Praatgroep van Flash naar Unity

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 26 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik denk die bij het vogeltje....
    En als het dat andere getal is wordt ik wel erg blij
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Volgens wat ik heb kunnen vinden is het een andere plugin die Unity
    Alleen hoop ik dat we farmerama niet in 3D krijgen en we ook niet telkens toestemming moeten geven voor die plugin zou handig zijn
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester


    Dacht breng Hamburg op gedachte maar de droom is al ontkracht,

    Vermoed dat de mentors daar over het algemeen weinig punten hebben staan,
    door deze te gebruiken / opgemaakt te hebben in de mentor shop.
    Ach is om het even de nieuwe mentor winkel of de oude mentor/shop.
    Blijven over de uit te delen sier/items.
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het wordt nog fraaier -.- , de wolkenrij is weliswaar te koop voor 5.000 bd, alleen de items die je mist kosten 60 TG per stuk,

    en bedankt BP :wuerg:xD

    edit: en het wordt nog fraaier

    in de Duitse faq las ik dat je per 10 mentorpunten, 1 mentormunt krijgt voor de shop :oops:

    dus volgens mij als je bijv. 28 statuspunten hebt krijg je 3 munten voor de shop
     
    Laatste bewerkt: 6 Maart 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende


    Ik denk toch voor de Slash die erna ist zelfde bij mij ...en yess yess yesss...heb eindelijk eens iets meer ergens van dan Copy xDxD

    [​IMG]
     
    jolanda13, harm-jan70 en copyshasta vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik ga 1 item missen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik dus ook , maar ik ga niks kopen ...
    Je geeft een kado of je geeft geen kado -.-...ik hou der niet van...8) 60 TG ...an me hoela :wuerg:
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik heb 39079 dus krijg ze wel allemaal. Van de andere punten heb ik maar 39 staan, denk dat er weinig veel punten zullen hebben staan want je doet toch mee aan het mentorprogramma om er zelf ook beter van te worden. Ik kocht altijd de superbuur maar ben al een tijdje met het mentorprogramma gestopt omdat ik alleen rode kuikens kreeg of kuikens die snel weer stopte. Denk niet dat er veel spelers zijn geweest die echt alleen het mentor zijn hebben gedaan om het helpen zelf.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Ben nooit verder gekomen als level 3...xD
    Mij ging het meer om het helpen van. Dode kuikens gooide ik er vaak na een week al uit. Daarna begon het lange wachten...
    Tja die prijzen.. -'k zeg maar niks-

    0oit had ik mijn zinnen gezet (long time go op het draakje in level 5. Op een gegeven ogenblik heb ik het maar opgegeven..xD

    [​IMG]
     
    jolanda13, theindoo, bepsels en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dit zijn de sociale punten ofwel de status-level punten.

    Aanvulling (rode tekst): bij deze punten moet je nog optellen extra punten voor het behaalde level
    level 2 - 1000
    level 3 - 2500
    level 4 - 5250
    level 5 - 9050


    Dus 11163 + 9050 = 20.213 sociale EP



    Links van de / staat hoeveel je er hebt verzameld tijdens je mentor-carriëre en rechts een fictief maximum (omdat dit type tooltip altijd X-van-Y doet en er dus rechts iets moest worden ingevuld.

    De statuspunten die worden omgewisseld staan bij het vogeltje. Als je nog een kuiken hebt kun je daar nog wat punten verdienen de komende twee weken.

    Hoeveel statuspunten mentoren nog hebben verschilt heel erg. Sommigen hebben er inderdaad slechts enkele omdat ze steeds de verworven punten hebben ingewisseld. Er zijn er ook die ze hebben gespaard in de hoop op betere beloningen of misschien hebben ze nooit begrepen dat ze deze konden inwisselen.
    Ik heb er gezien met vele duizenden statuspunten.
     
    Laatste bewerkt: 6 Maart 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Bij mij staat 3724 en bij het kuikentje 988 (bij die laatste had ik minder). Dus welke word het nu?

    De statuspunten die worden omgewisseld staan bij het vogeltje. Als je nog een kuiken hebt kun je daar nog wat punten verdienen de komende twee weken.
    Dus die kun je de komende 2 weken in de speciale winkel gebruiken?

    Ik vind het erg jammer, kocht elke 2 weken een super buur, daarom ook mijn punten. Als hij was afgelopen, kocht ik een nieuwe. Hier kreeg ik vaak knechten uit, een WAC, licenties voor het ruilevent en natuurlijk andere dingen.
    Dat dit komt te vervallen vind ik persoonlijk heel erg jammer!

    Update: Ik mis dus het laatste item. Maar daar ga ik echt geen TG in steken.
    En de mentorwinkel van nu is een stuk goedkoper dan straks. Nu kan ik voor 50 punten 10SV halen, straks kan ik voor 65 mentormunten (wat dus gelijk staat aan 650 punten) 20SV halen....
     
    Laatste bewerkt: 6 Maart 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb nu weer gelezen ik sta op 20210 en dan level 5 9050 dus dan toch alle items:music:
    In de winkel zal ik niks kunnen kopen had pas nog een buur gehuurd:p
    Ben er blij mee
     
    jolanda13 en bepsels vinden dit leuk.
  13. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Even een vraagje zo tussen door. Unity….kan dat ook met Edge browser? Zo ver mijn kennis rijkt niet. Niet compatible.
    Nog wel op Chrome en ook op IE11.

    ik hoor het graag. Ik zou niet terug willen naar IE11 of Chrome. Firefox gaat wel maar niet de default browser hier.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    ja hoor , die plugin werkt met alle browsers:

    Net als de Adobe Flash Player plug-in werkt Unity Web Player met alle browsers op Windows. Na een korte installatie is je computer voldoende uitgerust om de Unity-games te spelen.

    Het is een manier om bewegende beelden/animaties werkend te hebben. Qua spelen zal er niets veranderen
     
    jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  15. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Dat wat jij quote had ik ook gelezen, doch op verschillende internet fora stond dat het nog niet kon. Maar ik weet ook niet hoe betrouwbaar die zijn en kon niet achterhalen hoe oud die reacties waren. Vandaar dat ik het gewoon maar vraag.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    groot gelijk hoor, vragen is altijd verstandig

    ik heb ook nog even naar de engelse wiki gekeken, daar is het verhaal wat technischer maar komt uiteindelijk neer op hetzelfde. Verder heb ik vertrouwen in Bigpoint, dat ze een engine nemen, die alle opties ondersteund en future proof is.
     
    jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  17. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Jammer hoor had ik als mentor bijna het drakeei te pakken en stoppen ze er mee.
    Had er ook de punten aldoor voor opgespaard en nu met de haven in zicht bloep bloep bloeb.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Ik vond dit mentorsysteem altijd al raar. Stond al jaren aangemeld maar werd nooit mentor. Zeker omdat ik te weinig shop bij BS...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Flash is volstrekt verouderd dus het moet wel want anders is het spel straks helemaal niet meer te spelen. Is echt een hell of a job om het te om bouwen naar Unity, dus hulde aan de jongens en meisjes programmeurs die daar mee bezig zijn. Het komt vast wel goed ;)
     
  20. wil1959

    wil1959 Gelegenheidsauteur

    Leuke prijzen gekocht in de lege nest winkel. Alle sier items gekregen. Vraag me alleen af waar ik de wolkenrij kan kopen?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.