Praatgroep - van Flash naar Unity: de laatste fase!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. s.ham

    s.ham Gelegenheidsauteur

    klopt helemaal wippende schaapjes, bloemetjes, en maar weer opnieuw opstarten.
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier is het ook niet te doen, bevriezen, als ik naar een ander veld ga loopt alles vast, als naar de molen ga, hetzelfde, ieder ding wat ik aanklik, opnieuw opstarten..... tis echt geen feestje -.-:wuerg: Begin bij een goede basis, begin dan pas aan events.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik speel in client en heb al een hele tijd geen problemen. misschien 2 x per dag eruit gegooid en af en toe F5, verder alles oké (hout vasthouden?!)
    mijn computer is te oud om in unity te spelen en de geheugenkaart is ook niet sterk genoeg en .....
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik speel zowel in unity als in client.. ik wissel ze af omdat ze beide niet lang werken, gemiddeld 1 á 2 velden-.- Ik heb een laptop die het makkelijk aan zou kunnen, ware het niet, dat het niet werkt.Daarbij komt : alles moet je controleren als je er weer uitgegooid bent, het onthouden van de actie (zaaien/oogsten/alles eigenlijk) wordt vaak niet onthouden.
    Andere spellen werken prima, geen problemen.
     
    Laatste bewerkt: 12 Maart 2021
  5. Roos

    Roos Forum-hertog

    Bij mij doet de krant het niet. Ik denk pas een halve dag niet, maar ik twijfel eraan of ik m'n dagelijkse Bommelbezoek heb afgelegd.
    De krant gaat wel open, maar het is helemaal leeg. Aan de linkerkant heb ik het bovenste tabblad gekleurd en de drie eronder zijn grijs.
    Als hij niet open is en ik aan de linkerkant bij de krant kijk, zie ik een rode 1 erbij, maar dat zie ik wel vaker (tijdens laden bijvoorbeeld) en zegt dus niet echt iets.

    Korte versie: krant (eventaankondigingen) kan wel open, maar is helemaal leeg.

    Toevoeging: Om 00.00u is er wel een uitroepteken bij het tabblad van Bommel gekomen. Kan er alleen dus niet bij. Het tabblad is nog steeds grijs.
     
    Laatste bewerkt: 12 Maart 2021
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik moet ook af en toe eens uitloggen uit de client maar dat vind ik niet zo erg. ik ben heel blij dat ze deze versie uitgewerkt hebben. anders kon ik het spel helemaal niet meer spelen.
     
  7. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ik zie een verbetering , ik kan eindelijk zien dat de pakhuizen klaar zijn.:)
     
  8. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Nu nog dat we ook kunnen zien wat erin zit. Kan pakhuis wel open klikken en met muis er boven hangen maar pop-up scherm komt niet.
     
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Wat ik ook een verbetering vind, is dat de laatste tijd het opstarten een stuk sneller gaat... :)
     
  10. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Ik speel in Unity omdat Client bij mij juist vastloopt. Elke keer als ik begin te denken dat ik stop omdat het spel teveel tijd kost door de traagheid dan betert het zijn leven en kan ik alle velden achter elkaar doen zonder maar een haperingxD.

    Maar ik blijf het enorm lastig vinden dat ik alleen maar op de desktop kan spelen. Het opstarten daarvan kost op zich al meer tijd dan IOS of Android en dat maakt dat ik er echt voor moet gaan zitten om mijn boerderij te doen.

    Al met al zie ik veel verbetering qua snelheid. Dank aan iedereen die zijn best doet om het spel vooruit te helpen.
     
  11. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier staat sinds gisteren een driehoekje met uitroepteken midden in het spel......echt in beeld dus bij de velden maar ook op de landkaart...zie ook wel verbeteringen maar inderdaad blijft het lastig dat je niet kunt zien wat er in de fabrieken staat....af en toe loop t het spel nog vast...draaibloempjes na f5 gaat het dan weer verder....
     
  12. roodkeelduiker

    roodkeelduiker Actieve auteur

    Dat driehoekje met uitroepteken heb ik ook! ;)
     
    popje4 vindt dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Sinds gisterenmiddag zijn er inderdaad weer wat verbeteringen in het spel

    De volgende problemen zijn opgelost:

    • Fokdieren in het solo-verblijf hadden geen animatie
    • Howie Donut was te plaatsen op het huisdierenverblijf
    • Animatie in de rijen wolken kon niet worden uitgeschakeld
    • Bij het oogsten van de zaailingen met de oogsthulp bleef het teken voor oogsten zichtbaar
    https://board-de.farmerama.com/threads/updates-und-bugfixe.11838/page-10#post-4893271

    https://board-en.farmerama.com/thre...nd-improvements-march-2021.40235/#post-266400
     
    .Fisherman. en popje4 vinden dit leuk.
  14. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier is het bordje in ene keer weg.....maar de animatie op de wolkenrij springt nog vrolijk in het rond terwijl die hier uit zou moeten staan....ach ja je kunt niet alles in 1 keer willen he.....;)
     
  15. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    hier ook, driehoek blijft soms poosje weg om vervolgens weer op te duiken
     
    popje4 vindt dit leuk.
  16. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    o_Ok ik had ineens een uitroepteken de kaart. Het kwam tevoorschijn terwijl ik al een tijdje online was.
    Ik had even nagekeken wat er allemaal veranderd was en zo kwam ik er achter dat er in de tussentijd een wolkenrij "klaar" was. Zou het daar mee te maken kunnen hebben?
    (Na verversen geen klachten meer gehad...)
     
    popje4 vindt dit leuk.
  17. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Bij mij ook al de 4e dag van de verzorgingsdriehoekjes
     
  18. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Voor de volledigheid dit bericht zowel hier als in het draadje algemene vragen over hetzelfde onderwerp geplaatst

    Bij mij verschijnt dit uitroepteken pas onder bepaalde voorwaarden. Namelijk als ik op een bepaald veld sta en op dat moment een Arboretum, Fabriek of Menagerie verspringt van groeitijd naar klaar om geoogst te worden. Na verversen is deze weer weg.
     
  19. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier staat het bordje er weer.....xD
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier staat het bordje ook, verder heb ik nog verschillende basis dingen die niet lopen.... ik wordt er moe van:wuerg:
     
    Butsmuts vindt dit leuk.