Praatgroep Verjaardagsdrukte

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 22 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mijn bomen gaan er morgen na tweeën ook af hoor. Alles gaat eraf :music:

    Maar je kunt natuurlijk ook besluiten om niet verder te spelen dan de wolkenrij (of een ander doel dat je jezelf stelt), dan heb je minder gewassen nodig en dan kun je best wat stallen laten staan.
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Owww die bonussen had ik nog niet gezien dat is super
    Dan zijn we met 4 dagen wel klaar:p:p

    En rekenen doe ik ook niet meer8)
     
    Margreeth, sproetje06 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :music: Dank je wel voor alle tips.

    Dan hoef ik niets te doen. xD Bij de start al 3 geboekt, is zeker de sticker halen. :D
    Zit gewoon een beetje te plagen hoor. :oops:;)
     
    owl., farmermikkie, Margreeth en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja zoiets ja. De vorige keer hadden ze een toverketel met kat. Nou die kat heb ik nooit kunnen ontwaren xD

    Oh en @RonSchoof , die beloning bij 60 keer spelen, die 40 partydraaien, dat is zeker een vergissinkje? Niet dat ik het erg zou vinden hoor, als het geen vergissing was :inlove:
     
    sproetje06 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Heb je wel ín de ketel, onder het oppervlak van het brouwsel, gekeken?
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Geen hond in de pot, maar kat in de ketel. xD
     
    sproetje06, Margreeth en kakelot69 vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, en ik zag er echt geen kat in. Maar het maakte uiteindelijk niks uit, ik kon hem na die eerste keer toch wel vinden.
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
  8. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Oeps, dat wordt Turbomest (al aangepast, dank voor de melding)
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Turbomest is ook leuk hoor, daar heb ik vrij weinig meer van over sinds dat gedoe met die rietjes :inlove:
     
    sproetje06 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    voor 600 farmmunten kun je ook nog een eventgewassen oogst bonus aanschaffen als je dat nog niet hebt gedaan.
     
    rikmark, kakelot69, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Uhh het eraf halen vind ik niet zo'n punt..... het er weer opzetten.....ramp....
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb nog iets gevonden bij de uitleg van de verschillende spelletjes
    Er staat in begin 3 is de 90 sec spel

    Later staat en dat het 2 zou zijn..

    uit de faq

    Bij versie 2 ga je op zoek naar de verschillen. Je krijgt op je scherm twee keer bijna hetzelfde plaatje. Echter, op het rechter plaatje ontbreken 10 voorwerpen. Spoor deze op, klik ze links aan, en je krijgt punten.

    Bij versie 3 gaat het erom alle voorwerpen te vinden binnen 90 seconden.

    Om het makkelijk te maken, er zijn twee beloningstabellen, eentje op aantal spellen en eentje op gewonnen punten.

    Versie 1 en 3:
    De gewonnen punten worden gevormd door een basis van 10 punten per spel, plus 6 punten voor elk van de 10 te vinden voorwerpen, plus eventueel een tijdbonus variërend van 0 tot 35 punten afhankelijk van hoe snel je het spel voltooid.
    Dus 70 punten minimaal en 105 punten maximaal per spel.

    Versie 2:
    0ok hier krijg je een basis van 10 punten per spel.
    Voorts 1 punt per gevonden voorwerp en een bonus op basis van het aantal gevonden voorwerpen in 90 seconden.
    Zie tabel in de volgende post.
    Je haalt minimaal 10 en maximaal 135 punten per spel.


    ergens klopt het niet is verwarrend
     
    -tonio76- vindt dit leuk.
  13. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je hebt natuurlijk gelijk, in de omschrjving/tabellen waren 2 en 3 deels omgedraaid.
    Nu staat het goed.

    Versie 3 is de 90 seconden tijd om minstens 55 van de 60 voorwerpen te vinden voor de hoogste bonus.
    Versie 1 en 2 draaien om 10 voorwerpen, hetzij op naam voorwerp, hetzij als ‘zoek de verschillen’.
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dank je wel Ron
    Kan ik de tip gaan maken
     
  15. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    :D ik helemaal blij met verjaardags event eindelijk eens een groot moeilijk event met heel veel gewassen en drops...... :D
    zitten we al jaren te zeuren dat event te makkelijk zijn krijgen we na 2 jaar ineens dit event xD waarvan zelfs BP zegt is moeilijk, zit ik de aantallen te tellen kom ik uit op 6 dagen oogsten en zaaien (event duurt 7 dagen) dus tjsa is wel moeilijk maar niet onhaalbaar xD
    mogen we in onze vrije uren flink in de modder gaan zitten om alle gewassen te zaaien en oogsten, maar ja we roepen het zelf dat de event te makkelijk zijn.... dus eindelijk een uitdagend event met heel veel vraag :D
    gelukkig zijn het maar 5 uurs gewassen en mogen we op 6 akkers gaan zaaien en oogsten..... samen met wat leuke oogstbonussen komen we een heel eind dus laat maar beginnen zou ik zeggen :music:
     
    farmermikkie, schaapje52 en kakelot69 vinden dit leuk.
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Graag gedaan
     
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Morgen ga ik wat slapende boerderijen openen en de 3 gratis gebruiken
    Op hongaarse forum in de discussie staat dat de nw platen eerst komen
    Dus ga ik veel plaatjes maken en aan de hand daarvan een lijst met woorden net als vorige keer.
    Dus misschien verstandig om te wachten met spelen tot de lijst online is:p:p
    Dan kan je eerst rustig bestuderen voordat je gaat spelen:oops:

    Ik ga mijn best doen om zo snel mogelijk iets te produceren:p
     
    Katinka1700, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    nou ik klaag ECHT niet dat ik de events te makkelijk vindt hoor...en ik zeur ook niet om moeilijke events.... en lange eventgewassen vind ik prima ....... maar laat toch maar beginnen hoor, daar ben ik het met je eens, dan dan weer wel ;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Achterover leunend in mijn luie stoel heb ik de sticker al binnen en wacht op plaatjes. :music:
    Daarna komt de rest vanzelf. xD Op naar het verjaardagsfeestje.:music:
     
    pipelepo, janniekwak en Margreeth vinden dit leuk.
  20. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    De OA gelezen en nog eens gelezen. Ga gewoon beginnen morgen en zien hoe ver ik ga komen. Er staan dit weekend leuke dingen op het programma zoals de vrienden van Amstel Live.
     
    herma1234 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.