Praatgroep - van Flash naar Unity: de laatste fase!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Zomaar een paar losse flodders:

Hier ook een rood vlak achter de bonestaakrijen.
    Het sieritem Griezelig Boerderij-altaar is niet zichtbaar (staat op de griezeltuin)
    Het sieritem Baklegendes lijkt maar een 1 x 1 akkertje in beslag te nemen, maar is wel 2x2 (staat op huisdierenveld)

Ik kwam er goed in, van veld wisselen gaat prima. Het duurde even erg lang om sieritems die klaar waren, te laden.
    Het met de hand oogsten van een stal vergde wel wat geduld, ik kon niet snel doorklikken wat bij flash wel kon.

Echt oogsten heb ik nog niet gedaan.

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

dat terug zetten bij de kistjes is hier ook zo....je moet steeds weer van vooraf aan beginnen...
    en bij seizoen zie je niet meer dat de balk groen word....of is...

3. milansfarm

milansfarm Gelegenheidsauteur

Gewassen kopen erg lastig moet wel 20 keer klikken en kados geven ook lastig kan niet achter elkaar doordoen voor de rest nog even afwachten

Internetexplorer kan ik niet in

Dieren oogsten duurt ook lang

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nou ik heb toch wat gevonden hoor xD

Ik wilde met een bouwknecht mijn farmvelden leeghalen om er hortensia's neer te zetten voor morgen, maar helaas werkte de bouwknecht niet op velden en stallen die nog niet klaar waren. De pop up 'toch verwijderen?' verscheen wel, maar als ik op het groene vinkje klikte bleven de stallen en velden braaf staan. Ik heb de boel uiteindelijk maar met de hand verwijderd en dat werkte als een tiet maar die bouwknecht deed zijn werk dus maar half.

5. Corfrager

Corfrager Regelmatige auteur

Misschien is het al genoemd, excuses als dat zo is. Ik heb een groot aantal "magistrale meloenen" klaar (zijn nu uitgewerkt) en wil die verwijderen. Dat lukt wel, maar moet extra handeling doen. Als ik er 1 heb verwijderd moet ik eerst weer terug naar de multitool om op het verwijder symbool te drukken. Ik laat ze nu wel staan tot morgen om ze te verwijderen :oops:

6. Leidie57

Leidie57 Forumleerling

Goedenavond, het duurde mega lang voordat ik in het spel was , alles laad zeer traag , al met al bijna een uur bezig geweest om de boerderij te oogsten en te zaaien met knechten , dit is niet fijn , hoop op verbetering.
    Fijne avond

7. klakje

klakje Oudgediende

Dacht ik ga eerst lezen voordat ik reageer. Hier hetzelfde. Zo duurt het nog veeeeel langer voordat alle kistjes geopend zijn. hopelijk wordt dit ook weer als vanouds

8. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik kan er nog steeds niet in....:oops:

9. hulst

hulst Levende forumlegende

Het loopt hier redelijk..........hoop alleen echt van harte dat er straks ook weer op de mobiel te spelen is...........oogst daar echt met grote regelmaat:oops:

10. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik probeer van veld te wisselen maar hij gaat elke keer naar boom der wijsheid heel raar
    Klik op akkerland maar gaat naar bdw en naar woelige weide en ook naar bdw

11. pandabeertje52

pandabeertje52 Gevorderde

Het spel start heel traag op en ik kan op de velden en bomen niet zien wanneer alles geoogst kan worden. Het blijft donker op de velden.

12. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik kan ook niet zien wanneer de bomen klaar zijn. Ik moet nu iedere boom aanklikken om te kijken, net als bij het gewas.
    Ik krijg overigens ook de meute niet stil, alles blijft bewegen en bij mij staan de instellingen uit.
    Met de hand oogsten is geen pretje, je moet een paar keer klikken voor er iets gebeurd.
    De markt is er ook niet handiger op geworden.
    Na een paar keer opstarten zit ik er nu langer in als een paar minuten, dit doe je echt niet voor je lol.

13. ayb52

ayb52 Forumleerling

Wolkenrij duurt heel lang met het oogsten ,en van het ene naar het andere veld doet de ene keer wel en de andere keer niet .En met de kisten openen springt hij steeds terug naar het begin .

14. sjoelbakkie

sjoelbakkie Junior expert

Ik kan niet op een bericht reageren speel on firefox rest redelijk wel wat trager zeker van veld naar veld heel traag

15. arno70

arno70 Forumleerling

Goede avond,alles gaat zo traag,moet voor alles zeer veel geduld hebben,wisselen van veld gaat ook niet zoals het zou moeten
    Hopelijk gaat het morgen wat beter

16. Maris2020

Maris2020 Forum-expert

Ik kan wisselen van veld, ik kan handmatig water en mest geven, ik kan oogsten met knechten maar zaaien lukt niet. Zowel handmatig als met de knecht gaat mijn beeld dan op zwart, en ik krijg dan de lijst te zien met een grijs vlak erin.
    Ik moet dan weer opnieuw opstarten om weer beeld te krijgen.
    Mijn molen krijg ik ook niet aan de praat, dan krijg ik ook dat grijze vlak te zien.
    Ik heb een chromebook, en gebruik google chrome voor internet.

Ik heb via firefox weten te zaaien, maar dat vind ik verder geen fijn programma dus zou liever in chrome blijven

17. NJW3

NJW3 Junior expert

Ik hoop dat er iemand is die kan helpen, hier werkt het nl niet goed en heb geen rechten om overal mn vraag te stellen. bij mij gaat hij heel vaak tussendoor opnieuw laden. ook bij het oogsten lichten mijn veldjes op en kan ik niet snel handmatig binnen halen.
    Dit is gewoon helemaal niet fijn spelen.
    Wat voor een laptop ik heb zou ik niet weten, ben niet zo technisch, weet wel dat ik windows 7 heb en via chrome speel
    wie kan me helpen, zzzzoooo niet leuk zo

18. roodkeelduiker

roodkeelduiker Actieve auteur

Naast de al door mij gemelde dingen bevriest het spel ook regelmatig. Je moet dan wachten, wachten, wachten.... en dan kun je weer even spelen. Tot het weer bevriest:(
    speel in Edge op een nieuwe laptop met Windows 10

19. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik vind het helemaal niets dat ik niet meer op enter kan drukken om op oke te drukken, heel veel dingen (bijvoorbeeld wolkenrijen en het openen van kisten) kosten hierdoor meer kliks en muisbewegingen dan voorheen. ook merkte ik bij het oogsten dat unity soms niet doorheeft dat je al hebt geoogst en 1 veld/boom/hok meerdere keren opnieuw moet doen en is niet altijd te zien of dingen al klaar zijn om te oogsten zonder dat je eerst met je muis op het ding gaat staan.
    Dat dingen er anders uitzien en nog minder soepel geanimeerd zijn kan ik mee leven, maar meer muizen is gewoon niet goed.

20. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Hier waren de animaties dus uitgeschakeld en ook echt uit
    Na 2 uur weer inloggen en alles beweegt weer.
    correctie de wolkenrijen bewegen weer rest lijkt nog wel bang voor mijn hamer
    o_Ok de toverhoed blijft bewegen en nog een paar items
    Dus ergens blijven de instellingen niet opgeslagen.....
    en nu krijg ik ze niet meer uit zo als ik hier van vele ook al had gelezen

Laatste bewerkt: 24 November 2020