Praatgroep Verjaardagsdrukte

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 22 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    771 DI. Op baha Saguora en op Farm Hortensia
     
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier uit 3 velden kwartakkers honingklaver en 2 velden saguaro ( 1 veld was helemaal leeg? :sleepy: ) 711 di's gekregen
     
  3. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 697 DI, met stuk of 20 werkstallen en de rest suguaro en naaldroos. En 29 vergrootglazen.
     
  4. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier 813 uit 3 velden sugaro en op hoeken bomen, en 3 velden hortensia op de farm met op de hoeken bomen.
    Voor de zekerheid 5x een veld met veredelde anjers. Zit nu op 1071 drops.

    Straks voor oogsten oogstbonussen aan en zo snel mogelijk gewas maken voor kwartveldjes.

    Iedereen veel S6 ;)
     
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik 454 DI. Op de farm niet het hoogste gewas staan. Wel op de Bahama
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    519 albums met anjers, saguaro en twaalf korte stallen. Die stallen dropten overigens heel goed, ik kreeg er 12 albums van en 9 vergrootglazen. Ik ga dus 1000 kleine veldjes neerzetten voor het eventgewas en dan kan ik nog 18 korte stallen kwijt voor wat extra dropjes en vergrootglazen.
     
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb er 456 gekregen. Op Baha 24 uurs gewassen neergezet en op farm krokussen. Verder nog standaard bomen, stallen en werkstallen. Vanavond de extra stallen (anaconda en konijnen) er weer af halen en als ik tussendoor bij moet stellen dan gaan er nog een paar stallen af. Ombouwen doe ik al heel lang niet meer. Soms haal ik er een paar dingen af als dat nodig mocht zijn en zet dit dan na het event gelijk weer terug.
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Voorlopig alleen de stallen/ bomen van de open plek geoogst. 28 vergrootglazen en 62 albums. Hier nu de eerste eventgewassen neergezet. Als over een uurtje die klaar zijn, zijn ook de lange gewassen op de andere farmvelden klaar. Die op baha duren nog een uurtje langer, dus duurt even voor ik weet hoeveel de rest gaat opleveren :music:
     
  9. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    840 DI uit hortensia van de hoofdakker en woelige weide, vlas in het bos en op de Bahama's saguaro, verder heb ik m'n pakhuizen staan en een aantal boompjes.
     
  10. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    836 albums uit 3 velden saguaro, bomen op hoekjes en 3 velden hortensia en bomen op de hoeken. Verder de menagerieen e.d. laten staan en die gaan er ook niet af. Droppen vast wel steeds vergrootglazen. Vergrootglazen heb ik 42 van binnengehaald.
     
  11. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Net 3 x het spel zoek de 10 items gespeeld de plaatjes waren 3 nieuwe 3 x 70 pnt gescoord.
     
  12. boermars

    boermars Forum-hertog

    Jeetje ik heb lang niet zoveel DI/fotoalbums hoor, 386, maar niet getreurd, ff doorzaaien, en oogstbonus erop zometeen.
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  13. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    oeh, draai ik toch twee keer een 100% oogstbonus aan het rad:inlove:. Maar 12 keer gedraaid
     
    boermars, domburg, Sanham en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. marliza1

    marliza1 Forum prof

    481 drops uit Bahama alle drie de velden bomen staan, op de gewone tuin twee kwart velden met amelkoren en in het bos stonden stallen.
    42 vergrootglazen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ha, dat kan ik beter. Ik hoefde maar één keer te draaien voor 200% xD

    Ben ik even blij dat ik SM heb gespaard. En dat met volle maan!
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  16. farro

    farro Forumkenner

    Hier allemaal bomen op de 3 velden van bahamarama en op de farm 3 velden begonia's == 445 DI (absoluut niet veel zo te zien !!!)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier minder geluk, na 75 keer draaien ( 50 gewone en 25 party tickets ) moet ik het doen met een oogstbonus van +1 van 6 uur :cry:xD
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  18. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    @kakelot69 , die van mij is 24u geldig:p. Maar echt fijn!! Scheelt veel zaaien
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    voorlopig lijstje woorden in de mediatheek neergegooid
    ongeveer 45 gevonden:music:
     
    jolanda13, Reggaefeeks en Susannamaria vinden dit leuk.
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik doe alleen zoek de verschillen.........:oops:..bij de items zoeken staan woorden bij dat ik niet eens weet wat ik zoek...:eek:
     
    jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.