Praatgroep van Flash naar Unity

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 26 Maart 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    [​IMG]

    Er wordt hard gewerkt om Farmerama toekomstbestendig te maken, en te zorgen dat het blijft bestaan als Flash niet meer veilig te gebruiken is.
    Daarom wordt Farmerama omgeprogrammeerd om te gaan werken onder Unity.

    Verschillende voorbereidingwerkzaamheden vonden al plaats (denk aan het uit het spel halen van de hekjes en aan het stoppen met de Stripverzameling).

    Zo zullen er meer zaken volgen en we kunnen ons voorstellen dat jullie daarover met elkaar van gedachten willen wisselen.

    In deze praatgroep kan en mag dat.

    [​IMG]
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    die + 3 voor verschillende gewassen lijk mij een goed idee. alleen kan je dan geen WAC gebruiken en zou je overal hetzelfde soort gewas moeten zaaien.
    ik hoop dat "bloemen" dan zowel op de farm als op baha werkt
     
    jolanda13, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat hoop ik ook. Want dan zie ik daar wel iets in.
    Het lijkt me wel, dat het voor zowel Baha als de farmakkers geldt, anders had het er wel bij gestaan.
     
    jolanda13, Cornelly52, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Is het zowel voor de Boerderij of alleen voor Bama ...dat zie ik zo gauw niet staan ..
    Als,t voor beide is zie ik er wel een voordeel in ..

    En verder ach we zien het wel ...Het meeste is al beslist denk ik dan maar :wuerg:
     
    jolanda13, Cornelly52 en Borkie vinden dit leuk.
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als ze nou gelijk met de overgang naar unity er een gouden slot bij maken dan hebben een aantal van deze recepten nog nut. Voor +2 gewas gebruik ik wel wac.

    En nu maar hopen dat na omzetting naar unity farmerama ook nog goed speelbaar blijft op de ipad.
     
    jolanda13, Sintra98, Cornelly52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dat hoop ik ook ...en ook speelbaar op een mobiele telefoon met die puffin gedoetje ...
     
    jolanda13, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    kan je gewoon net als nu het spel gewoon spelen, of eerst het spel downloaden
    en op welke windows kan je deze spel spelen, alleen windows 7 en 10 of nog lager
    gaat het spel straks beter lopen, en dus niet zoals de afgelopen jaar dat hij er soms uitlag door aanvallen van buiten af
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  8. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Voor mij is het geen vooruitgang zonder gouden slot erbij.......maakte veel met chocoladeshake, die ik niet gebruikte.....komt er nog bij dat veel gewassen gevraagd worden...... en de chocoladeshake kreeg ik van één of andere wolkenrij....
    Vind het droef dat de mixer eruit gaat:cry: gisteren nog -20% voor bloemen dat eraf ging en +50% ep bonus voor bloemen.....enkel door er 3 shakes in te doen......en was een van beide een zilveren slot......:wuerg:
     
  9. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Freedom ...Ik heb hem nog nooit gebruiktxD ..die mixer :oops:
     
    jolanda13, Sintra98, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Die +3 ziet er zeker aantrekkelijk uit, maar lees ik goed dat je er meerdere varianten van kunt maken en dat ze allemaal het zelfde doen? Dus kiezen welke ik maak ivm de gewassen die het kost? En geld ie dan voor de hele farm? Er staat niks bij dus ik ga er ook vanuit dat ie geld voor de hele farm.
    Dat is ten opzichte van de WAC toch weer +1 extra. Ik denk dat ik hem hier en daar dan wel ga gebruiken.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er staat precies bij voor welke groep het product telt. Dus afzonderlijk voor bloemen, overige gewassen, granen en groente.
     
    jolanda13, janniekwak en Borkie vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank je voor mij onoplettendheid.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  13. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik had er zelfs nog nooit van gehoord? Waar was die mixer? Hoe kunnen jullie zien voor welke sloten deze producten zijn? o_Ogstbonus zal wel diamant zijn schat ik zo.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hij is er nog ...je heb dan die kip op die barkruk ..daar onder staat tie ergens ...klik erop en je ziet wat je eventueel erin kan gooien
    Maar dan moet je wel je veldjes leeg hebben en dan pas doen ..want wat je er uit krijgt gaat meteen in ..
    Veel verstand heb ik er niet van ..vond het een onding :oops:
     
    jolanda13, -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  15. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik zal hem niet missen. Bij mij stopt de tabel met "effect". Ik denk dat er nog een kolom achter staat met slot, maar die is bij mij niet te zien. o_Ogstbonus diamant en extra ep goud??
     
    jolanda13, Borkie en HofvanDromen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik ook niet ...tis gewoon een stom ding :wuerg:xD
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier voorzichtig begonnen om de ambacht tabellen ook unity proof te krijgen......
    :wuerg::wuerg:
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    0oooh, einde mentoren en kuikens.
    Heel jammer, maar zoals in de aankondiging vermeld, zat het systeem al niet erg lekker in elkaar.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    nee heb nooit een kuiken gehad

    Waar sta al die informatie van het slotsysteem? Nog een diamanten of gouden erbij zou ik ook zeer fijn vinden
    Verder hoop ik dat die overgaan fijn verloopt en dat ik het nog kan spelen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    De statuspunten worden omgezet in "Mentormunten" die je gedurende twee weken na het beëindigen van het mentorsysteem kunt besteden in de speciale Mentorwinkel.

    Ben benieuwt wat de status punten zijn voor of na de slash.

    [​IMG]
     
    jolanda13, HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.