Praatgroep Verjaardagsdrukte

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 22 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Gehaald op het nippertje :) … pff nu eerst ff uitrusten..

    Bedankt allemaal :D.

    Ik antwoord jullie allemaal later ;) .
     
    Laatste bewerkt: 30 Januari 2019
    jolanda13, boermars, -mikmak- en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Op de valreep toch nog de zebra binnen, boven verwachting:D
     
    jolanda13, boermars, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ga voor je duimen buuf.

    Pfff....hier lopen de streepjes op Bahama te dartelen, uit de mysterieuze stallen kreeg ik ook nog een zeeponybad.

    Iedereen succes met de laatste lootjes.
     
    jolanda13, missy-m85, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    Met 105 als gemiddelde is wel hoog was al blij eens 105 te halen zo nu en dan
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier ook net de zebra binnen gehaald echt heel blij mee:inlove:
     
    jolanda13, Margreeth, -Pillow_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ja, na 2 dagen overgeschakeld op de zandloper. eens ik de plaatjes kende lukte het soms om alle 60 voorwerpen te vinden binnen de 90 seconden. (135 punten per keer dan), dat lukte bij de keuken en de slaapkamer. dat waren voor mij de gemakkelijkste
     
    jolanda13, rikmark, -Pillow_ en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Superblij, de zebra is binnen en net op het nippertje ook nog de 7TGtjes kunnen binnenhalen. :D
    Kom dan weer wel net 3 spelletjes tekort 30,4 mln EP, dus het volgende level maar weer op eigen kracht halen ;)
     
    jolanda13, -mikmak-, -Pillow_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Links uitgespeeld, rechts de zebra gehaald. Was flink aanpoten.
     
    jolanda13, -mikmak-, -Pillow_ en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    pff, moest 25 keer spel spelen net voor de valreep. Had geen zin meer gisteren....

    Heb de wolkenrijen binnen met 119 keer spelen, net eentje tekort voor de 60 supervoer.
    Mag de pret niet drukken, mooie prijzen en rechts helemaal uitgespeeld in 116 keer.

    Leuk spel.
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik wilde toch/ook nog even kwijt...
    Vond het een heel leuk event... maar ook erg veel hoor. Ik heb 124 keer gespeeld en daardoor links niet af kunnen maken. Ik had een gemiddelde van 132 punten (kan dit soort dingen goed onthouden). Meestal had ik 8 tot 10 seconden over. Echt een spelletje voor mij dus. Een aantal keer 14 over en twee uitzonderingen van 15 en 16 seconde over. Niet dat je daar veel mee opschiet xD

    Ik heb maar 1 keer in de nacht een lang gewas gezet om drops aan te vullen, verder altijd eventgewas in de nacht gezet. Helaas toch niet genoeg om links af te maken dus.

    Toen rechts af was, ben ik overgestapt op verschillen zoeken. Leek me wel leuk en had nog een hele lading vergrootglazen over en voor de punten maakte het niet meer uit; als de spelletjes maar gespeeld werden.

    Wel leuk dat er deze keer twee wolkenrijen in zaten. Spelers die niet zo ver komen, houden er dan ook eerder een wolkenrij aan over.
    Ik ben superblij met m'n zebra en zeker ook met m'n tweede gazelle en rode anaconda. De epeetjes vlogen me om de oren. Heerlijk hoor. Dat ik links niet gehaald heb, vind ik hooguit jammer. Was zeker wel te doen geweest, maar gewoon niet genoeg geoogst.

    Al met al een prima event. Speel net zoveel jaartjes min drie maanden :p8)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. boermars

    boermars Forum-hertog

    ow die heb ik nog niet, dus dat komt er misschien bij mij ook nog van gauw erop zetten!;)
     
    jolanda13 en rikmark vinden dit leuk.
  12. ghs4

    ghs4 Junior expert

    o_Ok hier het event afgerond al ging het moeizaam. Meerdere oogstboosters ingezet en royaal met susi en supermest gestrooid. Sinds gisteren het 90 seconde spel gespeeld en daar kon ik bijna elke keer gemiddeld 130 punt mee behalen. Gisteren nog met de anjers extra drops binnen gehaald, nu nog 139 lege fotoalbums over. Jammer dat je de overgebleven verjaardag-fotoalbums niet aan andere boeren kunt geven. Nu maar even een weekje dieren aanvullen. Rust dus:p
     
    jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ben er gisteren door werk niet meer aan toe gekomen. De 2 staken had ik binnen gehaald daar was ik erg blij mee. Inmiddels hebben alle stallen en stekjes op het lang gestaan. Daaruit kreeg ik een bonte wilg die ik nog niet had en op baha een woestijnroos. Erg blij mee!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.