Praatgroep - van Flash naar Unity: de laatste fase!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik heb het bordje ook. Dagelijks bij het geven van susi's supermest aan een aantal bomen "pakt" hij bij sommige bomen niet en moet je het overdoen. Het laden is nog steeds meerdere keren op een dag bij-zon-der tráááááág met soms zelfs 4x achter elkaar zo'n pop-up dat de pagina niet laadt. 's avonds laat (na 23 uur) is het veel sneller en met veel minder problemen als 's ochtends. Daarom vermoed ik dat het een probleem is met server capaciteit. Wanneer dit wordt opgelost? Zijn wij een priority of een langzaam uitstervend spel? Er is een enquête en de uitkomst wordt niet gedeeld... De verbeterplannen ook niet... De deadlines ook niet... Het duurt niet lang meer en dan haak ik definitief af :-( Een high level buur van mij is al afgehaakt...
     
    .Fisherman. en Butsmuts vinden dit leuk.
  2. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    als ik gewone draaien aan het rad heb gedaan kan ik niet daarna meteen de partydraaien doen. Ik moet dan eerst naar een ander veld voor ik de partydraaien kan starten. F5 helpt niet. meer mensen last van?

    Terugkoppeling en plan van aanpak zou wel erg prettig zijn!
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Yep Butsmuts, dat heb ik al heel lang, en als ik naar een ander veld ga: vaak lukt het niet, hij blijft hangen, dus gewoon opnieuw opstarten. Ik snap heel goed dat er veel afhaken, het is vaak niet leuk. Oh, dat bordje heb ik ook al een tijdje.
     
    Butsmuts en .Fisherman. vinden dit leuk.
  4. calimero1962

    calimero1962 Forumleerling

    heb sinds een dag of 2 dat ik het spel niet met f5 kan verversen( speel via client) en idd dat waarschuwingsbordje midden op t veld heb ik ook. Met f5 was t weer een tijd weg maar dat lukt dus nu niet meer. Iemand hier ook last van en hoe krijg ik F5 weer aan de praat?
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  5. Lieve

    Lieve Halfgod

    het zoekspelletje geeft ook veel ergernis van items die je niet aangeduid krijgt
     
    chayenna67 vindt dit leuk.
  6. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Heb ik ook dat je in client met F5 spel niet kunt verversen!
     
  7. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    heb geen clien ben van het begin op unity gegaan was soms moeilijk maar vol houden .

    gaat soms nog wel traag .

    gewoonvolhouden kom wel goed
     
    .Fisherman. en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. hettie

    hettie Junior expert

    ik had ook alleen unity werd gek en heb er echt over gedacht te stoppen.speel nu in de client en het werkt super snel
    gewoon proberen!!!!
     
  9. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier nu sinds twee dagen dat boven in het scherm de punten EP of BD die bijgeteld worden ( dan komt er zo ene geel ding waar je kunt lezen hoeveel) nier meer vanzelf weg gaat....F5 werkt al een aantal dagen niet dus moet ik elke keer helemaal uitloggen ....met dat bordje in de tuin en dat schermpje en het lampje links word het nu toch wel heel druk .....en de glinstering bij de arboretum....beetje veel....
     
  10. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Ik speel met de stand alone client en dat werkt redelijk ook het event met alles aanklikken, maar ben het nu wel onderhand zat dat al die kleine dingetjes nu na goed 3 maanden nog niet opgelost zijn. Klaag niet gauw, maar heb er nu genoeg van dat dingen terug naar voren schieten en idd dat die bordjes van EP enz bovenin blijven hangen. Of de knechten die niet automatisch terug gaan naar maaien als je gezaaid hebt. Verder krijg ik bovenin het vurentorenveld een wilson niet meer weg, ja als ik alle sieritems in 1x verwijder, maar ben toch niet gek, want het kost al ik weet niet hoeveel tijd om die sieritems erin te zetten met de hand en daarbij schiet die sieritems ook steeds naar het begin als je aan het zoeken bent. Ja intypen van de naam dat helpt en ook bij de kisten doe ik dat, want daar schiet het ding ook steeds naar het eerste scherm. Daarbij krijg ik ook een beetje het idee dat het nu ook meer om geld gaat draaien, want het is soms verrekte moeilijk om DI bij elkaar te krijgen en ben je soms gewoon verplicht om iets te kopen. Ik wil nog niet roepen dat ik ermee ga stoppen, dat was niet de bedoeling maar dit moet echt niet nog eens 3 maanden gaan duren, want.................pffffff
     
    Butsmuts, .Fisherman. en Roos vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Kortom, het blijft een ramp, hier nog steeds, zowel in de stand alone als in firefox, als in IE, als in google: 10 minuten niets doe = alles blijft hangen en wisselen van scherm kan niet meer.... Van alle rest van de problemen heb ik ook nog steeds. Dit is echt niet grappig, ik speel zonder knechten en moet vaak op 1 veldje 3x klikken voor hij oogst. Morgen wordt voor de zoveelste keer mijn laptop opgeschoond, misschien dat het ooit helpt -.- Als dit zo blijft, maak ik mijn TG op en ga echt niets meer kopen, het is vechten tegen de bierkaai zo.
     
    chayenna67 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  12. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ben het met de andere eens het leuke is er echt af, na 3 maanden had ik toch echt beter verwacht
     
  13. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    ik heb animaties uitstaan met een reden, dat unity het uitzetten deels negeert is al erg zat, maar nu ook nog die (mooi getekende) vogel die te pas en te onpas je scherm blokkeert is niet fijn.
     
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    klik erop, dan krijg je cadeautjes. gelukkig blijft hij maar 1 dag
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  15. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Oude onvolkomenheden die nog steeds niet zijn opgelost (o.a. voermolen)
    Oude onvolkomenheden die opgelost leken, maar toch ineens weer opspelen (b.v. regenwoud dat op de boerderij ligt)
    Nieuwe onvolkomenheden: kisten die niet verdwijnen als je ze geopend hebt (vaasje >> consumptiegoederen)

    We zijn nu bijna 5 maanden verder sinds Farmerama naar Unity/client ging...en ik zou weleens een update willen hebben: Hoe staat het ermee, wat zit er tegen, wat staat er te gebeuren? Wat is het perspectief?
     
    Laatste bewerkt: 10 April 2021
    Butsmuts en .Fisherman. vinden dit leuk.
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik zie in de download nu niet meer dat mijn gewassen klaar zijn. 't is alsof ze pas ingezaaid zijn.
    alweer een "verbetering"?
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    het is treurig dat na al die tijd zoveel dingen nog niet beter werkt, ook geen uitleg of wat dan ook triest heel triest
     
    .Fisherman., Dorette58 en Butsmuts vinden dit leuk.
  18. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Wat een ellende is het weer , zo traag als een hoepel , draaiende bloemetjes als je van hete ene veld naar het andere wil , en over de markt zullen we het maar niet hebben , wat een drama is dat geworden na de veranderingen ,

    Maar een ding scheelt , de aanbiedingen rollen over het scherm en het betaal systeem werkt beter dan ooit te voren , dus wat klagen wij nou eigenlijk .

    En communicatie dus een terug koppeling een keer , ach wat kan het ze . na zoveel maand .

    p.s mijn schrijven is zekers niet bedoelt naar de moderators toe , die doen wat ze kunnen .
     
    Laatste bewerkt: 12 April 2021
  19. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    hier stond steeds alles stil op nieuw inlogge heb de pc opnieuw opgestart

    gaat beter en of ik het goed heb er is weer wat veranderd
     
  20. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

     
    .Fisherman. vindt dit leuk.