Praatgroep Verjaardagsdrukte

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 22 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Om de 15.140 punten te halen moet je elk spelletje (145 keer) gemiddeld 105 punten halen anders heb je nog meer gewas en di's ervoor nodig
     
    Kabouter_1 vindt dit leuk.
  2. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Als dit klopt, dan vind ik het (sorrie als dit negatief overkomt) belachelijke aantallen. Daar ga ik echt mijn best niet voor doen. Ik wil nog wel proberen om de eerste wolkenrij te halen, maar ook daar ga ik niet al mijn energie (en knechtencoupons) in steken. Ik zou wel een leuker verjaardagsfeestje kunnen bedenken.
     
    lovely vindt dit leuk.
  3. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Alleen maar........... pfffff
     
    rikmark en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Hoe komen jullie aan die aantallen??
    Wolkenrij 1 75 x spelen en wolkenrij 2 100 x spelen...tussen 1 en 2 zitten dus 25 spellen extra..volgens mij kom je dan op een totaal van 63500 gewas en 4500 DI voor wolkenrij 1 en 2
    Is een hoop dat wel maar alle velden doen mee...
     
    rikmark, sproetje06 en farro vinden dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    zo heb ik het ook berekend :) , en als je wolkenrij 2 hebt gehaald kan je nog 45 spelletjes spelen voor nog meer beloningen,
    en als je bijvoorbeeld 15.140 punten wilt halen zal je denk niet genoeg hebben aan de 145 spelletjes
     
  6. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik ga mijn best weer doen en kijken hoe ver ik kom. Heb komend weekend weinig tijd i.v.m. verjaardag, dus we zien wel waar het schip strandt.
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    We gaan er weer voor. Zie wel hoever ik kom. Maar tis de moeite waard
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Volgens mij moet het te doen zijn om in die 100 keer ook het Vikingevent uit te spelen...de rest die ik dan nog haal is mooi meegenomen ;)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Wat me het meeste tegenvalt, is het feit dat het het Verjaardagsevent is.. iets waar alle boertjes van mee zouden moeten kunnen profiteren. Als je kleine boer bent, heb je de kristalwaterval nog niet open, kun je dus niet op 6 velden vol spelen, heb je nog niet de beschikking over allerlei hulpmiddelen..

    Ik ga er met mijn hoofdfarm heus wel mijn stinkende best voor doen om beide wolkenrijen binnen te halen, maar ik kan niet zeggen dat dit voelt als een verjaardagsfeest.
    "Vroeger" kreeg je nog eens een extraatje naar gelang je speelde bij BP, maar dat is er ook al vanaf. In plaats daarvan wordt een groot deel van de spelers bij voorbaat al op de olienootjesrang gezet.
     
    -moeders-, boermars, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik ga voor 145 spelletjes en ik zie wel hoever ik kom met de punten. Het maximale haal ik nooit door mijn slechtziendheid, dus dat ga ik niet eens proberen. Maar 50 TG zou mooi zijn. Zeker omdat de bioscoop al maanden "gesloten" is.
     
    boermars, sproetje06 en farro vinden dit leuk.
  11. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft maar bij de beloningen op behaalde punten staat vanaf 71 bomus i.p.v. bonus.
     
    sproetje06 en Kabouter_1 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ben weer thuis, pffff het sneeuwt hier behoorlijk.

    Ik heb vast de sneeuw in mijn hoofd zitten, als ik zo de aantallen lees van wat er nodig is. :eek: Dit gaat schaap nooit lukken in welke vorm dan ook. xD Schaap houdt het simpel en gaat voor de sticker. :music:xD
     
    owl., catootje65, sproetje06 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Die sticker gaat je lukken schaap ;)
     
    sproetje06, marliza1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xD Als die sticker niet gaat lukken, kan ik beter maar stoppen. :oops:xD
     
    owl., sproetje06, marliza1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    leuk event weer maar wel hard werken voor een feestje we doen ons best suc6 allemaal
     
    sproetje06 en marliza1 vinden dit leuk.
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

    Op de boerderij wel, maar hier zie alles buiten wit nu
     
    sproetje06, Margreeth en marliza1 vinden dit leuk.
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb in ieder geval nog een +1 oogstbonus voor 8 uur op eventgewas, die zal ik van de week zo effectief mogelijk inzetten. :music:
     
    sproetje06 en marliza1 vinden dit leuk.
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Die bonus heb ik ook nog en zullen we hard nodig hebben;) ik ga op bahama gewas kweken want daar heb ik van alles zat en maak hem dan helemaal leeg en dan kunnen de drops mooi van alle bomen en stallen van de gewone farm komen, levert altijd meer op dan eventgewas.
    Ik zie wel hoever ik dan kom maar ga er zeker geen nachtrust voor opofferen, die is toch al bagger tegenwoordig dus als ik slaap, slaap ik.
     
    boermars, sproetje06 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb even gekeken wat ik nodig heb voor de sticker. xD

    1x spelen en dat is 635 gewas en 45 drops. :music: Dat gaat zeker lukken. Ik ga ervoor. xD

    Ben ik toch op het verjaardagsfeest geweest, ook al is het maar heel even. Deur in en deur weer uit.xD

    Iedereen veel speelplezier op het feestje. Ik houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen voor de sticker. :music:
     
    kakelot69, boermars, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. omatrein

    omatrein Gelegenheidsauteur

    Ben het helemaal met schaapje eens!!!
     
    sproetje06 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.