event ook weer verdwijnt.
    Je zult zeker nog niet alles kunnen doen, omdat sommige gevraagde spullen nog niet in jouw level zitten.
    En je zult ook zeker nog niet genoeg dropitems (spuitzakken) bij elkaar kunnen krijgen om alles te spelen. Maar dat geeft niet, kijk lekker wat je wel kunt doen en wilt doen en pak de mooiste prijzen eruit, die voor jou mogelijk zijn.
    Veel plezier!
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  19. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Dat was ook de uitkomst van mijn som, Ard.
    Daar komt het SV voor de Haflingers nog bij en eventueel de bruine varkens.
     
    .-Ard1970- vindt dit leuk.
  20. Ellen1973

    Ellen1973 Gevorderde

    Dank voor de antwoorden. Zag dat er ook rabarber wordt gevraagd, die ben ik maar gaan verbouwen. Als ik er zelf niet veel mee kan, kan ik het in ieder geval verkopen op de markt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.