Praatgroep van Flash naar Unity

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 26 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje31

    pietje31 Forumbeginner

    Hallo farmarama ... Ik heb een probleem met een paar bomen.
    die zijn er niet meer ? .. Maar die wel op de boerderij staan met de flashplayer .

    Veder is soms de snelheid soms wel heel snel.. kan het iets minder snel...
    Als je dieren water geeft . blijft de eerste stal licht aangegeven ..? maar bij die begin je
    Met water geven.. ?

    En waarom staat op de flashplayer modes niet de helle nieuws ! zo als
    De kermis....?

    graag info ........
     
  2. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    ik heb het ook even geprobeerd maar echt handig vind ik het niet. alles wat aan de rechterkant van het scherm staat kan ik niet oogsten:(.
    Ik zal vast wel iets fout doen en snap helemaal niks van computers.
    Nou ja ik kijk het wel even aan hoe het loopt en in het ergste geval kan ik maar 3/4 van het scherm gebruiken.
    Weet ik ook meteen dat ik de event niet ga halen, hoef ik het niet eens te proberenxD, scheelt weer tijd!
     
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    Je bent niet verplicht in UNITY te blijven ga terug naar daarvoor
     
    gj1234 vindt dit leuk.
  4. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik dus. Nieuwe p.c. zit er voorlopig niet in. Mijn huidige is pas acht jaar oud.
     
  5. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Als je wilt kan ik je wel een link geven voor gratis update naar windows 10. Als de pc het aankan kun je wel vooruit. Doe me maar een duifje als je interesse hebt en het aandurft.
     
    ansimon vindt dit leuk.
  6. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb ook een oudere en heb dit in december bij de computerzaak laten doen. Mijn computer deed niet wat het moest doen en ze hebben toen alles er af moeten gooien en opnieuw installeren. Daarna nog wat kleine probleempjes gehad die ze met op afstand inloggen hebben opgelost. Ik zeg nu niet dat het bij elke oude niet goed zal gaan maar misschien wel handig om even te vragen wat het bij u in de buurt kost als zij dit voor u doen of eventueel om het te corrigeren als u het zelf doet en het problemen zou geven.
     
    ansimon vindt dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    In flash kun je de pop-up schermen sluiten met de enter toets
    Vooral erg fijn als je al die kistjes gaat openen elke keer
    muis beweging is belastender dan enter toets meppen zeg maar
    In unity kan dit niet vind ik persoonlijk wel errug jammer
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  8. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Dat klopt vind ik ook heel jammer dat dat in unity niet gaat want ik gebruik die enter knop nog voor meerdere dingen dan de kistjes, bijv. op de markt
     
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik had deze meegenomen in onze lijst met doorgegeven bugs dus hopelijk wordt daar nog iets mee gedaan, wel grappig ik gebruik dus nooit de enter toets voor Farmerama. Maar door dit er achter gekomen dat veel spelers dat wel doen. Toch maar goed dus zo'n Open Beta, ik persoonlijk zou het nooit hebben gemerkt.
     
    LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    van de week nog veel gebruikt op de markt met het zaadjes kopen je bent dan veel sneller
     
  11. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik zal het eens proberen, bedankt voor de tip :)
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Er is er nog 1 hoor
    Vanuit het kistje selecteer je gratis draai
    Daar klik je op dan opent de molen
    Molen gewoon activeren en vervolgens op escape drukken
    dan is de berg gratis draaien zo weggewerkt:music:
     
  13. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Miekje hoe selecteer ik de gratis draai vanuit een kistje. Ik was de tip aan het uit proberen maar snap hem niet.
    De gratis draai kan ik niet selecteer en er ook niet op klikken.
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    de houten kist op je akker
    dan vaasje
    dan consumptie goederen
    dan zoeken op gratis
    dan op groene ticket klikken
    starten en direct er achter escape
     
    Laatste bewerkt: 9 Oktober 2020
    janniekwak vindt dit leuk.
  15. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    waauw geweldig gevonden dus ik deed het via een kistje met gratis draai dus dat werkte niet. Dit scheelt een boel wachten bij de molen.
     
    janniekwak en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik vind lullig om te moeten zeggen, maar volgens mij had ik er al eerder melding van gemaakt (misschien andere topic?,) maar sinds dat Unity online is kan ik nog steeds niet als ik op de Unity link druk zowel in het speelveld als op het forum terecht.

    De enige keer dat wel lukte was in het eerste uur van het live gaan Unity, daarna alleen èèn en al drama.

    En de cookie's zijn om op te eten en niet de PC te vervuilen (let wel dit is een persoonlijke mening over cookie's en PC's.) En ja bij andere spelletjes site's kom ik ze tegen, maar daar zie ik na aanpassing ze niet meer in beeld hier wel.
     
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik vind geen houten kist op mijn akker?
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Heb je de specificaties op dat formulier ingevuld?
    Mijn lapje is iets minder snel dan nodig zou zijn en ook de grafische kaart is minder maar ik kan overal in.
     
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hoe kan ik die invullen als ik daar al geen stap mee verder kom? Het is 1 en al vraagtekens daar voor mij, zoals ik daar al een reactie over heb geplaatst.
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik weetniet wat je allemaal hebt gepost op forum

    maar is er niemand die je erbij kan helpen om op je systeem te kijken wat de specificaties zijn???

    Als je systeem veel te langzaam is en je grafische kaart ook dan is het logisch dat de boel niet werkt
    Hier draait het gelukkig wel ondanks te kort zeg maar
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.