Praatgroep Verjaardagsdrukte

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 22 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Dat is het eerste sieritem dat je al vrij speelt bij 6 keer gooien , heb je hem niet in een siertuin gezet?

jolanda13 en Paddington28b vinden dit leuk.
  2. marliza1

marliza1 Forum prof

Links sta ik op 39 en rechts op 85.
    Heb er een zwaar hoofd in om de zebra nog te halen.
    Ben niet zo goed in dit soort spelletjes, heb in het begin zeker veel laten liggen qua punten.
    Scoor nu meestal van 80 tot 95 punten.
    Zet vanavond nog uien of anjers, hangt van de tijd af en dan morgen nog eenmaal eventgewas en dan de laatste loodjes

jolanda13 vindt dit leuk.
  3. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hallo all
    Ik ben klaar ................;)Gf voor degene die klaar is en s6 voor degene die nog even moet.
    Gr Tineke

jolanda13, _Jeanie_, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

De zebra ga ik niet halen:sleepy: heel erg jammer , de tweede wolkenrij is bijna binnen.:)

jolanda13, _Jeanie_, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. boermars

boermars Forum-hertog

jahoor gevonden:p wolkenrij is compleet!
    en kwam er ook gelijk achter dat de wolkenrij van poolfeestje ook nog steeds stond te wachten op me, de items er gelijk opgezet en geactiveerd.
    Oja en wolkenrij vollemaanrij 2 ook maar geactiveerd. geeft snelle groei van vollemaangewas.
    Loop nogal achter:(

jolanda13, _Jeanie_ en -mikmak- vinden dit leuk.
  6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Joehoe, mijn farm is bij deze een zebra rijker :inlove:

Nog tien potjes te gaan voor de 50 TG, dus ik kan mijn restje supermest gewoon in mijn zak houden (of het moet al heel gek lopen morgenochtend xD)

De 25 TG rechts ga ik niet meer halen, maar met 75 TG, een zebra,10 levelups op Baha en een leeggekochte vikingwinkel ben ik ook dik, dik tevreden :D:D

jolanda13, _Jeanie_, Jorieke123 en 10 anderen vinden dit leuk.
  7. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

buuf...gefeliciteerd....ben helemáál niet jaloers....-.-....moet nog steed mijn laatste soepie hebben hebben hebben....:sleepy:

jolanda13, _Jeanie_ en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. kakelot69

Ik wou dat ik je een soepie kon sturen. Ik ga er nog zes winnen, maar dat is niet genoeg voor de vijftig sterren dus ik blijf straks zitten met mijn soep :wuerg:xD

jolanda13, schaapje52 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  9. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

loopt het bij jou ook in de soep.........xD

jolanda13, _Jeanie_, Margreeth en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. kakelot69

xDxD

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. (chris)

(chris) Doorzetter

Zijn er nog spelers die 2 beeldjes van de Viking saga niet vinden? Namelijk brutale aap en brute beer

12. kakelot69

Je hebt de rij binnen? Dan zou ik met mijn boerenverstand zeggen dat je ze per ongeluk ergens op een sierveld of een wolkenrij hebt gezet.

13. fairie

fairie Commandant van het forum

Net ingeleverd tot een totaal van 80 fotoalbums. Rechts heb ik stap 71 binnen. Met een beetje mazzel ga ik links de 100 nog halen en rechts.... dat zie ik dan vanzelf wel. Ik heb tot deze stap nu mijn vikingsoep op kunnen halen tot een aantal van 44. Loop ontzettend achter, want ik moet nog alles gebruiken om bijltjes te hakken.

14. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Heb net rechts 86 behaald. Nu gaat het toch nog een beetje kriebelen of ik net wel of net niet de zebra gaat halen.
    waarschijnlijk net niet. Ik zat met enorme DI tekort eerst. Ze wilde voor 1,5 dag maar niet eruit komen. Maar ik kan het niet laten om toch alsnog die zebra te gaan halen. Diegene die het behaald hebben: goed gedaan. Degene die net als ik nog bezig zijn met het event
    succes met de laatste zware loodjes.

15. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Ik heb het helemaal uitgespeeld, was een flinke kluif maar het spelletje is erg leuk om te doen

16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik heb nog gewas in de schuur staan voor 5 stuks, maar helaas geen DI meer. Heb nu kort gewas op mijn velden staan en denk dat ik vanavond ga ombouwen. Ik heb nog 1 keer nodig voor de 2de staak en dan zit ik aan 100 spelletjes, meer kan ik er denk ik niet uithalen dit keer.
    Aan de andere kant zit ik op 84. Die zebra is bij 90, maar vrees er ook voor. Met mijn gemiddelde van 95x houd het in dat ik nog 16x moet spelen....

Morgen weer gewoon werken, ook al zou ik kunnen oogsten dan weet ik niet of ik er aan denk en dan moet ik het spelletje ook nog spelen. Ben al super blij dat ik die 2 staken haal, die stollen en witte onschuld gaan er de laatste tijd wel snel door heen namelijk.

2de staak is binnen! De farm is omgebouwd. Voor mij is het goed zo, helaas geen zebra maar ach je moet wat te wensen overhouden he ;)

Laatste bewerkt: 29 Januari 2019
    jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  17. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik heb de twee wolkenrijen binnen en een pony, dank zij de stallen die we kregen. Nu stop ik er wel mee.

jolanda13, _Jeanie_, boermars en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Sta nu op 91 spelletje en kan straks nog 1 boek maken, moet morgen dan nog 8 boeken draaien om de 2e staak binnen te halen. Ga mijn best doen voor de eindspurt, de staak is de moeite waard:D. De zebra gaat hem niet worden, doel ik om tot 85 te komen, 70 extra farmmunten is toch een lekkere afsluiter.

jolanda13 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik zie opeens overal streepjes lopen op de farm. :music:

Iedereen gefeliciteerd hoor. :music:Voor de anderen nog een laatste spurt om dat streepje binnen te halen of nog een andere mooie prijs.

jolanda13, -matthias1952-, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Rechts is behaald, en links heb ik nog DI voor 7 albums nodig. Denk dat dit wel moet lukken morgen, leuk event.
    En blij dat het bijlen gooien erop zit. Daar vind ik geen biet aan. De winkel is leeg op de roze gans na, die heb ik al. Blijf wel met ruim 200 munten zitten..zonde

jolanda13, _Jeanie_ en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.