Praatgroep verjaardagsevent 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Heb nu 3 velden vol 1x1 veldjes eventgewas (de hoeken nog met bomen zodat ik niet weer opnieuw hoef te zetten als ik weer stallen plaats na het event). Nu heb ik 342 over. Net 8 te weinig om de eerste te maken voor de eerste kaars! Grrrrr!

Dan vanavond pas :p

Heb al 247 drops, dat gaat zeer goed de eerste dagje! :D

Daxter1966, Borkie en -doppie- vinden dit leuk.
  2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Kijk dark zo ga je het dus niet redden he.:music:
    Als je nu nog niet je eerste schuimpje hebt kunnen maken:p

3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier al 3 kaarsen aan het branden. Gaat best lekker

Daxter1966, Borkie, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. miekje9

zie je wel dark annigjen heeft er al 3 aan:music:

annigjen, DarkDevilDude en .babouska. vinden dit leuk.
  5. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Hahahaha hoe dan?!! :p

Ik ben direct begonnen en heb supermest, water en mest gebruikt. Maar Annigjen koopt altijd een mandje, toch? Daarom.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  6. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Ziek geweest:wuerg::oops:
    Net de computer pas weer opgestart. Pff niet voorbereid en zoveel te doen!!!

Het ziet er wel fantastisch uit!!! Eventgewassen staan er al op, nu nog even 13 pagina's doorlezen bij dit draadje..xD
    Succes allemaal. Ik ga er ook weer voor...

Borkie vindt dit leuk.
  7. annigjen

Ja klopt. Heb een mandje gekocht. Maar verder ook susimest erop gegooid. En supermest water en witte onschuld gebruikt. Supermest is nu op, susimest ook

Daxter1966 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Na 2 onverwachte weken in het ziekenhuis weer thuis en dus hier weer eens kijken. Val ik meteen in een nieuw event. Eerst maar eens goed lezen wat er moet gebeuren, want ik voel me nog niet erg helder in mijn hoofd, maar dat zal ook wel aan de medicijnen liggen......

knoepertje vindt dit leuk.
  9. annigjen

Ik vind de opzet van dit event toch wel erg leuk

Daxter1966, schaapje52 en knoepertje vinden dit leuk.
  10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Oh wat ben ik blij met deze taart. Nu kan ik overzien hoe of wat. Ik begin natuurlijk bij 1 xD dat kan niet anders en heb daar wel wat gewassen voor nodig. Dan kan ik alle witte doen die ik wil doen, die zijn zonder gewas. Daarna op naar het sieritem met spandoek. Die zit bij nr 24 en nr 31. Ik ga dan via nr 18, dan ben ik gelijk bij 24. Ga ik naar nr 31 dan krijg ik bij nr 30 nog 10 van die blauwe schuimpjes.
    Mijn route is uitgestippeld en heb ik weinig gewas nodig en kom ik toch bij het spandoek. xD De rest van kaarsjes en andere vakjes laat ik aan mij voorbij gaan.

1e rondje gewas is gezaaid en kreeg aan di 179 stuks bij het oogsten.

Iedereen veel speelplezier en eet ze lekker. xD

Daxter1966, Borkie, tinus138 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. miekje9

graag gedaan schaapje
    Je kaneventueel in de xls de vakjes die je niet wil op 0 zetten dan heb je de totalen die je nodig hebt onderaan aangepast:inlove:

schaapje52 en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Succes. Ik hoop dat je planning uitkomt. Ik ben bij 24 nu. Over een half uur inleveren.

Daxter1966, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

Dat ga ik nu nog even doen :), ik had eerst even gegeten en gewas gezaaid. xD

14. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Bedankt @miekje9 voor de mooie taart en uitlegxD
    Ik hoop dat ik het nu goed heb begrepen.
    Inmiddels 167 spuitzakken.

15. schaapje52

Dit moet gaan lukken. Ik heb deze week echt heel weinig tijd. Vanavond wat gewassen maken, morgenavond 1x oogsten. Donderdag pas rond 8 uur thuis van het werk en vrijdag ook werken. Dan heb ik echt nog zoveel gewas nodig dat ik het hele weekend moet zaaien en oogsten.

daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  16. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik heb nu 211 spuitzakken. Voor het eerst supermest op zo'n 500 kwartveldjes gebruikt, dus ik kan over een half uurtje de molen aan gaan zetten en in ieder geval het eerste kaarsje aansteken en een beginnetje maken met de oranje schuimpjes voor 24. Hopelijk kan ik dan morgenavond de kaars met de gouden bananen vrijspelen. :)

daisy17858, Daxter1966 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Mieke, mijn dank is zeer groot,:inlove: gisteren zag ik het niet zitten om mee te doen. Ik dacht dat ik alles moest halen voor de volle wolk. Nu ga ik een poging doen om hem te halen(met 11 uur per dag bezig met werken). Kortom, zeer bedankt !!xD

Laatste bewerkt: 26 Januari 2016
  18. annigjen

Zover op de taart ingeleverd dat ik alleen de schuimpjes nog nodig heb. De rest van de vakjes zijn vol

19. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Net de eerste oogst erop gezet, en tot nu toe 47 DIs. Dat komt dan uit +/- 70 (werk)stallen. De bomen (baha 2 velden vol en de randjes op de farm) komen morgenochtend weer. En heb nog een aantal stallen te oogsten. Ik zie wel waar het schip strand.

Ben overigens in 2011 begonnen, leuk cadeautje.

daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  20. miekje9

Graag gedaan en ik hoop dat je je doel haalt

snietje1 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.